eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinWymiana źródeł ciepła w budynkach w zarządzie Nadleśnictwa Jarocin.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana źródeł ciepła w budynkach w zarządzie Nadleśnictwa Jarocin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250027749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 43

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jarocin@poznan.las.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jarocin.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d548a57d-2e1a-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana źródeł ciepła w budynkach w zarządzie Nadleśnictwa Jarocin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d548a57d-2e1a-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074364/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wymiana źródeł ciepła w budynkach w zarządzie Nadleśnictwa Jarocin.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji zamówienia Zamawiający oczekuje wymiany istniejących kotłów centralnego ogrzewania w wyszczególnionych budynkach na kotły spełniające wymagania 5 klasy czystości przeznaczone do spalania drewna - ATMOS lub równoważne - wykorzystujące zasadę zgazowania drewna z udziałem wentylatora wyciągowego. Ponadto równocześnie z wymianą kotła należy wymienić podgrzewacz cieplej wody użytkowej o pojemności określonej w dokumentacji technicznej oraz zainstalować zbiornik lub zbiorniki buforowe w celu magazynowania ciepłej wody o pojemności określonej w dokumentacji projektowej. Powyższe roboty należy wykonać w obiektach:
1. budynek mieszkalny stanowiący leśniczówkę Leśnictwa Lubonieczek zlokalizowany w m. Lubonieczek ul. Wspólna 51, 63-020 Zaniemyśl (8% VAT)
2. budynek mieszkalny w Cielczy (dawna leśniczówka Cielcza) zlokalizowany w m. Cielcza, ul. Poznańska 1, 63-200 Jarocin (8% VAT)
3. budynek mieszkalny stanowiący leśniczówkę Leśnictwa Czeszewo zlokalizowany w m. Czeszewo, ul. Szkolna 29, 62-322 Orzechowo (23% VAT)

W ramach realizacji zamówienia Zamawiający oczekuje wymiany istniejącego kotła centralnego ogrzewania w wyszczególnionym poniżej budynku na kocioł stalowy, wodny wykorzystujący do produkcji ciepła techniką dolnego spalania na drewno o mocy 25 kW - z ręcznym załadunkiem drewna lub równoważny spełniający wymagania 5 klasy czystości oraz programów ochrony środowiska Ecodesign a także występujący na liście ZUM. Powyższe roboty należy wykonać w obiekcie:
1. budynek socjalno- gospodarczy na terenie ośrodka szkółkarsko- nasiennego zlokalizowany w m. Jarocin, ul. Poznańska 34, 63-200 Jarocin (23% VAT)



Demontowane kotły należy pozostawić do dyspozycji Zamawiającego.

Gwarancja podstawowa: 60 miesięcy
Gwarancja dodatkowa (kryterium oceny ofert): 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254245,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526181,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254245,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146593455

7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 20A

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-417

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254245,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.