Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404329/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00477166/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00477217/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych – dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRZYŃ NAD WISŁĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyń nad Wisłą
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-610
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dobrzyn@dobrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych – dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6722726-2fd4-418b-a299-c3f89768e40a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085422/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług transportowych – dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w roku 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOS.ZP.KS.271.6.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 428159,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 CHALINPrzedmiotem zamówienia są usługi transportowe. polegające na dowozie uczniów do szkół podstawowych i dzieci do przedszkoli prowadzonych przez Miasto i Gminę Dobrzyń nad Wisłą w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. - w dniach nauki szkolnej, z wyłączeniem przerw przewidzianych organizacją roku szkolnego, zgodnych z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 opublikowanym na stronie https://www.gov.pl/web/edukacja/kalendarz-roku-szkolnego-20242025 (w tym , 8 dni dyrektorskich oraz przerw spowodowanych nieprzewidzianymi wcześniej okolicznościami m.in. stan epidemiologiczny, ogłoszony na podstawie aktu prawnego na terenie kraju lub obejmującego teren Gminy Dobrzyń nad Wisłą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 163128,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - KROJCZYNPrzedmiotem zamówienia są usługi transportowe. polegające na dowozie uczniów do szkół podstawowych i dzieci do przedszkoli prowadzonych przez Miasto i Gminę Dobrzyń nad Wisłą w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. - w dniach nauki szkolnej, z wyłączeniem przerw przewidzianych organizacją roku szkolnego, zgodnych z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 opublikowanym na stronie https://www.gov.pl/web/edukacja/kalendarz-roku-szkolnego-20242025 (w tym , 8 dni dyrektorskich oraz przerw spowodowanych nieprzewidzianymi wcześniej okolicznościami m.in. stan epidemiologiczny, ogłoszony na podstawie aktu prawnego na terenie kraju lub obejmującego teren Gminy Dobrzyń nad Wisłą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 143756,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - DOBRZYŃ NAD WISŁĄPrzedmiotem zamówienia są usługi transportowe. polegające na dowozie uczniów do szkół podstawowych i dzieci do przedszkoli prowadzonych przez Miasto i Gminę Dobrzyń nad Wisłą w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. - w dniach nauki szkolnej, z wyłączeniem przerw przewidzianych organizacją roku szkolnego, zgodnych z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 opublikowanym na stronie https://www.gov.pl/web/edukacja/kalendarz-roku-szkolnego-20242025 (w tym , 8 dni dyrektorskich oraz przerw spowodowanych nieprzewidzianymi wcześniej okolicznościami m.in. stan epidemiologiczny, ogłoszony na podstawie aktu prawnego na terenie kraju lub obejmującego teren Gminy Dobrzyń nad Wisłą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 121275,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168134,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228614,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168134,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU NAFTEX Sp. j. Jan Adamski Jadwiga Adamska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000625
7.3.4) Miejscowość: Witowo 43
7.3.5) Kod pocztowy: 88-231
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168134,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153888,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207312,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153888,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU NAFTEX Sp. j. Jan Adamski Jadwiga Adamska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000625
7.3.4) Miejscowość: Witowo 43
7.3.5) Kod pocztowy: 88-231
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153888,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125993,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196317,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125993,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Balcerowski Usługi Transportowe samochodem ciężarowym i przewozy autokarowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931000549
7.3.3) Ulica: Polna 9
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyń nad Wisłą
7.3.5) Kod pocztowy: 87-610
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125993,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.