eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DwikozyRemont i modernizacja boisk wielofunkcyjnych przy Szkołach Podstawowych w Mściowie i Gierlachowie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja boisk wielofunkcyjnych przy Szkołach Podstawowych w Mściowie i Gierlachowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15

1.5.2.) Miejscowość: Dwikozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-620

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (15) 831-14-71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dwikozy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja boisk wielofunkcyjnych przy Szkołach Podstawowych w Mściowie i Gierlachowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6adcebe5-2881-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090570/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont i modernizacja boisk wielofunkcyjnych przy Szkołach Podstawowych w Mściowie i Gierlachowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.06.2024.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487773,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1.
Remont i modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Mściowie
Zakres robót:
Remont boiska wielofunkcyjnego, remont boiska trawiastego, wymianę piłkochwytów, montaż
obiektów małej architektury w zakresie którego przewidziano poniższe roboty budowlane:
- zabezpieczenie terenu robót budowlanych,
- demontaż bramek piłkarskich,
- demontaż piłkochwytów,
- roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni boiska,
- roboty rozbiórkowe istniejącej podbudowy,
- rozbiórka lokalnych utwardzeń terenu w zakresie niezbędnym do wykonania robót,
- montaż obrzeży betonowych,
- wykonanie podbudowy pod nową nawierzchnię,
- montaż koszy do koszykówki,
- montaż tulei pod montaż słupków do siatkówki,
- wykonaniu nowej nawierzchni boiska z certyfikowanych kostek gumowych w kształcie litery H (dwuteownika, podwójnego T), zapewniającym trzymanie się kostek razem wzdłuż i w poprzek,
- montaż nakładek na obrzeża betonowe,
- malowanie linii boiska,
- przeoranie gleby na głębokość 20 - 25 cm,
- rozbicie brył,
- zebranie i złożenie zanieczyszczeń na pryzmy,
- rozłożenie siatki przeciw kretom. Siatkę należy rozłożyć podczas zakładania boiska i przykryć warstwą
ziemi o grubości 5 - 10 cm. Konieczne jest warstwowe zdjęcie darni, ponowne jej ułożenie na
rozłożonej wcześniej siatce, zwałowanie i późniejsza pielęgnacja aż do ponownego ukorzenienia.
- rozścielenie ziemi urodzajnej z wyrównaniem powierzchni, wysianiem nasion, zahakowaniem
grabiami oraz ubiciem powierzchni. Zastosowano trawniki dywanowe. Procentowy udział mieszanki -
30%. Przy trawnikach dywanowych płaskich należy wysiewać 25 g/m2.
- montaż nowych piłkochwytów,
- remont, odtworzenie przyległego uszkodzonego w wyniku robót utwardzenia terenu,
- montaż ławek, koszy na śmieci i stojaków na rowery
- montaż lamp solarnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.5.) Wartość części: 325170,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2.
Remont i modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Gierlachowie
Zakres robót:
remont boiska wielofunkcyjnego w zakresie którego przewidziano poniższe roboty budowlane:
- zabezpieczenie terenu robót budowlanych,
- demontaż bramek piłkarskich, koszy do koszykówki, słupków do montażu siatki,
- roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni boiska,
- rozbiórka lokalnych utwardzeń terenu w zakresie niezbędnym do wykonania robót,
- montaż obrzeży betonowych,
- wiercenie otworów odwodnieniowych w istniejącej podbudowie betonowej,
- wykonanie podbudowy pod nową nawierzchnię
- wykonaniu nowej nawierzchni boiska z certyfikowanych kostek gumowych w kształcie litery H (dwuteownika, podwójnego T) zapewniającym trzymanie się kostek razem wzdłuż i w poprzek,
- montaż nakładek na obrzeża betonowe,
- malowanie linii boiska,
- montażu uprzednio zdemontowanego wyposażenia boiska,
- remoncie, odtworzeniu przyległego uszkodzonego w wyniku robót utwardzenia terenu,
- wymiana istniejących ławek, koszy na śmieci i stojaka na rowery na nowe,
- montaż lamp solarnych,
- wymiana siatki zabezpieczającej w istniejącym piłkochwycie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.5.) Wartość części: 162602,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417585,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417585,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROF-BUD INVEST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8672256483

7.3.3) Ulica: Strażacka 24

7.3.4) Miejscowość: Trześń

7.3.5) Kod pocztowy: 39-432

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PROF-BUD SP. Z O.O. TRZEŚŃ, UL. STRAŻACKA 24 39-432 GORZYCE NIP 867-225-36-80


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417585,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199998,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199998,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DESTAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8672240157

7.3.3) Ulica: ul. Zaciszna 43

7.3.4) Miejscowość: Chmielów

7.3.5) Kod pocztowy: 39-442

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Firma Budowlana MAXBUD Mariusz Mieszkowicz, ul. Mickiewicza 83, 39-400 Tarnobrzeg


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199998,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.