Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00379457/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
- 2022/BZP 00386994/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-11
- 2022/BZP 00393659/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/57/2022 Zakup aparatury niezbędnej do realizacji agendy badawczej projektu unijnego Międzynarodowe Centrum Badawczo – Rozwojowe UO (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6709081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/57/2022 Zakup aparatury niezbędnej do realizacji agendy badawczej projektu unijnego Międzynarodowe Centrum Badawczo – Rozwojowe UO (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6be71168-430b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037116/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.4 [47] Aparatura naukowo-badawcza, laboratoryjna i pomiarowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2014-2020 Działanie 1.2 Infrastruktura B+R umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17 z dnia 31.01.2018 r. „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379457/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/57/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 19311,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1, pn.: Zakup i dostawa rejestratorów wilgotności i temperatury – 2 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.1 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń; w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 15.12.2022 r. nie wcześniej niż od dnia 01.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 4701,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2, pn.: Zakup i dostawa mierników pH do gleby – 2 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.2 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń; w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 15.12.2022 r. nie wcześniej niż od dnia 01.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 2056,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3, pn.: Zakup i dostawa data-loggerów do pomiaru wilgotności i temperatury – 10 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.3 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń; w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 15.12.2022 r. nie wcześniej niż od dnia 01.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 4, pn.: Zakup i dostawa mieszadeł magnetycznych - 2 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.4 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń; w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 15.12.2022 r. nie wcześniej niż od dnia 01.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 2386,99 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 5, pn.: Zakup i dostawa wytrząsarek vortex - 3 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.5 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń; w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 15.12.2022 r. nie wcześniej niż od dnia 01.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38436000-0 - Wstrząsarki i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 4596,75 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 6, pn.: Zakup i dostawa lamp owadobójczych – 3 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.6 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń; w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 15.12.2022 r. nie wcześniej niż od dnia 01.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31521000-4 - Lampy
4.5.5.) Wartość części: 769,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7752,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mera Sp z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220001984
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19.10.2022r. do godz. 10:00,
w niniejszym postępowaniu, w części nr 2 złożono 1 jedną ofertę. Złożona oferta podlegała odrzuceniu związku z powyższym, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w części nr 2 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy, tj.: wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2022r. do godz. 10:00,
w niniejszym postępowaniu, w części nr 3 złożono 1 jedną ofertę na kwotę 25 338,62 złotych brutto. Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 6 000,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, tym samym podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2590,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3025,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3025,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANLAB Danuta Katryńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852047455
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3025,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2022r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu, w części nr 5 nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 5 jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2022r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu, w części nr 6 nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 6 jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2024/2025
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu z napędem na 4 koła i hakiem holowniczym.
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/5/TP/2025]
- Zakup i dostawa materiałów sieciowych
- Dostawę oprogramowania w ramach programu licencyjnego Microsoft Products and Services Agreement (MPSA) dla Politechniki Opolskiej.
- "Urban Lab Opole - Miasto dla Młodych"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU GEODEZYJNEGO ORAZ MEBLI W RAMACH ZADANIA "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU"
- Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy LED na Dirt Parku ul. Węglowej w Białymstoku.
- Modernizacja oświetlenia Hali Sportowej AWF, ul. Droga Dębińska 10c, 61-555 Poznań, w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawa aparatu do oznaczania chloramfenikolu w paszy i wodzie
- Dostawa artykułów laboratoryjnych.
- Dostawa pyłomierza grawimetrycznego do jednostki organizacyjnej UW-M w Olsztynie
więcej: Lampy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.