Ogłoszenie z dnia 2023-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00412788/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
- 2023/BZP 00421962/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-02
- 2023/BZP 00488881/01 - Wynik z dnia 2023-11-11
- 2023/BZP 00550650/01 - Wynik z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z konfiguracją sprzętu serwerowego oraz komputerowego do Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie – w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810145993
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 39
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pupszczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.szczecin.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c4262aa-5b12-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność na podstawie ustawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z konfiguracją sprzętu serwerowego oraz komputerowego do Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie – w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c4262aa-5b12-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059519/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z konfiguracją sprzętu serwerowego do Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA.VI.ZP.2428.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67479,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pamięci RAM do 2 serwerów PowerEdge R540 - Service Tag serwerów: HLMP393/GLMP3934.5.3.) Główny kod CPV: 30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
4.5.5.) Wartość części: 6504,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Serwera do wykonywania backupów4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputera stacjonarnego typu „wszystko w jednym”4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, iż zapisy uwzględnione w SWZ zawierają uchybienie przepisom ustawy, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających, należy uznać, że powyższa wada ma zatem charakter nieusuwalny. Nie może być bowiem skorygowana przez zamawiającego w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności. W sytuacji, kiedy oferty w postępowaniu zostały otwarte, jedynym narzędziem pozwalającym na to, aby usunąć stan niezgodności z ustawą, jest unieważnienie postępowania. Kontynuowanie postępowania prowadziłoby do tego, że naruszenie ustawy na jego wcześniejszym etapie miałoby wpływ na wynik tego postępowania. Zatem na mocy art. 255 pkt 6 ustawy, postępowanie w ramach CZĘŚCI 2 zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68769,30 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac związanych z wyposażeniem furtek w urządzenia samoczynnie zamykające wraz z wzmocnieniem konstrukcji ramowej lub zespoleniem słupków mocujących na drogach krajowych klasy A i S(...)
- Wykonanie ogrodzeń/ barierek typu S-2 (KMM) w ciągu zieleńców zlokalizowanych w pasie rozdziału al. Jana Pawła II na odcinku od ul. Felczaka do Pl. Grunwaldzkiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Wykonanie i dostarczenie umundurowania oraz oznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- REMONT BUDYNKU NR 41, ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE SKŁADU MOSTY.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sułkowice
- Zakup urządzeń sieciowych i oprogramowania oraz dysków twardych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Rydułtowy"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Doposażenie pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.