eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno"Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych do badania mięsa na obecność włośni dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych do badania mięsa na obecność włośni dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII

1.3.) Oddział zamawiającego: PIW Kutno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610946392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 337 17 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piw.kutno.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.piw.kutno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych do badania mięsa na obecność włośni dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e3ee60b-d6a6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00163305/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych do badania mięsa na obecność włośni dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166094/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIW.PK.241.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310569,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych do badania mięsa na obecność włośni dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie.
5.2. Dostawa zamówienia następować będzie sukcesywnie partiami, w ciągu 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy i w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego pisemnych zamówień przesyłanych emailem.
5.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do miejsca realizacji zamówienia: t.j.: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kutnie, ul. Henryka Sienkiewicza 25, 99-300 Kutno, lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wnieść go i rozładować.
5.4. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy zamówienia.
5.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz warunkach umowy wskazanych w projekcie umowy – Załącznik Nr 5 do SWZ.
5.6. Zamawiający, w ramach całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie zgodnie z ofertą Wykonawcy, zastrzega możliwość zmian ilościowych poszczególnych rodzajów odczynników laboratoryjnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia (np.: zwiększenie ilości jednego rodzaju odczynnika kosztem zmniejszenia innego odczynnika).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346614,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497817,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346614,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL Sp. z o.o. Zakład Enzymów i Peptonów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7290207522

7.3.3) Ulica: Bolesława

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-492

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.