Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów, urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej
1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 79
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 475 81 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 33 475 81 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1607f7bd-a5eb-4830-8825-e6786f4d8cf41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów, urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1607f7bd-a5eb-4830-8825-e6786f4d8cf4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00097169/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów, urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek podległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3012-7.261.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 344679,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów, urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Materiały eksploatacyjne zostały wymienione w Formularzu cenowym poprzez wskazanie symbolu oryginalnego produktu oraz typu / modelu urządzenia, do którego są przeznaczone.
3. Rodzaj zamówienia: dostawa.
4. Źródło finansowania zamówienia: zamówienie realizowane jest ze środków własnych.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy; pod pojęciem „fabrycznie nowe” należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w całym swoim procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów nierefabrykowanych i nieregenerowanych (za wyjątkiem materiałów pochodzących od producenta urządzenia, dla którego materiał jest przeznaczony), nieuszkodzonych, bez śladów wcześniejszego używania, wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, wyprodukowane bez naruszenia praw patentowych i własności intelektualnych ich właścicieli lub za ich zgodą; ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, do których są dedykowane; (za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem); materiały powinny pochodzić z bieżącej produkcji;
2) odbiór od Zamawiającego wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych na koszt Wykonawcy;
3) gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia odbioru, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 7 umowy, stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ, na wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta;
4) dojazd i transport do siedziby Zamawiającego i poszczególnych jednostek podległych (wraz z rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub upoważnioną przez niego osobę). Siedziby prokuratur okręgu bielskiego zlokalizowane są odpowiednio:
a) Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej, ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała,
b) Prokuratura Rejonowa Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej, ul. Listopadowa 31, 43-300 Bielsko-Biała,
c) Prokuratura Rejonowa Bielsko-Biała-Południe w Bielsku-Białej, ul. Sobieskiego 9, 43-300 Bielsko-Biała,
d) Prokuratura Rejonowa w Żywcu, ul. Powstańców Śląskich 9, 34-300 Żywiec,
e) Prokuratura Rejonowa w Cieszynie, ul. Garncarska 8, 43-400 Cieszyn.
6. Dostawy do poszczególnych jednostek prokuratury będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w dniach i godzinach pracy jednostki, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne), bez konieczności naruszania opakowania, muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producentów (np. hologramy), a także muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487818,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa KOMAX 9 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510417432
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-418
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: Rozbudowa ul. Warszawskiej w Bielsku-Białej (pełna nazwa w dokumentach zamówienia)
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części
- Rozbudowa ul. Warszawskiej w Bielsku-Białej - Etap II.A rozbudowa węzła drogowego na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 1 ul. Warszawskiej z ul. Mazańcowicką - etap I
- Zakup kompleksowej obsługi prawnej działań podejmowanych przez Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej ul. Konwaliowej w Bielsku-Białej, od km 0+190 do km 0+295 wraz z budową przepustu na potoku Krzywa"
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej w ramach projektu pn. "Wzgórze kreatywności ..."
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 15 m-cy
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla INiG-PIB
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.