Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00348090/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00355129/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPERA ŚLĄSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 21-23
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 3966856
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@opera-slaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera-slaska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8037731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6aeab86-367a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121057/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-3811-03/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych
w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w pomieszczeniach budynku Opery Śląskiej w Bytomiu zgodnie z warunkami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wymagania i warunki realizacji zamówienia:
3.1. realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie wymaganym przez Zamawiającego. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca dostarczy, zmontuje i ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przedmiot zamówienia;
3.2. oferowane meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, muszą pochodzić z bieżącej produkcji. Nie mogą pochodzić z odzysku, nie mogą pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, muszą być wykonane z materiałów posiadających wszelkie wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
3.3. wymagane jest, aby meble i wyposażenie zostały dostarczone do Zamawiającego wraz z rozładunkiem (wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) i montażem. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu, wypoziomowaniu oraz ustawieniu w sposób zapewniający bezpieczeństwo podczas ich użytkowania poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia;
3.4. Wykonawca przed wykonaniem mebli na wymiar dokona pomiaru w miejscach ich planowanego montażu.
3.5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany starannie, z dużą dbałością o szczegóły i z materiałów opisanych w sposób szczegółowy w OPZ.
W celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych koniecznych do osiągnięcia przez Wykonawcę, Zamawiający zamieścił w OPZ rysunki poglądowe;
3.6. Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych mebli i wyposażenia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem mebli do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw autorskich lub patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy odpowiada wyłącznie Wykonawca;
3.7. Pozostałe wymagania do przedmiotu zamówienia zawiera OPZ.
3.8. W przypadku, gdy w załączonym OPZ podano nazwy konkretnych producentów i odniesienie do norm, to należy je traktować jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub asortyment o nie niższych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są nie niższe niż te opisane w SWZ i załączonym OPZ.
W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
3.9. W przypadku, gdy w OPZ występują odwołania do standardów lub norm, Zamawiający dopuszcza standardy lub normy równoważne, które zachowują takie same wymagania co najmniej w zakresie w jakim Zamawiający odwołuje się do wskazanego standardu lub normy.
3.10. Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego dokumentacji i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39111000-3 - Siedziska
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113100-8 - Fotele
39114100-5 - Tapicerka
39121100-7 - Biurka
39130000-2 - Meble biurowe
39132100-7 - Szafy na akta
39141100-3 - Regały
39141200-4 - Blaty
39141300-5 - Szafy
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39143113-1 - Specjalne meble tapicerowane
39143121-0 - Garderoby
39144000-3 - Meble łazienkowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39190000-0 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne
39191100-8 - Tapety
39192000-4 - Włókiennicze okładziny ścienne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 816740,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1695653,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 816740,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALDUO Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382816978
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Miłkowskiego 3/301
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-349
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 816740,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-20INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem aparatu pantomograficznego z funkcją CBCT z przystawką cefalometryczną dla UCŚUM w Katowicach sp. z o.o.
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem unitów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
- Dostawa sześciu zestawów transporterów tarcz strzelniczych do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Zamawiającego w Bytomiu przy, ul. Piłkarskiej 8"
- "Dostawa pompy OS-150" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział "Pokój I-Pokój II".
- Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa nowych biurowych krzeseł obrotowych wraz z odbiorem starych krzeseł do utylizacji
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.