Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00383781/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
- 2022/BZP 00400743/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
- 2023/BZP 00281311/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tucholi – przebudowa budynku administracyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE W TUCHOLI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870257484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świecka 68
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pk@pk.tuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.tuchola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pktuchola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tucholi – przebudowa budynku administracyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d73344cd-47fe-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane ze środków Funduszu Europejskiego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.Priorytet II : Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu. Działanie 2.3 Gospodarka wodno – ściekowa w aglomeracjach. Umowa o dofinansowanie nr POIS.02.03.00-00-0046/17-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383781/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja budynku administracyjnego (Obiekt OB23 ) związana z termomodernizacją i ogólnym remontem budowlanym, a także dostosowania konstrukcji na potrzeby instalacji nowych urządzeń oraz na dostosowaniu funkcji pomieszczeń do nowych wymagań modernizowanej oczyszczalni ścieków wraz z budową podjazdu dla niepełnosprawnych.
Zakres robót będzie obejmował m.in. :
1) adaptację pomieszczeń istniejących na nowe:
części szatni na biuro,
pomieszczeń szatni wraz z łazienką na pomieszczenie laboratoryjne,
pomieszczenie starej kotłowni węglowej na magazyn,
pomieszczenie węzła cieplnego na nową kotłownię gazową,
remont istniejącego laboratorium
2) przebudowę w obrębie elementów niekonstrukcyjnych ścian działowych:
powiększenie pokoju-biura kierownika,
powiększenie pomieszczenia socjalnego,
likwidację i przeniesienie pomieszczeń WC,
zamurowania i wyburzenia pod otwory drzwiowe,
renowację komina spalinowego w części nad dachem,
rozbiórki kominów wentylacyjnych w części nad dachem, oraz ich odbudowa z cegły klinkierowej pełnej,
rozbiórki posadzki w pomieszczeniu sterowni i likwidacja drewnianej nadbudowy
3) przebudowę w obrębie elementów konstrukcyjnych :
budowę schodów żelbetowych z pomieszczenia socjalnego - jadalni do pomieszczenia technicznego – sterowni,
wykonanie nowych nadproży w ścianach konstrukcyjnych pod otwory okienne i drzwiowe (w związku z podniesieniem poziomu posadzki o 17cm),
4) wymianę pokrycia dachowego wraz z ociepleniem,
5) wykonanie obróbek blacharskich oraz nowe orynnowanie (blacha tytan cynk),
6) termomodernizację (ocieplenie i otynkowanie budynku, docieplenie posadzki na gruncie),
7) wykonanie nowych warstw posadzki oraz nowego wykończenia,
8) roboty wykończeniowe :
pomieszczenia laboratoryjne – wyłożone wykładziną dostosowaną do zastosowań w laboratorium,
toalety WC, umywalnie, łazienki-płytki do wysokości 2m,
nowa kotłownia -płytki ceramiczne do wysokości 2m,
malatura-odnowienie pomieszczeń w zakresie malowania ścian,
nowa stolarka okienna i drzwiowa,
wymiana balustrad na wykonane ze stali kwasoodpornej,
odnowienie i wykończenie wnętrz
9) wybudowanie podjazdu dla niepełnosprawnych przed wejściem od strony parkingu na poziom 1 piętra budynku (wysokość sumaryczna pochylni 80 cm) oraz schodów wejściowych,
10) wykonanie nowej instalacji grzewczej, elektrycznej i wod-kan.,
11) korytarz główny: przed wejściem do pomieszczeń laboratorium i pracowni mikrobiologi instalacja systemu nadzoru w postaci czytnika kart i klawiatury,
12) instalacja nowego oświetlenia wraz z lampami na oprawy Led,
13) instalacja nowych grzejników wyposażonych w termoregulatory,
14) instalacja nowej armatury sanitarnej,
15) wymiana kotłów węglowych na gazowe,
16) termomodernizacja budynku polegająca na :
wymianie starych przeszkleń w otworach okiennych typu luksfer na okna o odpowiednim współczynniku przenikalności cielnej, zgodnie z wymogami z 2021r.,
wykonaniu elewacji z dociepleniem styropianem grubości 10 cm,
wykonaniu docieplenia dachu styropapą grubości 10 cm,
wymianie stolarki drzwiowej,
likwidacji luksfer.
17) zakup instalacji natrysku ratunkowego do pracowni badań fizyko-chemicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2533933,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2882091,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2533933,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany. Andrzej Byszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5550000367
7.3.3) Ulica: 18 Pułku Ułanów 19
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-600
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ BYSZEWSKI ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ BYSZEWSKI ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253393333 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1030C relacji Cekcyn - Sokole Kuźnica na odcinku Cekcyn - Bysław od km 4+180 do km 5+870 Etap III"
- Przebudowa dróg publicznych: ul. Dmowskiego , 11 Listopada, ul. Bohaterów Westerplatte , ul. Żwirki i Wigury oraz części ul. Grunwaldzkiej wraz z odwodnieniem w Tucholi
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 2"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa lokali Gminnych na potrzeby "Centrum Usług Społecznych" w Działoszycach
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Węgierkach
- Rozbudowa z przebudową budynku administracji samorządowej przy ul. Drogowców 2a w Myślenicach
- Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Adaptacja i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Gminnego Klubu Dziecięcego. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Aktywny Maluch" 2022-2029
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.