Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563318/01 - Wynik z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Budowa wielorodzinna budynku komunalnego przy ul. Republikańskiej w Bolkowie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390767883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Bolków
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bolkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa wielorodzinna budynku komunalnego przy ul. Republikańskiej w Bolkowie"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31cd2d99-ef6f-416f-9e52-701f876639b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053258/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 "Budowa wielorodzinnego budynku komunalnego przy ul. Republikańskiej w Bolkowie"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/pn/bolkow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/bolkow.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych zawiera szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty na stronie internetowej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/bolkow
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla realizacji inwestycji polegającej na budowie wielorodzinnego budynku komunalnego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Republikańskiej w Bolkowie, na działce o nr ewid. 225/6 obręb 0002 Bolków. Zamawiający wymaga zaprojektowania budynku mieszkalnego w części naziemnej w technologii modułowej opartej o szkielet drewniany, w części przyziemia oraz wszędzie tam, gdzie nie można zastosować technologii modułowej w technologii tradycyjnej. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego.
1. Projekt budynku mieszkalnego:
a.podstawowe założenia do projektu budynku:
− w ramach zamówienia należy zaprojektować budynek liczący 3 kondygnacje nadziemne, częściowo lub całkowicie podpiwniczony, z klatkami schodowymi, dwuspadowym dachem,
− w części przyziemia/piwnic przewiduje się lokalizację pomieszczeń gospodarczych i komórek lokatorskich,
− budynek należy wyposażyć w dźwig osobowy o właściwościach i funkcji opisanych w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 4 marca 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 457) w sprawie standardów dotyczących przestrzennego kształtowania budynku i jego otoczenia, technologii wykonania i wyposażenia technicznego budynku oraz lokalizacji przedsięwzięć realizowanych z wykorzystaniem finansowego wsparcia z Funduszu Dopłat,
− wszystkie części wspólne budynku w poziomie parteru i podziemia, do których mogą mieć dostęp mieszkańcy muszą być zaprojektowane tak, żeby były dostępne dla osób o różnej sprawności,
− wszystkie mieszkania w poziomie parteru (te, które nie będą w odniesieniu do wymagań Zamawiającego dostosowanie całościowo dla osoby niepełnosprawnej) należy zaprojektować w taki sposób, aby było możliwe łatwe dostosowanie ich do potrzeb osoby poruszającej się na wózku – przez zamontowanie uchwytów łazienkowych, bądź zmianę aranżacji mebli – bez
konieczności wyburzania ścian lub powiększania otworów drzwiowych,
− ze względu na energooszczędność i koszty budowy, bryła budynku powinna być zwarta, nie
zawierająca kłopotliwych w wykonawstwie i utrzymaniu elementów,
b.struktura mieszkań:
Należy zaprojektować od 24 do 30 mieszkań w tym cztery mieszkania w poziomie parteru przystosowane dla osób niepełnosprawnych – mieszkanie jednopokojowe 2 szt. i mieszkanie dwupokojowe 2 szt. i dwa mieszkania chronione według opisu powyżej.
c.standard i wyposażenie mieszkań:
− szerokości wszystkich drzwi, korytarzy i innych przejść w kondygnacji parterowej i przyziemia budynku oraz wymiary zaprojektowanych tam pomieszczeń, muszą pozwalać na manewrowanie w nich wózkiem inwalidzkim,
− w każdym mieszkaniu należy zaprojektować domofon;
− we wszystkich mieszkaniach należy zaprojektować łazienki wyposażone w:
a)miskę ustępową (kompaktową stojącą z dolnopłukiem lub na stelażu.),
b)umywalkę wiszącą z syfonem lub półpostumentem, baterią stojącą z mieszaczem i korkiem,
c)natrysk z brodzikiem lub wannę z baterią natynkową z mieszaczem i słuchawką prysznicową na drążku z regulacją wysokości lub kompletną kabinę prysznicową,
d)punkt poboru wody z zaworem i odpływ wody dla instalacji pralki,
e)grzejnik łazienkowy,
f)odpowiednie uchwyty, poręcze i urządzenia sanitarne w mieszkaniach dla osób niepełnosprawnych,
g)układ i wielkość wszystkich łazienek musi pozwalać na wstawienie szafki łazienkowej, a w mieszkaniach dla osób niepełnosprawnych na parterze, pozwalać na manewrowanie wózkiem inwalidzkim i zamontowanie odpowiednich uchwytów,
− wszystkie kuchnie należy zaprojektować jako oddzielne pomieszczenia lub aneksy w pokojach dziennych, wyposażone w:
a)zlewozmywak,
b)przygotowane podejścia instalacyjne do zmywarki,
c)płytę ceramiczną lub indukcyjną przynajmniej 4-polową (w mieszkaniach 1-pokojowych dopuszcza się płyty 2-polowe),
d)piekarnik elektryczny,
e)miejsce na okap kuchenny z funkcją wyciągu (należy przewidzieć odpowiedni kanał wywiewny),
f)przygotowane przyłączenie/gniazdo dla lodówki;
d.każde mieszkanie od poziomu I piętra włącznie, powinno mieć balkon o wysięgu max. 1,5 m, a mieszkania na parterze w miarę możliwości taras na gruncie;
e.części wspólne:
− klatki schodowe i ciągi komunikacyjne należy projektować zgodnie z wymaganiami warunków technicznych, nie przewiduje się stosowania wykończenia stopni schodowych i posadzek z wykładzin pcv,
− należy rozważyć zaprojektowanie ogólnodostępnych pomieszczeń (dopuszczalna lokalizacja w części przyziemnej), w których będzie można urządzić:
a)garaż na wózki/pojazdy inwalidzkie z dedykowanym miejscem ładowania wózków elektrycznych, przyporządkowanym i zasilanym z mieszkania dla osób niepełnosprawnych,
b)pomieszczenia techniczne ( z armaturą przyłączy, licznikami i inne),
c)komórki lokatorskie;
f.wykończenie:
− wszystkie pomieszczenia wspólne będą ostatecznie wykończone w zakresie ścian, podłóg, stolarki okiennej i drzwiowej z kompletnymi instalacjami i urządzeniami oraz osprzętem elektrycznym i oprawami oświetleniowymi; ściany w pomieszczeniach wspólnych należy zaprojektować jako wykończone w sposób trwały, odporny na zabrudzenia i uszkodzenia,
− w łazienkach i kuchni/aneksie należy zastosować podłogi z płytek ceramicznych,
− wszystkie mieszkania będą ostatecznie wykończone w zakresie ścian, podłóg, stolarki okiennej i drzwiowej z kompletnymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, grzewczymi i wentylacyjnymi oraz osprzętem elektrycznym bez opraw,
− balkony na najwyższej kondygnacji ,
− stolarka drzwiowa typowa, płycinowa z drewnianymi ościeżnicami,
− stolarka okienna ,
Pozostałe elementy - do ustalenia z Zamawiającym na etapie projektowania.
g. instalacje:
− wodno – kanalizacyjna,
− ogrzewania i c.w.u.;
− wentylacja;
− elektroenergetyczna;
− teletechniczna:
a)domofonowa,
b)telefoniczna/infrastruktura do podłączenia Internetu,
c)RTV / SAT,
− opomiarowanie zużycia mediów dla mieszkań: energii elektrycznej, wody zimnej i ciepłej – liczniki, o ile to możliwe, zlokalizować w pomieszczeniu technicznym w przyziemiu lub na parterze, pozostałe (indywidualne) – w zamykanych szafkach na korytarzach klatki schodowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta branży architektonicznej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dla budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, centralnego ogrzewania, wentylacyjnymi, elektrycznymi oraz zagospodarowaniem terenu;
b) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Architektów. Projektant branży architektonicznej musi wykazać, że zaprojektował (był głównym projektantem) co najmniej dwa budynki mieszkalne wielorodzinne,
c) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa;
d) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa;
e) dysponuje do najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa.
Osoby odpowiedzialne za projektowanie muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 551). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – uprawnienia muszą obejmować zakres w odpowiedniej branży.
W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje o uznaniu kwalifikacji zawodowych w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 334) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 551).
2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3 i 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w tym spółki cywilne, zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określony został w paragrafie 19 Projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 9 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/bolkow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-19
INNE PRZETARGI BOLKÓW
więcej: przetargi BOLKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Fizyków - dokumentacja projektowa
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Usługa nadzoru inwestorskiego dla inwestycji PolFEL
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.