Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Fizyczna ochrona obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CZĘSTOCHOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150370893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konwaliowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sobuczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-263
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34) 327 53 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czpk.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czest.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Fizyczna ochrona obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83abf2cb-253f-4fff-92f4-9c97f395192d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
UZASADNIENIE
Przedmiotem niniejszego zamówienia (postępowanie przetargowe nr 13/2024) jest fizyczna ochrona obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie. Zamawiający w dniu 03.07.2024r. ogłosił postępowanie przetargowe nr 08/2024 dot. fizycznej ochrony obiektów CzPK Sp. z o.o. w Sobuczynie w trybie podstawowym bez negocjacji, na okres 12 miesięcy (Ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało opublikowane w dniu 03.07.2024r. pod Nr 2024/BZP 00395040/01), którego termin składania oferta został wyznaczony na dzień 11.07.2024r. Po przeprowadzeniu modyfikacji SWZ termin składania ofert został przesunięty na 17.07.2024r. Do upływu terminu składania ofert wpłynęło 7 ofert. W dniu 24.07.2024r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej ofert tj. Agencja Ochrony Osób i Mienia „PULS” Leszek i Katarzyna Pyka, Sp. Jawna.
CIĄG DALSZY UZASADNIENIA ZNAJDUJE SIĘ W SEKCJI IX Informacje dodatkowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest fizyczna ochrona obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Ochronę mienia i osób znajdujących się na chronionym terenie, w tym ochronę mienia przed kradzieżą lub zniszczeniem.
2. Przeciwdziałanie próbom wejść osób postronnych i nieuprawnionych, w tym tzw. zbieraczy odpadów oraz wszelkim innym próbom zakłócenia porządku publicznego,
3. Szczególna dbałość o niedopuszczenie do powstania zaprószenia ognia oraz zapobieganie lub gaszenie pożarów w zarodku.
4. Udzielanie wstępnej pomocy medycznej w nagłych wypadkach.
5. Kontrola w okresie grzewczym pracy kocioł CO (poniżej 50 kW) zlokalizowanego na terenie obiektu warsztatowo – socjalnego (jeżeli będzie potrzeba).
6. W razie potrzeby wykorzystywanie grup interwencyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia "PULS" Leszek i Katarzyna Pyka, Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452446625
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102763,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W dniu 29.07.2024r. kolejny Wykonawca tj. KONSORCJUM FIRM: P.H.U. „PARASOL” Sp. z o.o. (LIDER) i P.H.U. „HETMAN” Sp. z o.o. (PARTNER), złożył odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej na decyzję Zamawiającego dotyczącą wyboru najkorzystniejszej oferty. W związku z czym Zamawiający zgodnie z art. 577 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie może podpisać umowy z wybranym Wykonawcą do czasu ogłoszenia przez Izbę wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze. W tej sytuacji koniecznym jest zawarcie umowy w trybie zamówienia „z wolnej ręki” dot. fizycznej ochrony obiektów CzPK Sp. z o.o., aby zachować ciągłość wykonywanej usługi na obiektach Spółki. Zamówienie zostanie udzielone na okres dwóch miesięcy tj. 01.08.2024r. – 30.09.2024r., a wiec tylko na okres w którym niemożliwym będzie zwarcia umowy w ramach postępowania przetargowego nr 08/2024. Określając ten termin Zamawiający uwzględnił okres w jakim może zostać wyznaczony termin rozprawy przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz uprawomocnienia rozstrzygnięcia. W związku z powyższym Zamawiający uznał, iż zasadnym jest udzielenie zamówienia w oparciu o art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dz.U.2023.1605 z późn. zm. zgodnie z którym Zamawiający udziela zamówienia „z wolnej ręki” w przypadku, gdy: „ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia”. W sprawie wyczerpane zostały wszystkie przesłanki przewidziane dla udzielenia przedmiotowego zamówienia. Fakt złożenia odwołania w postępowaniu przetargowym nr 08/2024 jest sytuacją wyjątkową, która nie wynika z przyczyn leżący po stronie Zamawiającego i której nie mógł przewidzieć, że do takiej sytuacji dojdzie. Zamówienie musi być natychmiast wykonywane z uwagi na zachowanie ciągłości usługi ochrony, co związane jest zwłaszcza z koniecznością fizycznej ochrony mienia spółki w dużych rozmiarach oraz zabezpieczenia pożarowego dla odpadów gromadzonych na instalacjach Spółki (zwłaszcza w okresie wysokich temperatur. Nie było także możliwe zachowanie innych trybów udzielania zamówienia.
INNE PRZETARGI SOBUCZYNA
więcej: przetargi SOBUCZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona dronowa Parku Zakrzówek w Krakowie.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Świadczenie usług ochrony fizycznej, mienia i obiektów Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1,2 oraz przy ul. Edmunda Bałuki 11 w Szczecinie
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynkach Wejherowskiego Centrum Kultury - Filharmonii Kaszubskiej i Kamienicy Sztuki, wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.