Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454120/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku przy ul. Kaliskiej 5a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goszczanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaliska
1.5.2.) Miejscowość: Goszczanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-215
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@goszczanow.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goszczanow.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-016f8d28-5ed0-407a-91d0-24a0aadb984b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku przy ul. Kaliskiej 5a2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-016f8d28-5ed0-407a-91d0-24a0aadb984b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009978/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Utworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Goszczanowie przy ul. Kaliskiej 5a"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiekszania Odporności - Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPFZ.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku byłego przedszkola na żłobek publiczny w Goszczanowie; inwestycja na działce nr 475, położonej w miejscowości Goszczanów, przy ul. Kaliskiej 5a, w gminie Goszczanów.
W tym celu zostanie przebudowany układ ścian wewnętrznych, z wydzieleniem sal dla dzieci wraz z zapleczem sanitarnym, kuchennym, oraz biurowym. Inwestycja nie powoduje zmiany powierzchni zabudowy budynku. W wyniku inwestycji powstanie żłobek przeznaczony dla 15 dzieci.
Inwestycja realizowana zgodnie z Ustawą z dnia 4-lutego2011r, „o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3” (Dz. U. z 2022r, poz. 1324, ze zm.). Oraz Rozporządzeniem z dnia 10-lipca-2014r, w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony Żłobek lub klub dziecięcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28-sierpnia-2017r, w sprawie rodzajów innych form wychowania przedszkolnego, warunków tworzenia i organizowania tych form oraz sposobu ich działania.
Prace zaplanowane w ramach zadania:
- demontaż pokrycia dachowego – płyty azbestowe,
- rozbiórka konstrukcji dachowej,
- rozbiórka stropu oraz części ścian działowych,
- wykonanie ścian „nowego” podziału pomieszczeń,
- wymiana podbudowy oraz warstw posadzkowych,
- wykonanie stropu, konstrukcji i pokrycia dachu,
- przebudowa układu wodno-kanalizacyjnego,
- przebudowa układu wentylacji grawitacyjnej,
- wykonanie / montaż wentylacji mechanicznej,
- wykonanie ogrzewania podłogowego,
- roboty wykończenia wewnętrznego: malowanie pomieszczeń, wymiana stolarki, posadzki pcv techniczne ciepłe, cokolik pcv, ułożenie terakoty i glazury, wyposażenie łazienek,
- montaż wyposażenia związanego z obsługą żłobka: sale, szatnia, pokój socjalny, rozdzielnia cateringu, zmywalnia.
Pozostałe prace przewidziane w dokumentacji projektowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Dokumentacja Projektowa, Specyfikacje Techniczne, przedmiar robót stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
39100000-3 - Meble
39300000-5 - Różny sprzęt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna prawidłowo złożona oferta. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1542478,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1542478,57 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.