Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454414/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa oświetlenia promenady Czarnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Czarne
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-330
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0598332079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czarne.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i przebudowa oświetlenia promenady Czarnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fdc0432-acee-484d-9a89-e9be6fa5fe37
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033117/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja i przebudowa oświetlenia promenady Czarnego. Dofinansowanie z programu rządowego POLSKI ŁAD.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454414
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPiZP.271.1.16.2024.RS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 800000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych dla potrzeb realizacji inwestycji pn. Modernizacja i przebudowa oświetlenia promenady Czarnego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład.
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość części:
a) Część 1. Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej i przebudowa oświetlenia promenady Czarnego.
b) Część 2. Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej i budowa oświetlenia ciągów komunikacyjnych wraz z
oświetleniem przejść dla Pieszych.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy także:
1) uzyskanie niezbędnych opinii i zgód od właścicieli i zarządców nieruchomości gruntowych, dróg publicznych, Energa
Oświetlenie i Energa Operator,
2) nieodpłatny nadzór autorski wykonawcy dokumentacji projektowej w okresie realizacji robót budowlanych i na etapie
odbioru końcowego robót.
5. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 został opisany za pomocą Programu
Funkcjonalno-Użytkowego stanowiący Załącznik Nr 9 do SWZ.
6. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien odbyć wizytację terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na
własną odpowiedzialność koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty,
obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia Robót
budowlanych – montażowych jak i rozbiórkowych.
7. Zamawiający informuje, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP
Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32323100-4 - Kolorowe monitory wideo
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych dla potrzeb realizacji inwestycji pn. Modernizacja i przebudowa oświetlenia promenady Czarnego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład.
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość części:
a) Część 1. Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej i przebudowa oświetlenia promenady Czarnego.
b) Część 2. Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej i budowa oświetlenia ciągów komunikacyjnych wraz z
oświetleniem przejść dla Pieszych.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy także:
1) uzyskanie niezbędnych opinii i zgód od właścicieli i zarządców nieruchomości gruntowych, dróg publicznych, Energa
Oświetlenie i Energa Operator,
2) nieodpłatny nadzór autorski wykonawcy dokumentacji projektowej w okresie realizacji robót budowlanych i na etapie
odbioru końcowego robót.
5. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 został opisany za pomocą Programu
Funkcjonalno-Użytkowego stanowiący Załącznik Nr 9 do SWZ.
6. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien odbyć wizytację terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na
własną odpowiedzialność koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty,
obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia Robót
budowlanych – montażowych jak i rozbiórkowych.
7. Zamawiający informuje, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP
Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32323100-4 - Kolorowe monitory wideo
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 1 i 2 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 643290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 643290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 1 i 2 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 632220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 632220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Kolorowe monitory wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.