Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00388871/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Mielec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 11
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mielec@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.krosno.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_mielec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2022 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c56ab10-4a10-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00279542/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2022 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388871/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 270.1.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 436366,61 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 354769,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Remont drogi leśnej nr 116 na odcinku 2150 mb w Leśnictwie Mościska oraz remont drogi leśnej nr inw. DL/01/10 na odcinku 300 mb w Leśnictwie Cyranka.Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia Opis przedmiotu zamówienia zawierający przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 11 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, uproszczoną dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na:
• usunięcie humusu przy pomocy spycharek,
• mechaniczne karczowanie terenu,
• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,
• formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu dowiezionego,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
• ręczne plantowanie poboczy,
• profilowanie poboczy,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 108978,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Remonty dróg leśnych nr 30 oraz 40 na łącznym odcinku o długości 535 mb w Leśnictwie Czajkowa.Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia Opis przedmiotu zamówienia zawierający przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 11 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, uproszczoną dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na:
• usunięcie humusu przy pomocy spycharek,
• mechaniczne karczowanie terenu,
• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,
• formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu dowiezionego,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
• ręczne plantowanie poboczy,
• profilowanie poboczy,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 74279,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Remont drogi leśnej nr 77 na odcinku 1160 mb w Leśnictwie Pateraki oraz remont drogi leśnej nr 96 na odcinku 100 mb w Leśnictwie Malinie.Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia Opis przedmiotu zamówienia zawierający przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 11 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, uproszczoną dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na:
• usunięcie humusu przy pomocy spycharek,
• mechaniczne karczowanie terenu,
• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,
• formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu dowiezionego,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
• ręczne plantowanie poboczy,
• profilowanie poboczy,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 94869,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Remont szlaku zrywkowego „Przez Świerczyny” o długości 1140 mb w Leśnictwie Ostrowy.Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia Opis przedmiotu zamówienia zawierający przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 11 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, uproszczoną dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na:
• usunięcie humusu przy pomocy spycharek,
• mechaniczne karczowanie terenu,
• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,
• formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu dowiezionego,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
• ręczne plantowanie poboczy,
• profilowanie poboczy,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 108805,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Remont szlaku zrywkowego „Kolejka” o długości 1520 mb oraz remont drogi leśnej nr 98 na odcinku 715 mb.Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia Opis przedmiotu zamówienia zawierający przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 11 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, uproszczoną dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na:
• usunięcie humusu przy pomocy spycharek,
• mechaniczne karczowanie terenu,
• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,
• formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu dowiezionego,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
• ręczne plantowanie poboczy,
• profilowanie poboczy,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 49433,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93080,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201843,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93080,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowo-Handlowa PIOTRANS Piotr Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 867-100-55-66, REGON: 830061602
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 1
7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa
7.3.5) Kod pocztowy: 39-340
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTRANS Piotr Stępień
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTRANS Piotr Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93080,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złożonej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę: 74 279,70 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć przeznaczonej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88143,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143110,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88143,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRELBUD Klaudia Trela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 867-220-60-16, REGON: 522600026
7.3.3) Ulica: ul. Wiosenna 5
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88143,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-21Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187353,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowo-Handlowa PIOTRANS Piotr Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 867-100-55-66, REGON: 830061602
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 1
7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa
7.3.5) Kod pocztowy: 39-340
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-21Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56816,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100077,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56816,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRELBUD Klaudia Trela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 867-220-60-16, REGON: 522600026
7.3.3) Ulica: ul. Wiosenna 5
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTRANS Piotr Stępień
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTRANS Piotr Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56816,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-21INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Remont drogi gminnej wewnętrznej - ul. Warneńczyka w Mielcu
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 168R Przecław - Rydzów od km 0+660 do km 1+250 - ul. Wenecka w m. Przecław;
- Budowa zadaszonego stanowiska do wykonywania czynności związanych z utrzymaniem czystości wewnątrz autobusów w Mielcu, ul. Moniuszki 12.
- Przebudowa i modernizacja dróg gminnych : Cz. I - Przebudowa drogi gminnej na działce nr 319/13 w miejsc.Wola Chorzelowska, Cz.II Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej w Złotnikach
- Bieżące utrzymanie i remonty kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą techniczną jej towarzyszącą oraz bieżące utrzymanie i naprawy (...) funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki na dziećmi do lat 3 w ramach programu: "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 ŻM 5
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.