eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobuczynaFizyczna ochrona obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Fizyczna ochrona obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CZĘSTOCHOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150370893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konwaliowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Sobuczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-263

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34) 327 53 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czpk.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czest.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Fizyczna ochrona obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83abf2cb-253f-4fff-92f4-9c97f395192d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

UZASADNIENIE
Przedmiotem niniejszego zamówienia (postępowanie przetargowe nr 13/2024) jest fizyczna ochrona obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie. Zamawiający w dniu 03.07.2024r. ogłosił postępowanie przetargowe nr 08/2024 dot. fizycznej ochrony obiektów CzPK Sp. z o.o. w Sobuczynie w trybie podstawowym bez negocjacji, na okres 12 miesięcy (Ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało opublikowane w dniu 03.07.2024r. pod Nr 2024/BZP 00395040/01), którego termin składania oferta został wyznaczony na dzień 11.07.2024r. Po przeprowadzeniu modyfikacji SWZ termin składania ofert został przesunięty na 17.07.2024r. Do upływu terminu składania ofert wpłynęło 7 ofert. W dniu 24.07.2024r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej ofert tj. Agencja Ochrony Osób i Mienia „PULS” Leszek i Katarzyna Pyka, Sp. Jawna.
CIĄG DALSZY UZASADNIENIA ZNAJDUJE SIĘ W SEKCJI IX Informacje dodatkowe

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest fizyczna ochrona obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Ochronę mienia i osób znajdujących się na chronionym terenie, w tym ochronę mienia przed kradzieżą lub zniszczeniem.
2. Przeciwdziałanie próbom wejść osób postronnych i nieuprawnionych, w tym tzw. zbieraczy odpadów oraz wszelkim innym próbom zakłócenia porządku publicznego,
3. Szczególna dbałość o niedopuszczenie do powstania zaprószenia ognia oraz zapobieganie lub gaszenie pożarów w zarodku.
4. Udzielanie wstępnej pomocy medycznej w nagłych wypadkach.
5. Kontrola w okresie grzewczym pracy kocioł CO (poniżej 50 kW) zlokalizowanego na terenie obiektu warsztatowo – socjalnego (jeżeli będzie potrzeba).
6. W razie potrzeby wykorzystywanie grup interwencyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia "PULS" Leszek i Katarzyna Pyka, Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452446625

7.3.4) Miejscowość: Radzionków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102763,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

CIĄG DALSZY UZASADNIENIA z SEKCJI III pkt 3.1.1. Ogłoszenia
W dniu 29.07.2024r. kolejny Wykonawca tj. KONSORCJUM FIRM: P.H.U. „PARASOL” Sp. z o.o. (LIDER) i P.H.U. „HETMAN” Sp. z o.o. (PARTNER), złożył odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej na decyzję Zamawiającego dotyczącą wyboru najkorzystniejszej oferty. W związku z czym Zamawiający zgodnie z art. 577 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie może podpisać umowy z wybranym Wykonawcą do czasu ogłoszenia przez Izbę wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze. W tej sytuacji koniecznym jest zawarcie umowy w trybie zamówienia „z wolnej ręki” dot. fizycznej ochrony obiektów CzPK Sp. z o.o., aby zachować ciągłość wykonywanej usługi na obiektach Spółki. Zamówienie zostanie udzielone na okres dwóch miesięcy tj. 01.08.2024r. – 30.09.2024r., a wiec tylko na okres w którym niemożliwym będzie zwarcia umowy w ramach postępowania przetargowego nr 08/2024. Określając ten termin Zamawiający uwzględnił okres w jakim może zostać wyznaczony termin rozprawy przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz uprawomocnienia rozstrzygnięcia. W związku z powyższym Zamawiający uznał, iż zasadnym jest udzielenie zamówienia w oparciu o art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dz.U.2023.1605 z późn. zm. zgodnie z którym Zamawiający udziela zamówienia „z wolnej ręki” w przypadku, gdy: „ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia”. W sprawie wyczerpane zostały wszystkie przesłanki przewidziane dla udzielenia przedmiotowego zamówienia. Fakt złożenia odwołania w postępowaniu przetargowym nr 08/2024 jest sytuacją wyjątkową, która nie wynika z przyczyn leżący po stronie Zamawiającego i której nie mógł przewidzieć, że do takiej sytuacji dojdzie. Zamówienie musi być natychmiast wykonywane z uwagi na zachowanie ciągłości usługi ochrony, co związane jest zwłaszcza z koniecznością fizycznej ochrony mienia spółki w dużych rozmiarach oraz zabezpieczenia pożarowego dla odpadów gromadzonych na instalacjach Spółki (zwłaszcza w okresie wysokich temperatur. Nie było także możliwe zachowanie innych trybów udzielania zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.