Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395725/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa klubu dziecięcego w Malechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malechowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malechowo
1.5.2.) Miejscowość: Malechowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-142
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malechowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malechowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/malechowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa klubu dziecięcego w Malechowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71932ebc-39cb-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070604/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa klubu dziecięcego w Malechowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395725
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGP.2710.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2861860,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest budowa Klubu dziecięcego- budynku użyteczności publicznej będzie to obiekt wolnostojący, niepodpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym. Budynek projektowany w technologii tradycyjnej murowanej. Bryła budynku tradycyjna z symetrycznym głównym dachem wielospadowym. Posadowienie projektowanego budynku bezpośrednie na ławach i stopach fundamentowych żelbetowych. Zaprojektowano jako pokrycie dachu - dachówkę betonową w kolorze jasno czerwonym. Kompletne systemy pokryć dachowych z gąsiorami, wywietrznikami zapewniającymi odpowiednią wentylację połaci dachowej oraz możliwość wejścia kominiarza na dach. Warstwy dachu wykonać według danych na rysunkach. Elementy wykończenia budynku typu: ramy okienne i drzwi w okleinie drewnopodobnej w kolorystyce - Winchester. Rynny i rury spustowe, obróbki okapu, parapety w kolorze jasno brązowym. Stolarka okienna i drzwiowa z PCV, produkowana na zamówienie wg zapotrzebowania inwestora. Zastosować stolarkę trzyszybową o współczynniku przenikania ciepła Uk< 0,85 W/m2K.
Charakterystyczne parametry projektowanego budynku:
- powierzchnia zabudowy 344,93 m2
- powierzchnia netto 289,71 m2
- powierzchnia użytkowa 279,35 m2
- kubatura 1818,19 m3
- wysokość w kalenicy nad terenem 7,30 m
- wysokość do okapu nad terenem 3,62 m
- szerokość budynku 13,50 m
- długość budynku 25,55 m
- liczba kondygnacji naziemnych 1.
Z uwagi na okoliczność realizacji budowy w pobliżu szkoły podstawowej i przedszkola, a także obiektów sportowych, Zamawiający wymaga ogrodzenia placu budowy i zapewnienie dostępu do drogi publicznej dla zaopatrzenia budowy z pominięciem drogi wewnętrznej szkoły.
Uwaga:
Budowa zlokalizowana jest na stanowisku archeologicznym nr 25 AZP 12-24/61 ujętego w wojewódzkiej ewidencji zabytków, przed przystąpieniem do budowy należy przeprowadzić interwencyjne badania archeologiczne przez wyspecjalizowaną jednostkę badawczą, zgodnie z zaleceniami Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie z dnia 27 lutego 2024 r. Zalecenia są załącznikiem do projektu architektoniczno-budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3460192,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4264101,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3460192,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Realizacji i Obsługi Budownictwa BUDDOM mgr inż. Zdzisław Ślubowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691613121
7.3.3) Ulica: ul. Michała Kajki 4 m 1
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-369
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty sanitarne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3460192,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Grabowiec i Złotoria.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.