Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00171163/01 - Wynik z dnia 2023-04-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. „Ewaluacja wsparcia poradni psychologiczno-pedagogicznych. Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego PO WER”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Edukacji i Nauki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387796051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-529
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mein.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. „Ewaluacja wsparcia poradni psychologiczno-pedagogicznych. Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego PO WER”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6481d446-720b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073493/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Badanie ewaluacyjne pn. "Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego PO WER w obszarze oświaty Odsetek poradni psychologiczno-pedagogicznych stosujących wypracowane narzędzia do pracy z ..."
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
PW-600-04-000-00 Pomoc techniczna PO WER dla Instytucji Pośredniczącej MEN na rok 2023
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-mein.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mein.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Kontakt z Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://zamowienia-mein.ezamawiajacy.pl, dalej zwanej Platformą.
Na ww. stronie internetowej w zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych” znajduje się Instrukcja dla wykonawcy
zawierająca m. in.:
1) instrukcję obejmującą etapy rejestracji oraz logowania poprzez aplikację Marketplanet OnePlace;
2) instrukcję użytkownika obejmującą złożenie oferty przez Wykonawcę.
Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego.
Szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych w zakresie korespondencji elektronicznej opisane zostały w Rozdziale 7 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisana została w Rozdziale 19 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZP.2630.13.2022.MR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego badania ewaluacyjnego pn. „Ewaluacja wsparcia poradni psychologiczno-pedagogicznych. Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego PO WER”. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (projekt nr POWR.06.01.00-00-0201/20 pt. Pomoc techniczna PO WER dla Instytucji Pośredniczącej MEN na lata 2021-2022).
W wyniku realizacji badania ewaluacyjnego Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu następujące produkty, stanowiące poszczególne części (etapy) przedmiotu umowy:
I raport metodologiczny,
II raport cząstkowy,
III projekt raportu końcowego,
IV raport końcowy,
V skonsultowaną wersję tabeli wniosków i rekomendacji,
VI broszurę informacyjną w wersji polskiej, angielskiej i PJM,
VII prezentację multimedialną,
VIII zbiory danych źródłowych z badań ilościowych oraz jakościowych (transkrypcje wywiadów) – w formacie umożliwiającym ich późniejsze samodzielne wykorzystanie przez Zamawiającego.
Zamówienie będzie realizowane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz wyciągiem z oferty Wykonawcy, w postaci opracowania, o którym mowa w Rozdziale 10 ust. 35 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Metodologia ewaluacji
4.3.6.) Waga: 63
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja badania
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 8
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający stawia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.W celu potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią liczbą osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: minimum jednym zespołem, który musi składać się z co najmniej czterech osób w tym:
a) co najmniej 1 (jednej) osoby pełniącej funkcję kierownika badania, która w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika/koordynatora zespołu badawczego w ramach dwóch badań ewaluacyjnych, z czego przynajmniej jednego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto,
b) co najmniej 4 (czterema) osobami, które będą pełnić funkcje członków zespołu badawczego, z których każda z osób spełnia przynajmniej jedno z poniższych wymagań, a łącznie spełniają wszystkie niżej wymienione wymagania:
- w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert wskazana osoba opracowała lub brała udział w opracowaniu metod i technik przeprowadzenia dwóch badań ewaluacyjnych (tj. była autorem lub współautorem raportu metodologicznego), z czego przynajmniej jedno było
o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto,
- w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert wskazana osoba brała udział (jako autor lub współautor raportu końcowego) w realizacji dwóch badań ewaluacyjnych dotyczących realizacji polityki spójności, z czego co najmniej jedno o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto dotyczyło obszaru oświaty lub edukacji,
- w okresie sześciu lat przed upływem terminu składania ofert wskazana osoba brała udział w realizacji dwóch badań ewaluacyjnych, w których zastosowane zostały ilościowe metody i techniki badań społecznych; w ramach ww. badań osoba ta wykonywała co najmniej następujące zadania: przystosowanie kwestionariuszy ankiet do techniki CAWI, monitorowanie zwrotu ankiet na próbie nie mniejszej niż 500 respondentów (dla każdego badania),
- w okresie sześciu lat przed upływem terminu składania ofert wskazana osoba brała udział w realizacji dwóch badań ewaluacyjnych, w których zastosowane zostały jakościowe metody i techniki badań społecznych; w ramach ww. badań osoba ta wykonywała co najmniej następujące zadania: a) przeprowadzenie łącznie nie mniej niż 40 indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI), b) przeprowadzenie analizy jakościowej.
Opis warunków udziału w postępowaniu przedstawiony został w Rozdziale 5 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca ma obowiązek złożyć aktualne na dzień składania oferty oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: aktualny na dzień złożenia wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
Szczegóły w zakresie podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiony został w Rozdziale 6 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z cechami lub kryteriami określonymi w SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą „Szczegółowego opisu sposobu realizacji przedmiotu zamówienia”, w którym Wykonawca przedstawi koncepcję badań zgodną z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem https://zamowienia-mein.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na ofertę składa się:1) FORMULARZ OFERTOWY – stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
2) Integralną częścią oferty jest opracowanie i dołączenie do oferty „Szczegółowego opisu sposobu realizacji przedmiotu zamówienia”, w którym Wykonawca powinien przedstawić koncepcję badań zgodną z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
UWAGA: Niezłożenie przez Wykonawcę FORMULARZA OFERTOWEGO w terminie określonym w Rozdziale 11, niepodpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym lub uniemożliwienie Zamawiającemu odczytu przedmiotowego dokumentu np. przez jego zaszyfrowanie, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp;
Oferta musi ponadto zawierać:
1) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 6,
2) dokument, o którym mowa w ust. 23 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy),
3) informację o Podwykonawcach zgodnie z Rozdziałem 3 ust. 9 SWZ,
4) informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku wskazując stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie (zgodnie z art. 225 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.