Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00080611/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-03
- 2023/BZP 00069070/01 - Wynik z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie zadań i recenzji zadań do egzaminu zawodowego
w zawodzie Technik robotyk (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Komisja Egzaminacyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014925224
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lewartowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-190
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cke-efs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cke.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zadań i recenzji zadań do egzaminu zawodowego
w zawodzie Technik robotyk (2)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c75deaa0-7480-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096437/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przygotowanie i zrecenzowanie (recenzja nauczycielska) zadań w zawodzie "Technik robotyk"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt: Rozwój banków zadań do egzaminu zawodowego etap II, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/
2. Korespondencja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się drogą elektroniczną. Wszelkie pytania, wnioski, oświadczenia, zawiadomienia, inne dokumenty niż oferta i składane wraz z ofertą załączniki, należy zgłaszać/składać za pośrednictwem mail przetargi@cke-efs.pl.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.
4. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelka korespondencja z Wykonawcą będzie odbywać się z osobą uprawnioną do kontaktów z Zamawiającym poprzez adres e-mail tej osoby wskazany przez Wykonawcę w treści złożonej oferty. Wszelka korespondencja z Wykonawcami występującymi wspólnie (konsorcjum) prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 1 SWZ. E-mail kontaktowy do pełnomocnika Wykonawcy wskazują w treści złożonej oferty.
1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP - założenie konta leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu ww. formularzy znajdują się w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za czas złożenia oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji uznaje się czas ich złożenia odpowiednio na ePUAP lub na pocztę elektroniczną.
5. Ofertę wraz z załącznikami składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Wypełniając ww. formularz Wykonawca wskazuje jako odbiorcę Centralną Komisję Egzaminacyjną. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty na adres poczty elektronicznej (e-mail).
6. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji korzystania z systemu miniPortal. Ofertę należy złożyć w oryginale.
7. Identyfikator postępowania niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu i na stronie internetowej prowadzonego postępowania, oraz stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
8. Do zachowania elektronicznej formy wymagane jest opatrzenie oferty wraz z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ofertę podpisuje wyznaczony pełnomocnik, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 1 SWZ.
10. Do oferty należy dołączyć dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale XII SWZ w tym pliki oznaczone jako tajemnica przedsiębiorstwa, a następnie wszystkie pliki skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) i zaszyfrować.
11. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal dostępnej na miniPortalu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna - art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, jako administrator danych osobowych przekazuję informację o przetwarzaniu danych osobowych w Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z siedzibą w Warszawie:
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralna Komisja Egzaminacyjna
z siedzibą w Warszawie przy ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa.
2. Inspektor Ochrony Danych
Inspektorem Ochrony Danych w Centralnej Komisji Egzaminacyjnej jest Pan Krzysztof Izydorczyk, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw drogą mailową na adres: iod@cke.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.
3. Cele i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z ww. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 19 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz.1129 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą pzp”, a także podmioty świadczące na rzecz administratora danych osobowych usługi: prawne, utrzymania systemów informatycznych oraz archiwizacyjne.
5. Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Unii Europejskiej.
6. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Obowiązek podania danych
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp.
8. Prawa
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1) Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wyżej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZEFS/4/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 247680 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 123840 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Technik robotyk, kwalifikacja ELM.08. Eksploatacja i programowanie systemów robotyki
4.2.5.) Wartość części: 15480 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 6. Zamawiający przewidział następującą kolejność i zasady rozpatrywania części:
1) W pierwszej kolejności Zamawiający będzie rozpatrywał części, w odniesieniu do których została złożona tylko jedna oferta. W przypadku gdy w takiej części Zamawiający dokona wyboru złożonej w niej oferty jako najkorzystniejszej, Wykonawca, który został wybrany nie będzie brany pod uwagę przy wyborze oferty w innych częściach, jeżeli złożył ofertę w odniesieniu do kilku części.
2) Jeżeli ww. Wykonawca złożył ofertę w odniesieniu do więcej niż jednej części i w każdej z nich złożył ofertę jako jedyny, Zamawiający jako pierwszą będzie rozpatrywał tę część, w której Wykonawca zaoferował niższą cenę. Jeżeli cena w obu częściach będzie jednakowa, o kolejności rozpatrzenia części, decydować będzie niższy numer części.
3) Części, w których złożone zostały więcej niż 1 oferta, będą rozpatrywane zgodnie z oceną punktową złożonych ofert z zastrzeżeniem pkt. 1) oraz w kolejności zgodnej z kolejnością części postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Kryterium „kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
4.3.6.) Waga: 38
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Kryterium aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Technik robotyk, kwalifikacja ELM.08. Eksploatacja i programowanie systemów robotyki
4.2.5.) Wartość części: 15480 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w cz. 1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Kryterium „kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
4.3.6.) Waga: 38
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Kryterium aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Technik robotyk, kwalifikacja ELM.08. Eksploatacja i programowanie systemów robotyki
4.2.5.) Wartość części: 15480 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w cz. 1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Kryterium „kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
4.3.6.) Waga: 38
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Kryterium aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Zrecenzowanie 9 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 9 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Technik robotyk, kwalifikacja ELM.08. Eksploatacja i programowanie systemów robotyki
4.2.5.) Wartość części: 15480 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w cz. 1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Kryterium „kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
4.3.6.) Waga: 38
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Kryterium aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Technik robotyk, kwalifikacja ELM.08. Eksploatacja i programowanie systemów robotyki
4.2.5.) Wartość części: 15480 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w cz. 1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Kryterium „kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
4.3.6.) Waga: 38
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Kryterium aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Technik robotyk, kwalifikacja ELM.08. Eksploatacja i programowanie systemów robotyki
4.2.5.) Wartość części: 15480 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w cz. 1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Kryterium „kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
4.3.6.) Waga: 38
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Kryterium aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Technik robotyk, kwalifikacja ELM.08. Eksploatacja i programowanie systemów robotyki
4.2.5.) Wartość części: 15480 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w cz. 1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Kryterium „kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
4.3.6.) Waga: 38
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Kryterium aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 Zrecenzowanie 9 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 9 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Technik robotyk, kwalifikacja ELM.08. Eksploatacja i programowanie systemów robotyki
4.2.5.) Wartość części: 15480 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w cz. 1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Kryterium „kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
4.3.6.) Waga: 38
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Kryterium aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia w zakresie części na ułożenie zadań może ubiegać się Wykonawca dysponujący osobą, która będzie realizowała zamówienie jako „autor”, legitymującą się łącznie:1) co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w wykonywaniu lub nauczaniu danego zawodu*, w którym Wykonawca składa ofertę, w okresie 6 lat przed upływem terminu składania ofert. Za 1 rok doświadczenia w nauczaniu Zamawiający uznaje doświadczenie nabyte w nauczaniu danego zawodu* w 1 roku szkolnym,
2) umiejętnością obsługi programów komputerowych MS Word, Excel oraz obsługi poczty elektronicznej,
3) doświadczeniem:
a) w wytworzeniu co najmniej 1 zestawu zadań do egzaminu zawodowego/ potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie*, w którym Wykonawca składa ofertę. Za zestaw zadań Zamawiający uznaje 40 zadań do części pisemnej i 1 zadanie do części praktycznej egzaminu, lub
b) w wytworzeniu testu szkolnego do diagnozowania umiejętności uczniów z zawodu*, w którym Wykonawca składa ofertę, lub
c) jako egzaminator w zawodzie*, w którym Wykonawca składa ofertę, lub
d) jako recenzent zadań do egzaminu w zawodzie*, w którym Wykonawca składa ofertę.
2. O udzielenie zamówienia w zakresie części na wykonanie recenzji może ubiegać się Wykonawca, dysponujący osobą, która będzie realizowała zamówienie jako „recenzent”, legitymującą się łącznie:
1) co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w nauczaniu danego zawodu*, w którym Wykonawca składa ofertę, w okresie 6 lat przed upływem terminu składania ofert. Za 1 rok doświadczenia Zamawiający uznaje doświadczenie nabyte w nauczaniu danego zawodu* w 1 roku szkolnym,
2) umiejętnością obsługi programów komputerowych MS Word, Excel, oraz obsługi poczty elektronicznej,
3) doświadczeniem:
a) w wytworzeniu co najmniej 1 zestawu zadań do egzaminu zawodowego/ potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie*, w którym Wykonawca składa ofertę – w okresie 4 lat przed upływem terminu składania ofert, na zamówienie okręgowej komisji egzaminacyjnej lub Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Za zestaw zadań Zamawiający uznaje 40 zadań do części pisemnej i 1 zadanie do części praktycznej egzaminu, lub
b) w wykonaniu recenzji co najmniej 1 zestawu zadań do egzaminu zawodowego/ potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie*, w którym Wykonawca składa ofertę – w okresie 4 lat przed upływem terminu składania ofert, na zamówienie okręgowej komisji egzaminacyjnej lub Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Za zestaw zadań Zamawiający uznaje 40 zadań do części pisemnej i 1 zadanie do części praktycznej egzaminu.
Uwaga:
*Wymagane ww. doświadczenie należy wykazać poprzez wpisanie w wykazie osób (zał. nr 5a lub 5b) odpowiedniego zawodu/zawodów wskazanych w kolumnie III załącznika nr 6 do SWZ.
3. SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania powyższych warunków przez Wykonawcę zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
4. Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi wykazać, że spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych poniżej w rozdziale XI SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlega wykluczeniu z postępowania w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy pzp z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 i 3 ustawy pzp.
2. Ponadto, Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania również na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) tj. w przypadku gdy Wykonawca:
1) jest wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. w sprawie środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających albo wpisany na listę, o której mowa w art. 2 ww. ustawy, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o konieczności wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniach, o których mowa w pkt 1), o ile została wpisana na listę, o której mowa w pkt 1);
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniach określonych w pkt 1) albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę, o której mowa w pkt 1).
5. W celu tymczasowego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty wskazane w ogłoszeniu pkt 5.7 Sekcja V.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu tymczasowego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) oświadczenie wstępne (dla autorów), aktualne na dzień składania ofert - wg załącznika nr 3a do SWZ, albo
2) oświadczenie wstępne (dla recenzentów), aktualne na dzień składania ofert - wg załącznika nr 3b do SWZ.
W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. oświadczenie składa każdy z ww. Wykonawców i podpisuje dokument, który jego dotyczy. Oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia z postępowania każdego z Wykonawców, oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje ich spełnianie.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa dodatkowo oprócz własnego oświadczenia, oświadczenie podpisane przez podmiot udostępniający zasoby na potwierdzenie, że brak jest podstaw do wykluczenia ww. podmiotu w zakresie określonym w rozdziale XI SWZ, oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby ww. podmiotu.
2. Wraz z ofertą Wykonawca składa również:
1) oświadczenie potwierdzające, że wobec Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale XI ust. 2 SWZ - wg treści określonej w załączniku nr 8 do SWZ (oświadczenie wspólne dla autora i recenzenta). Oświadczenie jest składane w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę i podlega rygorom określonym w art. 128 ustawy Pzp (uzupełnieniu).
2) oświadczenie, w którym Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) wykażą, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ (oświadczenie wspólne dla autora i recenzenta).
3. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, składa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie doświadczenia wskazanej osoby, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – wg treści określonej w załączniku nr 5a do SWZ (dla autorów) lub w załączniku nr 5b do SWZ (dla recenzentów).
2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym – wg treści określonej w załączniku nr 10 do SWZ (oświadczenie wspólne dla autora i recenzenta).
4. SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy oraz braku podstaw wykluczenia zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, składają wspólnie jeden wykaz osób (podpisany przez pełnomocnika) wskazując w nim jedną osobę (autora lub recenzenta), która posiada pełne wymagane doświadczenie dla danej osoby.
5. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wykaz osób (podpisany przez Wykonawcę) wskazując w nim zasób podmiotu tj. jedną osobę (autora lub recenzenta), która posiada pełne doświadczenie wymagane dla tej osoby.
6. Podmiotowe środki dowodowe i oświadczenie, o których mowa w ust. 1-3 należy sporządzić i podpisać zgodnie z zasadami określonymi w rozdziałach IX i XXII SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe i oświadczenie Wykonawca składa w sposób określony w rozdziale XII SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
-5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem Formularz oferty – wg treści określonej dla danej części w załączniku nr 4a do SWZ (dla autorów) lub załączniku nr 4b do SWZ (dla recenzentów). Szczegółowy sposób złożenia oferty wraz z załącznikami został opisany w rozdziale IX SWZ.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Zobowiązanie potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie tej osoby do reprezentowania Wykonawcy.
4. Zobowiązanie lub inny środek dowodowy, o którym mowa w ust. 2 oraz pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 3 należy sporządzić i podpisać zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XXII SWZ.
5. Wraz z ofertą Wykonawca składa wymienione i opisane w rozdziale XII SWZ oświadczenia:
- Oświadczenie wstępne – wg treści określonej w załączniku nr 3a lub 3b do SWZ;
- Oświadczenie – wg treści określonej w załączniku nr 8 do SWZ (wspólny formularz dla autora i recenzenta);
- Oświadczenie – wg treści określonej w załączniku 9 do SWZ (wspólny formularz dla autora i recenzenta).
Uwaga: Formularze ofert są dedykowane (numerowane) dla poszczególnych części. Wykonawca wypełnia i składa tyle formularzy ofert (zał. nr 4a lub 4b), na ile części składa ofertę.
Natomiast oświadczenia: zał. nr 3a lub 3b; zał. nr 8; zał. 9 wypełnia i składa tylko w jednym egzemplarzu, niezależnie od liczby składanych ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Wykonawcy występujący wspólnie, dokumentują spełnienie warunków udziału w postępowaniu i potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na zasadach opisanych w rozdziałach X-XI SWZ oraz załączają oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale XII-XIII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 7a do SWZ (dla autorów zadań) oraz załącznik 7b do SWZ (dla recenzentów).2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w zakresie opisanym w par. 9 wzoru umowy.
3. Pozostałe zmiany umowy Zamawiający może wprowadzić, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności określona w art. 455 ust. 1 pkt 2) do ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
dotyczy wszystkich części:1) W zakresie części zamówienia dot. ułożenia zadań Zamawiający przyzna w tym kryterium punkty za wykazane w Formularzu oferty doświadczenie dodatkowe (ponad warunek) osoby wskazanej do realizacji zamówienia jako „autor”, w następujący sposób:
a) Wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat lub inżynier). Zamawiający przyzna 8 punktów w tym podkryterium;
b) Wytworzenie co najmniej 2 zestawów zadań do egzaminu zawodowego/ potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie*, w którym Wykonawca składa ofertę – w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, na zamówienie okręgowej komisji egzaminacyjnej lub Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Za zestaw zadań Zamawiający uznaje 40 zadań do części pisemnej i 1 zadanie do części praktycznej egzaminu. Zamawiający przyzna 10 punktów w tym podkryterium;
c) Udział w co najmniej 2 sesjach egzaminacyjnych jako egzaminator w zawodzie*, w którym Wykonawca składa ofertę, w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przyzna 5 punktów w tym podkryterium;
d) Wykonanie recenzji co najmniej 2 zestawów zadań na egzamin zawodowy/potwierdzający kwalifikacje w zawodzie*, w którym Wykonawca składa ofertę – w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, na zamówienie okręgowej komisji egzaminacyjnej lub Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Za zestaw zadań Zamawiający uznaje 40 zadań do części pisemnej i 1 zadanie do części praktycznej egzaminu. Zamawiający przyzna 10 punktów w tym podkryterium;
e) Ukończenie szkolenia dla autorów/recenzentów zadań w ramach projektu Rozwój banków zadań do egzaminu zawodowego realizowanego przez Centralną Komisję Egzaminacyjną. Zamawiający przyzna 5 punktów w tym podkryterium.
2) W zakresie części zamówienia dot. wykonania recenzji Zamawiający przyzna w tym kryterium punkty za wykazane w Formularzu oferty doświadczenie dodatkowe (ponad warunek) osoby wskazanej do realizacji zamówienia, jako „recenzent” w następujący sposób:
a) Wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat lub inżynier). Zamawiający przyzna 8 punktów w tym podkryterium;
b) Wykonanie recenzji co najmniej 2 zestawów zadań do egzaminu zawodowego/potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie*, w którym Wykonawca składa ofertę – w okresie 4 lat przed upływem terminu składania ofert, na zamówienie okręgowej komisji egzaminacyjnej lub Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Za zestaw zadań Zamawiający uznaje 40 zadań do części pisemnej i 1 zadanie do części praktycznej egzaminu. Zamawiający przyzna 15 punktów w tym podkryterium;
c) Udział w co najmniej 2 sesjach egzaminacyjnych jako egzaminator
w zawodzie*, w którym Wykonawca składa ofertę, w okresie 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przyzna 10 punktów w tym podkryterium;
d) Ukończone szkolenie dla recenzentów organizowane w ramach projektu Rozwój banków zadań do egzaminu zawodowego realizowanego przez Centralną Komisję Egzaminacyjną. Zamawiający przyzna 5 punktów w tym podkryterium.
*Dodatkowe ww. doświadczenie można wykazać poprzez wpisanie w formularzu ofertowym (zał. nr 4a lub 4b) odpowiedniego zawodu/zawodów wskazanych w kolumnie III załącznika nr 6 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.