eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻmigródPełnienie usługi Nadzoru Inwestorskiego, realizowanego w ramach zadania: "Budowa dróg oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Żmigród."



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie usługi Nadzoru Inwestorskiego, realizowanego w ramach zadania: „Budowa dróg oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Żmigród.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmigród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 2-3

1.5.2.) Miejscowość: Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 385 30 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irl@zmigrod.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie usługi Nadzoru Inwestorskiego, realizowanego w ramach zadania: „Budowa dróg oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Żmigród.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a61e767-4a31-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012762/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Pełnienie usługi Nadzoru Inwestorskiego, realizowanego w ramach zadania: „Budowa dróg oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Żmigród.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391700/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRL.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132645,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski inwestycji pn: „Budowa dróg oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Żmigród”. W ramach przedmiotu zamówienia zaplanowano realizację następujących zadań:

Zadanie nr 1
Budowa drogi wraz z chodnikiem, kanalizacją deszczową i oświetleniem na ul. Wrzosowej, Azaliowej i Różanej w Żmigrodzie w ramach projektu „Budowa dróg na Jaśminowej, Lawendowej, Wrzosowej, Różanej i Azaliowej w Żmigrodzie”
W ramach niniejszego postępowania należy wykonać:
a) Budowę drogi wraz z chodnikiem na ul. Wrzosowej, Azaliowej i Różanej w Żmigrodzie.
W zakres opracowania wchodzą: ul. Wrzosowa (14KD-D), ul. Azaliowa (15 KD-D) i ul. Różana (17 KD-D) oraz ciąg pieszo-jezdny (łącznik).
b) Budowę kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Wrzosowej, Azaliowej i Różanej w Żmigrodzie, tj. budowę kolektora odprowadzającego wzdłuż ulicy Różanej w Żmigrodzie do wlotu do rzeki – kanału Sąsieczna.
c) Budowę oświetlenia ul. Wrzosowej, Azaliowej i Różanej w Żmigrodzie.
Zadanie nr 2
Budowa drogi wraz z chodnikiem i kanalizacja deszczową na ul. Szymborskiej, Reymonta i Miłosza w Żmigrodzie
Zakres rzeczowy zadania przewiduje budowę drogi w ciągu ulic Reymonta, Miłosza i Szymborskiej na całkowitym odcinku długości 995,25 m. W jego ramach przewiduje się budowę jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego i szerokości 5,0 metrów oraz chodników z brukowej kostki betonowej, bezfazowej szarej o szerokości 1,5 metra oddzielonych od jezdni pasem niskiej zieleni. Ponadto, w ciągu ulicy Szymborskiej po prawej stronie (patrząc w kierunku centrum miasta) przewidziano budowę zatoki postojowej o szerokości 2,5 metra i nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Nawierzchnia projektowanych jezdni zostanie ograniczona krawężnikiem ulicznym 15×30 cm koloru szarego. Nawierzchnie chodników natomiast ograniczone będą obrzeżem betonowym 8×30 cm koloru szarego. Przy zewnętrznych krawędziach jezdni ułożony będzie ściek dwurzędowy z kostki betonowej typu cegła. Zjazdy na posesje zaprojektowano z betonowej kostki brukowej, bezfazowej koloru czerwonego ograniczonej opornikami betonowymi szarymi 12×25 cm. Na zjazdach gdzie ze względu na ukształtowanie terenu, pochylenie kształtuje się w kierunku granicy pasa drogowego przewidziano zastosowanie odwodnienia liniowego z rusztem klasy D400.
Odwodnienie jezdni odbywać będzie się za pomocą wpustów ulicznych i odwodnienia liniowego podłączonych przykanalikami do projektowanej kanalizacji deszczowej. Kanalizacja z ulic Szymborskiej, Reymonta i Miłosza w Żmigrodzie, zostanie wpięta do Kanału Sąsiecznica – zarurowanego kolektorem DN1000 mm, na działce nr ew. 48/2, obr. Żmigród.

Zadanie nr 3
Budowa drogi gminnej na działce nr 13/1 AM-17 w Żmigrodzie
Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie nowych konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,5m, wykonanie chodnika jednostronnego od strony nowopowstających budynków mieszkalnych o szerokości 1,5m oddzielonego od projektowanej jezdni pasem zieleni o szerokości 2,5m oraz zjazdów z przepustami.
Do odprowadzenia wody deszczowej z drogi wykorzystane są spadki poprzeczne i podłużne nawierzchni do projektowanego ścieku w śladzie rowu wzdłuż drogi gminnej a następnie do wykonanego kanału deszczowego.
Pochylenie podłużne wyznacza nam niweleta jezdni, zaś pochylenie poprzeczne to na całości trasy jest jednostronne w kierunku drogi gminnej i wynosi 2% /z wyjątkiem odcinków włączenia do drogi gminnej gdzie spadki poprzeczne są nawiązane do spadku podłużnego krawędzi drogi gminnej/.
UWAGI:
1. W zakres zamówienia nie wchodzi budowa kanalizacji deszczowej, w tym przepustu pod drogą oraz wylotu kolektora deszczowego KD 500mm do Kanału Sąsieczna w km 6+785, dopływu lewobrzeżnego rzeki Krępy.
2. Na obrzeżu chodnika należy wykonać opór o wymiarach 10 x 20 cm.
Zadanie nr 4
Budowa ciągu pieszo - rowerowego w ciągu drogi przy ul. Wrocławskiej w Żmigrodzie
W ramach zadania należy wykonać ścieżkę rowerową z betonu asfaltowego, chodnik z betonowej kostki brukowej koloru szarego, zjazdy indywidualne z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego, utwardzenie terenu zatoki postojowej (max. 5 miejsc postojowych), udrożnienie i regulację istniejących rowów przydrożnych oraz odprowadzenie wód opadowych do rowu przydrożnego za pomocą prefabrykowanego ścieku korytkowego, zlokalizowanego pod projektowanym ciągiem pieszo-rowerowym. Należy wykonać remont ciągu pieszo-rowerowego oraz zjazdów po prawej stronie jezdni na długości 101.00 mb oraz nowy ciąg pieszo-rowerowy wraz ze zjazdami i zatoką postojową po prawej stronie jezdni na długości 1086.00 mb.
Zadanie nr 5
Rozwój infrastruktury rowerowej na terenie miasta Żmigród – budowa kładki na ul. Poznańskiej w Żmigrodzie
W ramach zadania należy wybudować przeprawę rowerową w postaci jednoprzęsłowej kładki rowerowej nad rowem melioracyjnym R-G wraz z dojazdami do kładki. Kładkę należy wykonać w miejscu istniejących ceglanych przyczółków równolegle do ul. Poznańskiej w Żmigrodzie. Należy wykonać kładkę o konstrukcji stalowej z pomostem drewnianym. Szerokości ciągu rowerowego na kładce wynosi mon. 2,5 m. Przęsło nurtowe kładki o ustroju nośnym wykonane ze stalowych belek z pomostem drewnianym, wsparte na żelbetonowych podporach o rozpiętości 11,80 m. Całkowita długość kładki wraz z dojazdami wyniesie ok. 46 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122262,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122262,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KD PROJEKT Krzysztof Nawrocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961787642

7.3.3) Ulica: Wacława Roszczaka 2

7.3.4) Miejscowość: Pogorzela

7.3.5) Kod pocztowy: 63-860

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122262 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-09 do 2023-12-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.