eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyModernizacja rurociągu tłocznego pod rzeką Wisłą



Ogłoszenie z dnia 2023-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja rurociągu tłocznego pod rzeką Wisłą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d415333-60ee-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja rurociągu tłocznego pod rzeką Wisłą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d415333-60ee-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031159/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Modernizacja rurociągu tłocznego pod rzeką Wisłą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422979

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oraz wyczyszczenie z osadu metodą hydromechaniczną odcinka kolektora sanitarnego przerzucającego ścieki z Gminy Puławy przez rzekę Wisłę do systemu kanalizacji ściekowej miasta Puławy wraz z wywozem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku realizacji tej usługi. W ramach zadania przewidziano czyszczenie rurociągu tłocznego ścieków surowych DN 180, długości ok 750 m, zlokalizowanego pomiędzy pompownią P8 w ul. Podwale w msc. Góra Puławska a pompownią P1 zlokalizowaną na działce nr ewid. 2449/2 (tzw. Marina), stanowiącą własność Gminy Miasto Puławy. Czyszczenie powinno być wykonane zestawem korków, które udrożnią rurociąg tłoczny i wypchną z niego osady i popłuczyny do studni rozprężnej. Korki powinny być tak dobrane, aby nie uszkodziły powierzchni rurociągu i nie naruszyły jego konstrukcji. Ciśnienie zastosowane do przesuwania korków nie powinno przekraczać ciśnienia roboczego rurociągu tłocznego. Korki powinny mieć możliwość montażu w nich lokalizatorów do określenia ich położenia w terenie.
W ramach modernizacji rurociągu, w obrębie istniejącej studni P8 należy zabudować specjalny zestaw urządzeń technologicznych umożliwiających wprowadzanie do rurociągu tłoków, korków, narzędzi diagnostycznych i pomiarowych. Zestaw ten będzie wykorzystywany do okresowych lub interwencyjnych czyszczeń i monitoringu rurociągu, bez konieczności wykonania wykopów technologicznych i bez zatrzymywania pompowania ścieków. Zestaw technologiczny powinien być wykonany ze stali nierdzewnej i być wyposażony w odpowiednią armaturę odcinającą, by-pass oraz śluzę do wprowadzania narzędzi czyszczących i diagnostycznych dostępną ze studni P8 zamykaną rewizją. Rewizja nie większa niż DN400 i zakończona połączeniem kołnierzowym.
Wykonawca przygotuje odpowiednią instalację umożliwiającą doprowadzenie wody do czyszczenia, wprowadzanie i odbiór korków wraz z wypłukiwanymi zanieczyszczeniami.
Wykonawca powinien zastosować do czyszczenia zasadniczego korki z dwóch podstawowych grup w wielkości dostosowanej do warunków lokalnych, ale nie mniej niż po jednym z każdej grupy:
a) korki typu „gąbka” lub typu „bez powłok tnących” całkowicie bez pokrycia lub jedynie z pokrytą specjalnym tworzywem podstawą, służące do inspekcji;
b) korki typu „krzyżak” całkowicie pokryte tworzywem tworzące na powierzchni krzyżujące się oploty tworzywa służące do usuwania typowych osadów spotykanych w przewodach sanitarnych.
Po zakończeniu czyszczenia zasadniczego Wykonawca przepuści przez czyszczony odcinek korek wygładzający.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) uzyskanie wszelkich decyzji, opinii, pozwoleń (w tym wydawanych przez organy administracyjne) niezbędnych do należytego wykonania robót;
b) zabezpieczenie terenu robót, a także innych nieruchomości i innych elementów, na które może oddziaływać realizacja prac oraz przekaże z odpowiednim wyprzedzeniem informację o planowanych pracach;
c) przygotowanie projektu organizacji zajęcia terenu oraz projektu organizacji ruchu (jeśli będzie wymagany) na czas prowadzenia prac wraz z uzyskaniem zgody na czasowe zajecie terenu;
d) zorganizowanie odbioru i utylizacji popłuczyn i osadów, zgodnie z wymaganiami norm środowiskowych;
e) przygotowanie koniecznych do realizacji zadania wykopów i ich zabezpieczenia;
f) odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych pracach oraz uzyskanie odbioru terenu przez ich właścicieli;
g) zapewnienie specjalistycznego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia;
h) koszt uporządkowania terenu po przeprowadzonych pracach;
i) koszt opomiarowania i zużycia wody niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia;
j) wszelkie koszty związane z wywozem oraz zagospodarowaniem odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
k) przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz raportu z inspekcji kamerą tv (z załączonym zapisem w postaci filmu na nośniku elektronicznym) o zasięgu możliwym do osiągnięcia przejazdu kamerą lub do pierwszej przeszkody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUKANY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112734816

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.