Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00352270/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
- 2022/BZP 00352409/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-16
- 2022/BZP 00362429/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618977174
1.5.8.) Numer faksu: 628977124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pobiedziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04eb4628-35af-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020439/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352270/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2022.NB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71738,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zmówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach”.
2. Zadanie jest finansowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego udział 100 %
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- Laptop szt. 20
- Oprogramowanie do laptopa szt. 20
- Drukarka przenośna szt. 1
4. Wymagania Zamawiającego:
Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie z wymaganiami i ustaleniami z Zamawiającym.
Zamawiający wymaga by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich.
Dostarczony przedmiot zamówienia pochodzić będzie z bieżącej produkcji tzn. będzie wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą jego dostawy do Zamawiającego, będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żadna jego część składowa, nie będzie powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.
Przedmiot zamówienia będzie posiadał wymagane przepisami atesty i certyfikaty, w szczególności dotyczące wyrobu gotowego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości.
Rękojmia - wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi wynosi 24 miesiące, liczone od daty podpisania protokołu odbioru. Zamawiający wymaga gwarancji producenta, świadczonej w miejscu instalacji sprzętu lub w systemie door-to-door. W przypadku awarii dysków twardych, dysk pozostaje u Zamawiającego.
Firma serwisująca, w czasie udzielonej gwarancji, musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78561,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111048,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81167,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752645536
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 5 e
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81167,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI POBIEDZISKA
- ""Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" w Pobiedziskach"
- "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pobiedziska oraz dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Pobiedziska, w roku 2025"
- "Mechaniczne profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg i ulic gruntowych oraz gruntowych ulepszonych na terenie gminy Pobiedziska, w roku 2025"
więcej: przetargi POBIEDZISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
- Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT oraz agregatów prądotwórczych dla UG Czudec oraz niektórych jednostek organizacyjnych Gminy
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.