eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DaleszyceWykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg wewnętrznych na terenie Gminy Daleszyce



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg wewnętrznych na terenie Gminy Daleszyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a43afd0-4165-4804-a6a2-a247c091ad4c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg wewnętrznych na terenie Gminy Daleszyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a43afd0-4165-4804-a6a2-a247c091ad4c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039974/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Przebudowa drogi gminnej 319008T w msc. Daleszyce tzw. Ławy w km. 1+165 do km. 1+365

1.1.23 Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 213/1 i 213/2 w msc. Marzysz w km. 0+000 do km. 0+400

1.1.24 Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 269/10 w msc. Słopiec w km. 0+000 do km. 0+316

1.1.25 Remont drogi gminnej nr 319003T w msc. Mójcza w km. 0+000 do km. 0+800

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408548

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3658676,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Przebudowa drogi gminnej 319008T w msc. Daleszyce tzw. Ławy w km. 1+165
do km. 1+365
 Przebudowa drogi gminnej nr 319008T zlokalizowanej na dz. nr ewid. 4367/1
w msc. Daleszyce na długości 200mb tj. od km. 1+165 do km. 1+365;
 Geodezyjne roboty pomiarowe + operat geodezyjny powykonawczy;
 Mechaniczne ścinanie poboczy;
 Ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków, podszycia i drzew wraz z utylizacją;
 Rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego;
 Rozbiórka podbudowy z kruszywa;
 Mechaniczne korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża;
 Czyszczenie rowów wraz z odbudową skarp, humusowaniem i obsianiem mieszanką traw;
 Wykonanie przepustów wraz ze ściankami czołowymi;
 Wykonanie warstwy odsączającej z piasku;
 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem;
 Wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3;
 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych;
 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego;
 Wykonanie poboczy z kruszywa;
 Wykonanie zjazdów z kruszywa;
 Odtworzenie istniejących nawierzchni bitumicznych;
 Humusowanie terenów płaskich;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 503968,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 213/1 i 213/2 w msc. Marzysz w km. 0+000 do km. 0+400
W zakres inwestycji wchodzi w szczególności:
 Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 213/1 i 213/2 w msc. Marzysz na długości 400mb tj. od km. 0+000 do km. 0+400;
 Geodezyjne roboty pomiarowe + operat geodezyjny powykonawczy;
 Rozbiórka zjazdów do posesji wraz z odtworzeniem i dostosowaniem wysokościowym;
 Regulacja zasuw wodociągowych i studzienek kanalizacyjnych
 Demontaż hydrantu i wymiana na podziemny
 Korytowanie pod warstwy konstrukcyjne
 Profilowanie i zagęszczenie podłoża
 Wykonanie podbudowy z kruszywa;
 Wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej;
 Utwardzenie poboczy kruszywem;
 Montaż oznakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 559098,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 269/10 w msc. Słopiec w km. 0+000 do km. 0+316

W zakres inwestycji wchodzi w szczególności:
 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 269/10 w msc. Słopiec na długości 316mb tj. od km. 0+000 do km. 0+316;
 Geodezyjne roboty pomiarowe + operat geodezyjny powykonawczy;
 Mechaniczne usunięcie warstwy humusu;
 Rozbiórka krawężników i obrzeży wraz z ławą betonową;
 Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej (pełna konstrukcja istniejącego chodnika i zjazdów do posesji);
 Rozbiórka nawierzchni i podbudowy z kruszywa;
 Wykonanie wykopów;
 Wykonanie nasypów;
 Wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne;
 Regulacja pionowa studzienek i zasuw wodociągowych;
 Wykonanie warstwy ulepszonego podłoża, grunt niewysadzinowy;
 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0MPa;
 Wykonanie podbudowy z kruszywa C90/3;
 Wykonanie pobocza z kruszywa C90/3 z kruszywa o wysokiej wodoprzepuszczalności;
 Ustawienie krawężników betonowych;
 Przebrukowanie chodnika po obu stronach drogi + przebrukowanie cieku przykrawężnikowego;
 Skropienie warstw emulsją asfaltową i wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej;
 Skropienie warstw emulsją i wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej;
 Istniejące zjazdy do posesji wykonać jako bitumiczne;
 Odmulenie studni chłonnej;
 Montaż znaków D-46 i D-47 na słupkach stalowych fi 60mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 697463,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 Remont drogi gminnej nr 319003T w msc. Mójcza w km. 0+000 do km. 0+800

W zakres inwestycji wchodzi w szczególności:
 Remont drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 113/2 w msc. Mójcza na długości 800mb tj. od km. 0+000 do km. 0+800;
 Geodezyjne roboty pomiarowe + operat geodezyjny powykonawczy;
 Wycinka drzew i krzewów wraz z karczowaniem pni wraz z utylizacją;
 Mechaniczne ścinanie poboczy;
 Rozbiórka krawężników betonowych wraz z odtworzeniem;
 Rozbiórka chodnika z kostki wraz z odtworzeniem;
 Wykonanie ław betonowych pod przepusty oraz krawężniki;
 Rozbiórka ścieku z korytek betonowych typu mulda;
 Wykonanie podbudowy w technologii MMC-E z doziarnieniem;
 Wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz ze skropieniem międzywarstwowym;
 Karczowanie zakrzaczeń;
 Montaż przepustów zjazdowych wraz ze ściankami czołowymi i kratami na wlocie;
 Regulacja wysokościowa zasuwy wodociągowej;
 Roboty ziemne - renowacja rowu;
 Utwardzenie poboczy kruszywem;
 Zatarcie spękań na istniejących murkach czołowych przepustu pod drogą;
 Rozbiórka nawierzchni istniejących zjazdów wraz z dostosowaniem wysokościowym;
 Odmulenie istniejących przepustów;
 Odtworzenie oznakowania poziomego – linia P-12
 Opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1898146,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283994,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444030,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283994,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387425314

7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 40

7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283994,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232006,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232006,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Budowlano-Drogowa DYLMEX Tomasz Dyl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292468188

7.3.3) Ulica: Towarowa 44

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232006,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382679,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 605000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382679,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387425314

7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 40

7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382679,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 716615,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1311180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 716615,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Budowlano-Drogowa DYLMEX Tomasz Dyl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292468188

7.3.3) Ulica: Towarowa 44

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 716615,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.