Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448105/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostosowanie SPZOZ w Wolsztynie poprzez zakup urządzeń robotycznych do rehabilitacji pacjentów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wschowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostosowanie SPZOZ w Wolsztynie poprzez zakup urządzeń robotycznych do rehabilitacji pacjentów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-497fdd32-6cde-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/24/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 453703,70 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 453703,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1: dostawa mobilnego robota rehabilitacyjnego górnych partii ciała- 1 szt., szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 272222,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: dostawa mobilnego robota rehabilitacyjnego kończyn dolnych - 2 szt.; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 181481,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożona została tylko jedna oferta, która podlega odrzuceniu. Zgodnie z wymaganiami SWZ Wykonawca zobowiązany został do wskazania w formularzu parametrów technicznych oferowanego sprzętu pod rygorem uznania, że w przypadku braku opisu lub potwierdzenia wymaganego warunku traktowany będzie jako brak danego parametru/ warunku w oferowanej konfiguracji urządzenia. Wykonawca załączył Załącznik nr 2 do SWZ, z którego nie wynika zapewnienie autoryzowanego serwisu. (W tabeli w poz. nr 51 Wykonawca nie potwierdził „Instalacja przez autoryzowany serwis producenta (autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny)” nie wpisując „TAK” i nie podał żadnej wartości zaoferowanej). Przedmiotowego błędu nie można poprawić w trybie art. 223 ustawy PZP. Z uwagi na powyższe złożona oferta nie spełnia wymogów Zamawiającego i podlega odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożona została tylko jedna oferta, która podlega odrzuceniu. Zgodnie z wymaganiami SWZ Wykonawca zobowiązany został do wskazania w formularzu parametrów technicznych oferowanego sprzętu pod rygorem uznania, że w przypadku braku opisu lub potwierdzenia wymaganego warunku traktowany będzie jako brak danego parametru/ warunku w oferowanej konfiguracji urządzenia. Wykonawca załączył Załącznik nr 2 do SWZ, z którego nie wynika, ze urządzenie jest fabrycznie nowe (W tabeli w poz. nr 1 Wykonawca nie potwierdził „Urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane do prezentacji, rok produkcji min. 2023, wyklucza się aparaty demo, rekondycjonowane itd.”) nie wpisując „TAK”, ale wpisując tylko wartość zaoferowaną „2023”). Przedmiotowego błędu nie można poprawić w trybie art. 223 ustawy PZP. Z uwagi na powyższe złożona oferta nie spełnia wymogów Zamawiającego i podlega odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Przewozy uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Wolsztyn do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- TP/9/2024"Sukcesywna 24 m-czna dostawa odczynników, materiałów eksplploatacyjnych do wykonania 4000 badań parametrów równowagi kwas.-zasad. wraz z dzierżawą analizatora kompakt. dla Oddziału AiIT."
- Budowa ścieżki rowerowej Adamowo - Gościeszyn etap I
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
- Dostawa i zakup szafy bronchoskopowej dla potrzeb pracowni bronchoskopii Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Dostawa specjalistycznego sprzętu, dla pracowni hemodynamiki Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego
- Dostawa odczynników
- 63/24-Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę odczynników i sprzętu dla Działu Krwiolecznictwa
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.