Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405812/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Zapewnienie infrastruktury dla Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Podstrefa Dobromierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROMIERZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 24
1.5.2.) Miejscowość: Dobromierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-170
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dobromierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Zapewnienie infrastruktury dla Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Podstrefa Dobromierz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55a2630e-8384-439e-861b-16490ce90e60
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049087/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: Zapewnienie infrastruktury dla Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Podstrefa Dobromierz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405812
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania „Zapewnienie infrastruktury dla Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Podstrefa Dobromierz”. Dokumentacja projektowa zawierająca szczegółowy opis robót budowlanych, których wykonanie będzie nadzorowane przez Inżyniera Kontraktu zamieszczona jest na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/928126 – postępowanie: ZP.271.3.2024 „Zapewnienie infrastruktury dla Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Podstrefa Dobromierz”. UWAGA! Pod ww. adresem znajdują się również wszelkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej na etapie postępowania przetargowego na roboty budowlane oraz SWZ zawierająca uszczegółowione wytyczne Zamawiającego obowiązujące Wykonawcę prac budowlanych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) zarządzanie procesem budowy na etapie jego realizacji w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonania robót, kosztów realizacji oraz wykonania zadania w oparciu o dokumentacje projektowe zgodnie z wydanymi decyzjami zezwalającymi na realizację inwestycji, właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, w terminie ustalonym w umowie z wykonawcą robót, aby osiągnąć cel, jakiemu przedsięwzięcie ma służyć,
2) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wielobranżowego zgodnie z przepisami prawa (w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) i postanowieniami decyzji zezwalających na realizację inwestycji wraz z kontrolą rozliczenia finansowego inwestycji,
3) współpracę z Zamawiającym i podejmowanie działań na jego rzecz w okresie realizacji robót budowlanych wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski dla Wykonawcy,
4) uczestnictwo w radach budowy, których termin przypada 1 raz na 2 tygodnie, o ile Zamawiający nie zdecyduje inaczej,
5) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania,
6) rozpatrywanie roszczeń Wykonawców robót oraz osób trzecich, identyfikowanie ryzyka powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawców robót oraz stron trzecich, informowanie o tym Zamawiającego, wskazywanie sposobów zapobiegania tym roszczeniom,
7) sprawdzanie i akceptacja rozliczeń rzeczowo - finansowych robót oraz nadzór nad ich terminowym przedkładaniem Zamawiającemu, dokonanie rozliczenia końcowego projektu,
8) przygotowanie do odbiorów częściowych/ostatecznego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze
9) Inżynier Kontraktu ma obowiązek pełnić swoją funkcję z zachowaniem należytej staranności o interes Zamawiającego tak, aby inwestycja została zrealizowana terminowo, prawidłowo, zapewniając długotrwałe, efektywne i bezpieczne użytkowanie powstałej infrastruktury,
10) zakres robót budowlanych, przewidzianych do nadzoru, obejmuje w szczególności roboty:
a) branży drogowej,
b) branży sanitarnej,
c) branży elektrycznej,
d) branży konstrukcyjno – budowlanej,
e) wszelkie inne prace towarzyszące niezbędne do realizacji zadania.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Szczegółowy opis inwestycji znajdujący się pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/928126
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 1 do SWZ
- OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1776120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie Via Regia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943038598
7.3.3) Ulica: Ul. Klonowa 10
7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Wrocławski
7.3.5) Kod pocztowy: 55-002
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z instalacjami wewnętrznymi i instalacją fotowoltaiczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dynowie"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Granowie w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn: "Przebudowa ul. Szkolnej w Sarnowie".
- "Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe" - II postępowanie
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa żłobka w mieście Sierpc w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.