eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczebrzeszynDowóz dzieci /uczniów z niepełnosprawnościami do placówek oświatowych w Zamościu w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zabezpieczeniem opieki podczas przewozu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci /uczniów z niepełnosprawnościami do placówek oświatowych w Zamościu w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zabezpieczeniem opieki podczas przewozu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZEBRZESZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368606

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczebrzeszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-460

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szczebrzeszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczebrzeszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.szczebrzeszyn.pl/przetargi,9_2024

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci /uczniów z niepełnosprawnościami do placówek oświatowych w Zamościu w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zabezpieczeniem opieki podczas przewozu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bbaea86-59c0-4b7b-9285-e8d1161897ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018152/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami do placówek oświatowych w Zamościu w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zabezpieczeniem opieki podczas przewozu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428695

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.2.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi pn. „Dowóz dzieci /uczniów z niepełnosprawnościami do placówek oświatowych w Zamościu w roku szkolnym 2023/2024”.
Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności: prawa o ruchu drogowym, transporcie drogowym, prawa przewozowego, ustawy o czasie pracy kierowców.
Przewozy odbywać się będą w godzinach ok. 6:30 – 16:30 w dniach prowadzenia zajęć dydaktycznych.
a) uczniów należy dowieźć na zajęcia do placówki w takim czasie, aby mogli rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem - dowiezienie nie wcześniej niż po otwarciu świetlicy w placówkach, odebranie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania i przed zamknięciem świetlicy;
b) odbiór dzieci następuje od rodziców/opiekunów i po odwiezieniu na zajęcia należy przekazać dziecko bezpośrednio pod opiekę nauczycieli. Po zakończeniu zajęć Zleceniobiorca będzie odbierał dzieci od nauczycieli i po odwiezieniu do domu przekazywał je pod opiekę rodziców lub opiekunów;
c) czas przebywania dzieci w podróży winien być możliwie jak najkrótszy i nie dłuższy niż 90 minut; Harmonogram będzie zawierał wykaz wskazanych przez Zamawiającego miejsc zatrzymań samochodu i odbioru dzieci/uczniów oraz czasy przyjazdów i odjazdów pojazdów ze wskazanych zatrzymań. Harmonogram będzie podlegał nowelizacji każdorazowo po zmianie planów zajęć lekcyjnych.
Harmonogram będzie zawierał wykaz wskazanych przez Zamawiającego miejsc zatrzymań samochodu i odbioru dzieci/uczniów oraz czasy przyjazdów i odjazdów pojazdów ze wskazanych zatrzymań.
Harmonogram będzie podlegał nowelizacji każdorazowo po zmianie planów zajęć lekcyjnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje transport ok. 20 dzieci "do szkoły" w Zamościu
i "z powrotem" (jeden kurs) w dniach prowadzenia zajęć dydaktycznych zgodnie z zał. nr 1 – liczba dzieci niepełnosprawnych dojeżdżających do placówek oświatowych w Zamościu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Jan Grela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922 222 38 57

7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.