eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławnoDostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu - Gmina Sławno - kraina edukacyjnych możliwości



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu – Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f2513bf-f47f-4704-90dc-d652f3d624c4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu – Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f2513bf-f47f-4704-90dc-d652f3d624c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018860/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu „Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, priorytet FEPZ.06 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działanie FEPZ.06.09 Edukacja ogólna w związku z realizacją projektu „Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457606

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 260166,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu „Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości”.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części:
1) Część nr 1 – „Sprzęt elektroniczny”;
2) Część nr 2 – „Cyfrowa pracownia językowa w Szkole Podstawowej w Bobrowicach”.
3. Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony zgodnie z podziałem na części i zadania pod adresy placówek wskazane poniżej:
1) Szkoła Podstawowa im. gen. Augusta Emila Fieldorfa ps. „Nil” w Bobrowicach, Bobrowice 22, 76-100 Sławno;
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Sławsku, Sławsko 97a, 76-100 Sławno;
3) Szkoła Podstawowa im. Żołnierzy Armii Krajowej w Warszkowie, Warszkowo, ul. Szkolna 17, 76-100 Sławno;
4) Szkoła Podstawowa we Wrześnicy, Wrześnica 19a, 76-122 Wrześnica;
5) Szkoła Podstawowa Im. Gen. Stefana Roweckiego "Grota" w Żukowie, Żukowo 65, 76-124 Żukowo.
4. Część nr 1 – Sprzęt elektroniczny:
1) ZADANIE NR 1 – Szkoła Podstawowa w Bobrowicach:
a) Wizualizer – 1 szt.:
 Ilość pikseli (efektywna) – 8M;
 Rozdzielczość (efektywna) – Full HD 1080p (1920 x 1080) Mpix;
 Częstotliwość odświeżania – 60 klatek/s;
 Zoom cyfrowy – 16 x;
 Obszar skanowania – 400 x 300 mm;
 Fokus – automatyczny/ręczny;
 Oświetlenie zewnętrzne – 1 x;
 Typ oświetlenia – LED;
 Waga maks. – 1 kg;
 Wymagane akcesoria – torba;
 Typ głowicy – składane ramię.
b) Kamera – 1 szt.:
 Całkowita liczba pikseli – 2,5 Mpix;
 Ekran – LCD;
 Zoom optyczny – 50 x;
 Zoom cyfrowy – 150 x;
 Nagrywanie filmów – avchd, mp4 w rozdzielczości 1920x1080;
 Nośnik zapisu – karta SD/SDHC/SDXC;
 Złącza – HDMI, USB.
c) Reflektory – 1 kpl.:
 Zestaw – projektor, stroboskop, moonoflower, laser;
 Projektor LED RGBW 12 diod LED o mocy 1 W;
 Stroboskop LED SMB 120 diod;
 Moonoflower z diodami LED RGBWA 60 x 5 mm;
 Laser koloru czerwonego i zielonego;
 Pilot do zdalnego sterowania;
 T-bar do umieszczenia reflektorów;
 Tryby pracy – DMX512, auto, dźwięk;
 Wysokość statywu – 200 cm.
2) ZADANIE NR 2 – Szkoła Podstawowa w Sławsku:
a) Kamera zewnętrzna o wysokiej rozdzielczości do obserwacji wzrostu roślin – 1 szt. – zestaw monitoringu – uruchomienie i szkolenie z obsługi 1h:
 4 kamery tubowa FullHD zoom 1080P;
 Rozdzielczość kamery – 2 Mpix;
 Rejestrator dedykowany do obsługi 4 kamer;
 Kompresja obrazu H.265;
 Dysk twardy 1 TB przeznaczony do monitoringu praca 24 h;
 Przewody pomiędzy kamerami a rejestratorem 5 m;
 Zestaw gotowy do pracy zawierający wszystkie niezbędne elementy do podłączenia i uruchomienia nagrywania z 4 kamer.
b) Zestaw nagłośnieniowy z mikrofonem głównym i doręcznym – 1 szt.:
 Mikser: moc wzmacniacza 2x200 W; ilość kanałów: 8; rodzaj gniazd wejściowych: Jack 6.35 mm i XLR; czułość: 10 dB – 60 dB; złącza USB; komunikacja Bluetooth; wyjścia XLR i Jack 6.35 mm;
 Mikrofon i zestaw mikrofonu doręcznego z mikrofonem analogowym (+ klip krawatowy): dwa nadajniki mikrofonu bezprzewodowego; mikrofon doręczny, mikrofon nagłowny + nadajnik bodypack (w zestawie mikrofon nagłowny + mikrofon krawatowy); baza mikrofonowa – odbiornik; przyłącze Jack 6,35 mm; zasilacz sieciowy; baterie; pasmo przenoszenia: UHF; zasięg dedykowany przez producenta: 30 m;
 4 kolumny estradowe: moc max: 300 W; moc RMS: 100 W; pasmo: 60 Hz – 20 kHz; impedancja: 8 Ohm; magnes: 30 Oz; mocowanie na statyw; rączka przykręcana w górnej części obudowy przykręcana (w zestawie); gniazda speakon: x 2 (równoległe); membrana głośnika wysokotonowego typu C: 25 mm, tytanowa PTC; głośnik basowy – 20 cm, 8"; cewka głośnika basowego – 1,5";
 4 statywy: regulowana wysokość 120 – 190 cm; rozstaw nóg względem siebie: 100 cm x 100 cm x 100 cm; wymiary podstawy stojaka do kabiny akustycznej: 18 cm x 12 cm; średnica elementu wysuwanego – 3,5cm;
 Zestaw okablowania i przyłączy – umożliwi połączenie elementów zestawu w całość, a dodatkowe redukcje oraz przyłącza dadzą możliwość skorzystania z kanałów miksera do podłączenia laptopa, telefonu czy innego źródła dźwięku za pomocą przewodu.
c) Mikrofony bezprzewodowe – 1 kpl.:
 Skład zestawu: odbiornik – baza odbiorcza, nadajnik – 4 szt.: 4 x nadajnik bezprzewodowy mocowany na klips + mikrofony (4 nagłowne typu pałąk i 4 klipsy krawatowe), przewód sygnałowy, zasilacz sieciowy, antena, baterie AA, instrukcja obsługi;
 Zakres częstotliwości nośnej – 500 – 600 mhz;
 Pasmo przenoszenia – 80 Hz – 15 khz;
 Stabilność częstotliwości – ± 0.005%;
 Stosunek S/N – > 90 db;
 Liczba kanałów – 4 kanały;
 Czułość odbioru 4 kanałów – > 90 db;
 Maksymalny zasięg deklarowany przez producenta / maksymalny zasięg uzyskany w testach – 40m / 80 m;
 Zasilacz odbiornika – AC 110 – 240 V;
 Zasilanie nadajnika – dwie baterie 1,5 V;
 Moc nadawania – 10 mw;
 Typ wyjścia – zbalansowany lub MIX;
 Zasilanie nadajnika baterie – 2 x AA;
 Wbudowana antena;
 Wyjście RF – wysokie 30 mw, niskie 10 mw;
 Baterie – 2 x AA.
d) Kamera – 1 szt.:
 Całkowita liczba pikseli – 2,5 Mpix;
 Ekran – LCD;
 Zoom optyczny – 50 x;
 Zoom cyfrowy – 150 x;
 Nagrywanie filmów – avchd, mp4 w rozdzielczości 1920x1080;
 Nośnik zapisu – karta SD/SDHC/SDXC;
 Złącza – HDMI, USB.
e) Monitor interaktywny – 4 szt.:
 Przekątna – 75”;
 Panel – matryca typu VA, powłoka matowa, antyodblaskowa, szkło antyodblaskowe;
 Rozdzielczość fizyczna – 4K UHD (3840 x 2160 pikseli);
 Format obrazu – 16:9;
 Jasność – 430 cd/m2;
 Kontrast statyczny – 5000:1;
 Kontrast dynamiczny – 5000:1;
 Kąty widzenia – pion/poziom – 178/178 st. (prawo/lewo: 89/89 st., góra/dół: 89/89 st.);
 Punkty dotykowe – 40;
 Dokładność dotyku – +- 1 mm;
 Interfejs dotykowy – USB;
 Cyfrowe wejścia sygnału – HDMI x4 (2.0, max. 3840x2160 @60Hz), DisplayPort x1 (2.1, max. 3840x2160 @30Hz), USB-C x2 (v.3.2 (Gen 1, 5Gbit) 3840x2160 @60Hz;
 Wejścia audio – mini Jack x1;
 Cyfrowe wyjścia sygnału – HDMI x1 (2.0, max. 3840x2160 @60Hz), USB-C x1 (3.1, 3840x2160 @60Hz);
 Wyjścia audio – S/PDIF (Optical) x1, mini Jack x1, wbudowane głośniki;
 Port USB – x6 (obsługa odtwarzania multimediów / urządzeń peryferyjnych / pamięci masowej), z przodu urządzenia: 2x v.3.2 (Gen 1, 5Gbit), 1x USB-C v.3.2 (Gen 1, 5Gbit, z funkcją ładowania 100W), pozostałe: 2x v.3.2 (Gen 1, 5Gbit), 1x USB-C v.3.2 (Gen 1, 5Gbit, 15W PD);
 Zintegrowane oprogramowanie – Android w wersji minimum 13, aplikacja do sporządzania notatek, przeglądarkę sieci WWW, system zarządzania plikami, dostęp do dysku w chmurze, pakiet WPS Office i aplikacja pozwalająca na bezprzewodowe łączenie z urządzeniami Windows/iOS/Android;
 WIFI – dwuzakresowy moduł WiFi (2,4 GHz / 5 GHz), standard Wi-Fi: IIEEE 802.11 a / b / g / n / ac / ax, obsługa Bluetooth: 2.1+EDR / 3.0 / 4.x / 5.0);
 Wyposażenie – pilot (w zestawie z bateriami), wspornik kamery internetowej, 4x rysik z wymiennymi końcówkami, okablowanie zasilające o długości min. 10 m, przewód HDMI o długości mini. 10 m, kabel USB do obsługi dotyku o długości 10 m (dopuszcza się zastosowanie łączonych przewodów ze wzmacniaczem);
 Waga – netto: maksymalnie 52kg, brutto: maksymalnie 61kg.
c. d. w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.5.) Wartość części: 233039,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu „Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości”.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części:
1) Część nr 1 – „Sprzęt elektroniczny”;
2) Część nr 2 – „Cyfrowa pracownia językowa w Szkole Podstawowej w Bobrowicach”.
3. Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony na następujący adres placówki: Szkoła Podstawowa im. gen. Augusta Emila Fieldorfa ps. „Nil” w Bobrowicach, Bobrowice 22, 76-100 Sławno.
4. CZĘŚĆ 2 – cyfrowa pracownia językowa w Szkole Podstawowej w Bobrowicach:
1) Zestaw komputerowy pracowni językowej – 1 kpl. – wymagania minimalne – zestaw powinien zawierać:
a) Komputerową jednostkę centralną w obudowie Rack 19", zawierającą:
 złącze w standardzie OPS,
 procesor o wyniku w testach PassMark minimum 10950 punktów (np. i3-1215U, 3,0 GHz (4.4 GHz Turbo/6 rdzenie/8 wątków/10 MB Smart Cache)),
 16 GB SO-DIMM DDR4 2666 MHz / 1 slot wolny na płycie głownej (max 32 GB 3200MHz),
 500 GB NVME M.2 2280,
 złącze na opcjonalny dysk SSD 2.5",
 napęd DVD,
 Bluetooth 5.0,
 HDMI 2.0,
 DisplayPort 1.4 (wsparcie dla rozdzielczości 4k 60Hz),
 Ethernet (10/100/1000 MB) / Wi-Fi 6 802.11ax/ac/a/b/g/n (2.4 GHz / 5 GHz) + 2 anteny,
 1 x USB typ C (obsługa wyjścia wideo),
 wzmacniacz stereofoniczny 2x40W,
 sprzętowy moduł obsługi rejestratora wielościeżkowego,
 zintegrowaną matrycę audio umożliwiającą zestawianie połączeń pomiędzy 33 użytkownikami wg opisu funkcji podanych w tabeli „Funkcje realizowane w pracowni” oraz zawierającą cyfrowe regulacje poziomów: niezależnie siły głosu każdego ucznia, siły głosu nauczyciela, niezależnie siły dźwięku 8 wejść audio, siły dźwięku z głośników, barwy dźwięku z głośników, siły dźwięku nagrywania.
oraz oprogramowanie:
 system operacyjny Windows 11 Pro 64,
 oprogramowanie zarządzające systemem, z modułami: wielościeżkowej rejestracji dźwięku, web serwera, umożliwiającego zdalne zarządzanie pracownią z urządzeń mobilnych, umożliwiające obsługę wszystkich funkcji podanych w tabeli „Funkcje realizowane w pracowni”.
b) Złącza jednostki centralnej:
 2 złącza HDMI,
 1 złącze DisplayPort,
 8 wolnych złącz USB,
 złącze LAN,
 32 gniazda do podłączenia stanowisk uczniowskich,
 1 gniazdo przewodowej słuchawki nauczyciela,
 1 gniazdo bezprzewodowej słuchawki nauczyciela,
 8 niezależnych wejść audio do podłączenia źródeł dźwięku,
 złącze do podłączenia rejestratora wielościeżkowego,
 2 wyjścia audio do nagrywania,
 2 wyjścia głośnikowe do głośników 4-16 ohm.
Połączenie stanowisk uczniowskich w topologii gwiazdy (w przypadku uszkodzenia jednego z przyłączy pozostałe działają bez zakłóceń).
Zasilanie stanowisk uczniowskich - napięciem bezpiecznym.
Zasilanie jednostki centralnej – 230VAC.
c) Klawiatura.
d) Mysz.
2) Panel nauczyciela – 1 szt. – o wymiarach 140 x 50 x 2 mm wykonany ze stali nierdzewnej, bez widocznych śrub mocujących – montowany w blacie biurka nauczycielskiego, zawierający:
a) przycisk z sygnalizacją LED do włączenia i wyłączenia pracowni językowej,
b) gniazdo DIN do podłączenia słuchawek nauczyciela,
c) 2 x gniazdo (AUX) jack 3,5 mm do podłączenia dwóch zewnętrznych źródeł dźwięku,
d) port USB do podłączenia dodatkowego urządzenia USB (np. pendrive).
3) Słuchawki przewodowe z mikrofonem – 13 szt. – trwałe, odporne na uszkodzenia mechaniczne, w miękkiej, elastycznej obudowie, z mikrofonem na giętkim pałąku, wyposażone w duże, wokółuszne, wentylowane nauszniki; wtyczka 5 pin; Certyfikat CE:
a) Parametry mikrofonu:
 mikrofon pojemnościowy dookólny - charakteryzuje się bardzo dużą czułością ze wszystkich kierunków,
 pasmo przenoszenia 30 – 16000 Hz,
 impedancja 1,2 kΩ,
 czułość 48 ±3 dB.
b) Parametry słuchawek:
 minimalna max. moc wyjściowa 100 mW,
 pasmo przenoszenia 20 – 20000 Hz,
 impedancja 2 x 32 Ω,
 czułość 110±3dB.
4) Panele akustyczne – 1 kpl. – z nadrukiem, mocowane do ściany, tłumią odbicia fal dźwiękowych, zapobiegają efektom pogłosu oraz redukują hałas w klasie:
a) cztery panele w zestawie, wymiar jednego panelu 120 x 250 cm,
b) konfiguracja ustawienia pion/poziom (zależnie od wybranej grafiki),
c) wymagana rozdzielczość użytych grafik to 300 DPI (format: wys. x szer. px = 16 000 000 px, np. 4 000 x 4000 px ; 4 500 x 3500 px).
5) Stanowisko ucznia – 12 szt. – dotykowy pulpit nie posiadający ruchomych elementów, montowany w blacie biurka uczniowskiego i umożliwiający:
a) cyfrową regulację głośności słuchawek,
b) zgłoszenie ucznia – prośba o pomoc do nauczyciela,
c) możliwość wyłączenia przez nauczyciela dostępu do regulacji głośności przez ucznia indywidualnie lub globalnie,
d) gniazdo DIN do podłączenia słuchawek z mikrofonem,
e) wejście audio (jack) do odsłuchu dźwięku z podłączonego źródła – np. rejestratora cyfrowego, dyktafonu, komputera,
f) wyjście audio (jack) do nagrywania prowadzonej konwersacji na podłączonym rejestratorze – np. komputerze,
g) wskaźnik poziomu głośności słuchawek,
h) wskaźnik LED zgłoszenia, sygnalizuje naciśnięcie przycisku,
i) wskaźnik LED podsłuchu, sygnalizuje o włączonym podsłuchu ucznia, sygnalizacja jest możliwa do wyłączenia przez nauczyciela,
j) wskaźnik LED grupy, sygnalizuje dołączenie ucznia do grupy, w trybie pracy Quiz spełnia funkcję sygnalizacji grup nieparzystych i parzystych,
k) wskaźniki i przyciski dotykowe wykorzystywane do obsługi testów:
 wskaźnik LED grupy, sygnalizuje kolorem przyporządkowanie do grupy: niebieski – nieparzyste, czerwone – parzyste,
 5 wielokolorowych przycisków wariantów odpowiedzi które jednocześnie sygnalizują zmianą koloru wybranie odpowiedzi.
6) Zestaw do bezprzewodowego sterowania pracownią z urządzeń mobilnych – 1 szt.:
a) tablet o przekątnej 9,5",
b) router do zestawienia wewnętrznej sieci Wifi.
7) Oprogramowanie – powinno umożliwiać sterowanie wszystkimi funkcjami pracowni za pomocą tabletu z dowolnym systemem operacyjnym.
a) Realizowane funkcje:
 Tworzenie list uczniów.
 Możliwość importu listy uczniów z większości dostępnych na rynku dzienników elektronicznych (pliki SOU, XML, CSV).
 Możliwość sortowania uczniów po liczbie porządkowej/nazwisku/numerze stanowiska.
 Przyporządkowanie uczniów z listy do numerów stanowisk.
 Timer odmierzający czas pracy.
 Możliwość zdefiniowania ilości przycisków symbolizujących stanowiska uczniów w zależności od liczebności klas.
 Możliwość zdefiniowania minimalnej i maksymalnej ilości grup uczniowskich.
 Możliwość zdefiniowania liczby używanych wejść audio.
 Przypisanie nazw własnych kolejnym wejściom audio.
 Cyfrowa, niezależna regulacja siły głosu dla każdego ucznia osobno lub dla wszystkich łącznie (uwzględnia potrzeby uczniów słabo słyszących i niedosłyszących).
 Cyfrowa, niezależna regulacja głośności 8 wejść dźwięku.
 Cyfrowa regulacja głośności wyjść do nagrywania.
b) Tworzenie i edytowanie grup polega na przeciąganiu ikonek uczniów w odpowiednie miejsca w oknie oprogramowania sterującego (Drag&Drop).
 Dowolny podział uczniów na grupy o dowolnej liczebności (16 grup).
 Dowolne zestawianie uczniów w pary (16 par).
 Podział na pary/grupy może odbywać się automatycznie lub ręcznie.
 Automatyczne podziały uczniów na pary, trójki, czwórki – do wyboru kolejno stanowiskami lub losowo.
 Nauczyciel może dowolne konfiguracje uczniów zapamiętać do późniejszego użycia za pomocą ośmiu programowalnych przycisków umożliwiających szybką konfigurację klasy, którym będzie odpowiadał odpowiedni, pożądany podział na grupy i przypisane źródła dźwięku z nadaniem nazw przyciskom programowalnym.
 Możliwość podłączenia 8 urządzeń audio z opcją dystrybuowania dźwięku z każdego wejścia do oddzielnej grupy (8 grup jednocześnie odsłuchuje RÓŻNE programy).
 Niezależna praca w zestawionych grupach.
 Dowolne przemieszczanie uczniów pomiędzy grupami, za pomocą szybkiego przesunięcia ikonki.
 Podsłuch przez nauczyciela dowolnego ucznia, pary lub grupy.
 Wysyłanie programu/audycji z dowolnego źródła do wybranych grup.
 Prowadzenie wykładu przez wbudowany wzmacniacz i głośniki.
 Włączenie i wyłączenie podsłuchu własnego głosu.
 Włączenie i wyłączenie podsłuchu własnego głosu dla uczniów.
 Zapis pracy (rozmów) na magnetofonie cyfrowym lub komputerze.
c) Przykładowe możliwości pracy z uczniami:
 Podział uczniów na losowe pary niezależnie konwersujące ze sobą.
 Podział uczniów na losowe czwórki, każda czwórka pracuje z innym programem audio.
 Podział uczniów na dowolne grupy które jednocześnie realizują własne programy (np. grupa A dyskutuje z nauczycielem, grupa B słucha audycji i dyskutuje, w grupie C uczeń tłumaczy audycję a pozostali w grupie słuchają).
 Konwersacja nauczyciela z uczniem, parą lub grupą, konwersacji mogą przysłuchiwać się osoby nie biorące w niej udziału.
 Podsłuch przez nauczyciela dowolnego ucznia lub grupy.
 Konwersacja nauczyciela z dowolnym uczniem lub grupą.
8) Rejestrator cyfrowy dwuścieżkowy (software) 1 szt. – oprogramowanie magnetofonu cyfrowego, dwuścieżkowego:
a) Jednoczesne odtwarzanie dwóch plików dźwiękowych.
b) Jednoczesny zapis jednego pliku dźwiękowego i odtwarzanie innego pliku.
c) 10 zakładek wyodrębniających część zapisu.
d) Wybór prędkości odtwarzania.
e) Graficzne przedstawienie przebiegu dźwięku (oscyloskop) i porównanie z oryginałem.
f) Zapis dźwięku słyszanego w słuchawkach i własnego głosu na dwóch oddzielnych ścieżkach.
9) Wymagania dodatkowe:
a) Dostęp do panelu internetowego skąd można pobierać:
 przykładowe scenariusze lekcji dla języka angielskiego i niemieckiego, opracowane na różne poziomy edukacyjne (minimum 25 scenariuszy dla języka angielskiego i 25 dla niemieckiego),
 aktualne materiały, instrukcje, programy, filmy instruktażowe z obsługi pracowni.
b) Gwarancja na pracownię i słuchawki 60 miesięcy.
c) Certyfikat CE.
d) Certyfikaty na meble wydane przez jednostkę certyfikującą.
e) Nieodpłatne aktualizacje oprogramowania co najmniej przez okres gwarancji na pracownię.
c. d. w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.5.) Wartość części: 27127,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnieniem faktycznym unieważnienia postępowania jest to, że w przedmiotowym postępowaniu złożone zostały dwie oferty następujących Wykonawców:
1) Tronus Polska Sp. z o. o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na kwoty Część nr 1 – 982.795,83 zł brutto oraz Część nr 2 – 380.082,32 zł brutto, termin płatności faktury Część nr 1 i 2 – 30 dni, aspekt społeczny Część nr 1 i 2 – tak;
2) ALTARE Sp. z o. o., ul. Warszawska 151, Kielce, 25-547 na kwotę Część nr 1 – 310.983,14 zł brutto, termin płatności faktury Część nr 1 – 7 dni, aspekt społeczny Część nr 1 – tak.
Biorąc powyższe pod uwagę oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. Część nr 1 – 267.176,86 zł brutto oraz Część nr 2 – 33.885,95 zł brutto.
Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwot przeznaczonych na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem do cen ofert najkorzystniejszych. Mając powyższe na uwadze istnieje uzasadnienie do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310983,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982795,83 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnieniem faktycznym unieważnienia postępowania jest to, że w przedmiotowym postępowaniu złożone zostały dwie oferty następujących Wykonawców:
1) Tronus Polska Sp. z o. o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na kwoty Część nr 1 – 982.795,83 zł brutto oraz Część nr 2 – 380.082,32 zł brutto, termin płatności faktury Część nr 1 i 2 – 30 dni, aspekt społeczny Część nr 1 i 2 – tak;
2) ALTARE Sp. z o. o., ul. Warszawska 151, Kielce, 25-547 na kwotę Część nr 1 – 310.983,14 zł brutto, termin płatności faktury Część nr 1 – 7 dni, aspekt społeczny Część nr 1 – tak.
Biorąc powyższe pod uwagę oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. Część nr 1 – 267.176,86 zł brutto oraz Część nr 2 – 33.885,95 zł brutto.
Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwot przeznaczonych na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem do cen ofert najkorzystniejszych. Mając powyższe na uwadze istnieje uzasadnienie do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380082,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380082,32 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.