eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy WiśniczDostawy artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu - II półrocze



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu - II półrocze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Wiśniczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leksandrowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowy_wisnicz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cda59d9-678e-4676-ba02-7f63efb03e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu - II półrocze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cda59d9-678e-4676-ba02-7f63efb03e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101723/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu - II półrocze - 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Produkty ogólnospożywcze 15800000-6 oraz 15300000-1

1. Kawa zbożowa kg 500 - opakowanie jednostkowe do 5 kg
2. Herbata granulowana czarna kg 250 - opakowanie jednostkowe do 5 kg
3. Kminek kg 3 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
4. Chrzan tarty kg 50 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
5. Ziele angielskie całe kg 10 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
6. Papryka mielona kg 35 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
7. Liść laurowy kg 12,5 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
8. Majeranek kg 12 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
9. Ocet spirytusowy 10% l 60 - opakowanie jednostkowe do 1 l
10. Pieprz czarny mielony kg 65 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
11. Przyprawa typu VEGETA kg 250 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
12. Przyprawa do zupy w płynie l 450 - opakowanie jednostkowe do 1 l
13. Czosnek granulowany kg 10 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
14. Koper suszony kg 10 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
15. Natka pietruszki suszona kg 10 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
16. Por suszony kg 13 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
17. Sos biały w proszku kg 60 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
18. Sos boloński w proszku kg 100 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
19. Sos grzybowy w proszku kg 50 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
20. Sól jodowana warzona kg 650 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
21. Syrop owocowy l 50 - opakowanie jednostkowe do 5 l
22. Zupa jarzynowa w proszku kg 200 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
23. Zupa pieczarkowa w proszku kg 15 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
24. Zupa selerowa w proszku kg 50 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
25. Zupa porowa w proszku kg 50 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
26. Barszcz biały w proszku kg 50 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
27. Bulion drobiowy w proszku kg 50 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
28. Bulion jarzynowy w proszku kg 375 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
29. Żurek w proszku kg 50 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
30. Sałatka wielowarzywna kg 200 – opakowanie jednostkowe od 900g – 5kg
31. Koncentrat pomidorowy 30 % kg 300 – opakowanie jednostkowe do 1 kg
32. Leczo pieczarkowe kg 750 – opakowanie jednostkowe od 900g – 5kg


Okres przydatności do spożycia produktów przedstawionych w poz. od 1 – 29 powyżej min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego.

Okres przydatności do spożycia produktów przedstawionych w poz. od 30 – 32 powyżej min. 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 21669,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Produkty zbożowe i cukry 15600000-4 oraz 15800000-6

1.Kasza jęczmienna średnia kg 1 000 - opakowanie jednostkowe do 25kg
2. Kasza manna kg 500 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
3. Mąka pszenna typ 500 kg 1 000 - opakowanie jednostkowe do 50 kg
4. Mąka ziemniaczana kg 125 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
5. Ryż biały kg 1 500 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
6. Makaron 2 jajeczny (nitki, świderki) kg 4 500 - opakowanie jednostkowe do 5 kg
7. Cukier kryształ kg 1 000 - opakowanie jednostkowe do 1 kg

Okres przydatności do spożycia min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 39075,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Tłuszcze roślinne 15400000-2

1. Olej roślinny l 1 250 - opakowanie jedn. do 5 l.
2. Margaryna do smarowania pieczywa kg 5 000 - opakowanie jedn. od 200-250g

Margaryna do smarowania pieczywa – w skład której wchodzą wyłącznie tłuszcze roślinne (CPV 15412200-1), kostka, opakowania od 200 do 250g, pakowane w papierze pergaminowym, folii lub innym opakowaniu dopuszczonym do kontaktu z żywnością. Produkt o zawartości tłuszczy wyłącznie roślinnych min. 55 %, nieulegający podczas porcjowania rozpadaniu się, bez sztucznych barwników i konserwantów oraz dodatku tłuszczy roślinnych powodujących zmianę zapachu i smaku (np. tłuszcz kokosowy).

Okres przydatności do spożycia min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 47125,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Konserwy rybne 15200000-0

1. Sałatka rybna z otwieraczem kg 900 – opakowanie jednostkowe od 300g – 330g
2. Paprykarz z otwieraczem kg 900 – opakowanie jednostkowe od 300g – 330g
3. Szprot w pomidorach z otwieraczem kg 250 – opakowanie jednostkowe od 300g – 330g

Okres przydatności do spożycia min. 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 19382,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Konserwy mięsne 15131000-5

1. Pasztet drobiowa alupak lub z otwieraczem kg 40 – opakowanie jednostkowe od 80 do 130g
2. Mielonka drobiowa alupak lub z otwieraczem kg 40 – opakowanie jednostkowe od 80 do 130g
3. Pasztet drobiowy alupak lub z otwieraczem kg 300 – opakowanie jednostkowe od 300 – 330g
4. Mielonka drobiowa alupak lub z otwieraczem kg 150 – opakowanie jednostkowe od 300 – 330g

Okres przydatności do spożycia min. 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 5710,90 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Produkty sojowe 15000000-8

1. Kotlet sojowy a la schabowy kg 275 – opakowanie jednostkowe 10kg
2. Granulat sojowy kg 600 – opakowanie jednostkowe 15kg
3. Pasztet sojowy kg 50 – opakowanie jednostkowe od 100g – 130g

Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 11250,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII – Dżemy 15332290-3

1. Dżem – wiadro z owoców bez pestek,
niskosłodzony kg 1 250 – opakowanie jednostkowe od 10kg – 15kg
2. Miód sztuczny płynny kg 150 – opakowanie jednostkowe do 400g
3. Powidło Kg 750 – opakowanie jednostkowe od 10kg – 15kg
4. Marmolada kg 1 000 – opakowanie jednostkowe od 10kg – 15kg

Okres przydatności do spożycia min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 12925,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19845,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33348,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19845,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19845,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-12 do 2025-02-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29975,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36137,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29975,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29975,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-12 do 2025-02-12

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Makaronu Kazimierz Chrzanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006512

7.3.4) Miejscowość: Przecław

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-12 do 2025-02-12

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18566,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18844,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18566,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT-DETAL "MAŁ-MAR"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000188

7.3.4) Miejscowość: Żłobizna

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18566,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-12 do 2025-02-12

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6073,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6073,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6073,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Makaronu Kazimierz Chrzanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 817006514

7.3.4) Miejscowość: Przecław

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6073,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-12 do 2025-02-12

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11757,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.4) Miejscowość: Inowrcław

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-12 do 2025-02-12

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13137,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19988,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13137,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorswto Usługowo Produkcyjno Handlowe MARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13137,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-12 do 2025-02-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.