Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00373102/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
- 2023/BZP 00383199/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego (na 5 lat) z opcją wykupu autobusu do zbiorowego transportu publicznego rok produkcji 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zakład Transportu w Opatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384165249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 797994810
1.5.8.) Numer faksu: 15 868 47 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pztopatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzt.opaow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb1e812f-4704-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego (na 5 lat) z opcją wykupu autobusu do zbiorowego transportu publicznego rok produkcji 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb1e812f-4704-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000717/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu do transportu zbiorowego w formie leasingu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZT.343.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu autobusu do zbiorowego transportu publicznego, wyprodukowanego w 2023 roku.
Wykonawca będzie zobowiązany do: zawarcia umowy leasingu operacyjnego na okres 60 miesięcy;
1) przedstawienia obowiązującej i niezmiennej oferty 59 miesięcznych rat leasingowych płatnych zgodnie z harmonogramem płatności przy uwzględnieniu opłaty wstępnej w wysokości 10% wartości autobusu brutto oraz kwoty wykupu autobusu w wysokości 1% wartości brutto
2) Przeszkolenia personelu zamawiającego w obsłudze autobusu.
3) Ubezpieczenie pojazdu leży po stronie leasingodawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787023,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787023,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787023,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy SA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MERCUS PSQ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930986308
7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787023,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego do odbioru odpadów
- Dostawa pojazdu dostawczego z zabudową skrzyniową, z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego 1 (jednego) fabrycznie nowego samochodu z zabudową typu wywrotka o DMC do 3,5 t
- Zakup autobusu dla WTZ Doruchów- do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózkach inwalidzkich, uczestników warsztatu terapii zajęciowej w Doruchowie
- 6/TP/I/25 LEASING OPERACYJNY AMBULANSU DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O
- Leasing operacyjny samochodu do czyszczenia kanalizacji dla Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o. o. - 3 postępowanie
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.