Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00362559/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00387195/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Centrum Usług Publicznych poprzez budowę budynku biurowego Urzędu Gminy w Murowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MURÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Murów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-030
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/murow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie Centrum Usług Publicznych poprzez budowę budynku biurowego Urzędu Gminy w Murowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1699f5bc-40b9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041028/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Utworzenie Centrum Usług Publicznych poprzez budowę budynku biurowego Urzędu Gminy w Murowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Utworzenie Centrum Usług Publicznych poprzez budowę budynku biurowego Urzędu Gminy w Murowie” zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.
2. Przedmiotowa inwestycja polega na budowie budynku biurowego Urzędu Gminy Murów w Murowie przy ul. Parkowej na działkach nr 244/16, 244/10 i 244/13 z karty mapy 1. Budynek zaprojektowany w tradycyjnej metodzie realizacji w konstrukcji murowanej z elementami żelbetowymi.
3. Parametry techniczne inwestycji:
Powierzchnia zabudowy 1 189,98 m2
Powierzchnia użytkowa 988,49 m2
Kubatura 4 985,31 m3
Wysokość elewacji frontowej 4,60 m
Szerokość elewacji frontowej 39,75 m
Długość budynku 47,23 m
Ilość kondygnacji 1
4. Szczegółowy zakres robót jest określony w dokumentacji technicznej opracowanej przez PS-PROJEKT Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Kępskiej 2G, 45-129 Opole – opracowanie zbiorowe z dnia 10 czerwca 2021 roku, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej.
5. Na realizację przedmiotowego zadania została wydana przez Starostę Opolskiego decyzja nr 800/2021 z dnia 30 czerwca 2021 roku zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę.
6. Zadanie inwestycyjne obejmuje m. in.:
1) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
2) Roboty ziemne;
3) Roboty zbrojeniowe;
4) Roboty ciesielskie związane z wykonaniem szalunków;
5) Roboty batonowe;
6) Romoty murarskie;
7) Roboty dekarskie i blacharskie;
8) Roboty posadzkarskie;
9) Roboty tynkarskie;
10) Roboty związane z montażem okien i drzwi;
11) Roboty ociepleniowe;
12) Roboty instalacyjne – wodno – kanlizacyjne;
13) Roboty instalacyjne – grzewcze;
14) Roboty instalacyjne – wentylacyjnno – klimatyzacyjne;
15) Roboty instalacyjne – instalacje elektryczne;
16) Roboty instalacyjne – instalacje teletechniczne;
17) Roboty wykończeniowe;
18) Próby i odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji;
19) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania;
20) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu);
21) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty);
22) Zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
23) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive);
24) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą;
25) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji umowy wraz ze Specyfikacją Techniczną Zamówienia.
7. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Dokumentacja projektowa;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
3) Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262520-2 - Roboty murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10996999,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18149829,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10996999,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERBUD Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 991-050-99-23
7.3.3) Ulica: Ul. Brynicka 6
7.3.4) Miejscowość: Kup
7.3.5) Kod pocztowy: 46-082
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BERBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BERBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10996999,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Starym Kurowie poprzez doposażenie w niezbędne urządzenia oraz modernizację infrastruktury PSZOK
- Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Strzelcach Krajeńskich poprzez doposażenie w niezbędne urządzenia oraz modernizację infrastruktury PSZOK
- Przebudowa ul. Bukowej w Przasnyszu (II etap)
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zaliwie- Piegawki"
- Budowa zjazdów wraz ze składnicami na terenie leśnictwa Łuczewnica
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Grabcach Józefpolskich
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.