Og³oszenie z dnia 2022-12-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00010307/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa oleju napêdowego i zakup benzyny bezo³owiowej na potrzeby Gminnego Zak³adu Komunalnego w Mirczu ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY ZAK£AD KOMUNALNY W MIRCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951158325
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M³yñska 2A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mircze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzk.mircze.biuro@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://gzkmircze.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa oleju napêdowego i zakup benzyny bezo³owiowej na potrzeby Gminnego Zak³adu Komunalnego w Mirczu ”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-451fce31-726c-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00477157
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00028949/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju napêdowego oraz zakup benzyny bezo³owiowej na potrzeby Gminnego Zak³adu Komunalnego w Mirczu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://gzkmircze.pl/bip/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert
oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji
u¿ytkownika. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem
teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W
przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e
byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
- specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS1.2,
- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z
dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy
wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia
Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji
„Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
- Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
- Mozilla Firefox od wersji 15,
- Google Chrome od wersji 20.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”wynosi 150 MB.
Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP
i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców
na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie sk³adania
dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ ofert - które mog± byæ przekazywane jedynie w sposób wskazany w pkt 11.8
odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem:
a) dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal;
b) poczty elektronicznej na adres poczty Zamawiaj±cego: zp@miasto.hrubieszow.pl
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.
U. z 2020 poz. 2415
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na „Sukcesywn± dostawê oleju napêdowego i zakup benzyny bezo³owiowej na potrzeby Gminnego Zak³adu Komunalnego w Mirczu ” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZK/271/1/12/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napêdowego w gatunku standard, do zbiornika magazynuj±cego paliwo znajduj±cego siê w Zak³adzie Zagospodarowania Odpadów w £askowie, £asków 69, 22-530 Mircze w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ 24 500,00 litrów. Minimalna gwarantowana ilo¶æ oleju napêdowego wynosi 10 300 litrów .Rzeczywista ilo¶æ wynika³a bêdzie z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego.
4.2. Jako¶æ dostarczonego oleju napêdowego musi odpowiadaæ wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowi±zuj±cych w dniu dostawy, w tym w szczególno¶ci w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 roku w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. z 2015 poz. 1680)
4.3. Olej napêdowy bêdzie dostarczany przez Wykonawcê do zbiornika magazynuj±cego olej napêdowy auto-cysternami, które musz± posiadaæ aktualne dopuszczenie do przewozu paliw ciek³ych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w dniu dostawy, w tym w szczególno¶ci z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ bazy i stacje paliw p³ynnych, ruroci±gi przesy³owe dalekosiê¿ne s³u¿±ce do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014r., poz. 1853 ze zm). Auto-cysterny powinny posiadaæ urz±dzenie pomiarowe do pomiaru ilo¶ci zrzuconego paliwa do zbiornika magazynuj±cego olej napêdowy , który posiada Zamawiaj±cy.
4.4. Zamawiaj±cy dysponuje zbiornikiem magazynuj±cym olej napêdowy w ilo¶ci 1 szt. o pojemno¶ci 2500 litrów.
4.5. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu oleju napêdowego
do miejsca realizacji zamówienia, jak równie¿ koszty ubezpieczenia przedmiotu dostawy oraz koszty przemieszczania oleju napêdowego ze ¶rodka transportu
do zbiornika magazynuj±cego Zamawiaj±cego.
4.6. Dostawy oleju napêdowego bêd± odbywaæ siê na ka¿dorazowe zg³oszenie zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego. Zg³oszenia bêd± przekazywane Wykonawcy od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7:30 do 15:30 za po¶rednictwem poczty elektronicznej lub telefonu, za potwierdzeniem ich otrzymania przez Wykonawcê. Wykonawca bêdzie zobowi±zany zrealizowaæ dostawê objêt± zg³oszeniem Zamawiaj±cego w terminie do 48 godzin od dnia otrzymania zg³oszenia, w godzinach pracy Zak³adu tj. od poniedzia³ku do pi±tku od godziny 6:00 do 22:00.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do ka¿dej dostawy do³±czyæ ¶wiadectwo (orzeczenie ) jako¶ci dostarczonej partii paliwa sporz±dzone przez uprawnione laboratorium, które musi zawieraæ podstawowe dane charakteryzuj±ce paliwo oraz musi byæ zaopatrzone w datê wykonywania badañ.
4.8. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby przez ca³y okres realizacji umowy znajdowa³ siê w rejestrze przedsiêbiorstw energetycznych posiadaj±cych koncesjê w zakresie paliw ciek³ych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.10. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup benzyny bezo³owiowej w gatunkach: standard w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ 6 700,00 litrów. Minimalna gwarantowana ilo¶æ benzyny bezo³owiowej wynosi 2 000 litrów .Rzeczywista ilo¶æ wynika³a bêdzie z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego.
4.11. Jako¶æ dostarczonej benzyny bezo³owiowej musi odpowiadaæ wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowi±zuj±cych w dniu zakupu, w tym w szczególno¶ci w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 roku w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. z 2015 poz. 1680 z pó¼n. zm).
4.12. Benzyna tankowana bêdzie do specjalnych zbiorników przewo¼nych nale¿±cych do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu.
4.13. Miejscem tankowania bêdzie stacja paliw, a tankowanie odbywaæ siê bêdzie w godzinach pracy stacji.
4.14. Stacja paliw musi znajdowaæ siê w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 30km od Zak³adu Zagospodarowania Odpadów w £askowie, £asków 69, 22-530 Mircze.
4.15. Wykonawca zobowi±zany jest do ka¿dego zakupu do³±czyæ ¶wiadectwo (orzeczenie ) jako¶ci dostarczonej partii paliwa sporz±dzone przez uprawnione laboratorium, które musi zawieraæ podstawowe dane charakteryzuj±ce paliwo oraz musi byæ zaopatrzone w datê wykonywania badañ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga
z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga
z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymagaz³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp orazpostanowieñ Projektu Umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W Formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-13 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-11
INNE PRZETARGI MIRCZE
wiêcej: przetargi MIRCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi miêdzynarodowego transportu drogowego instrumentów muzycznych oraz akcesoriów i sprzêtu technicznego na potrzeby Narodowego Forum Muzyki we Wroc³awiu.
- Sta³y przewóz uczniów Zespo³u Szkó³ Specjalnych w Zagórzu z oddzia³ów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Otwocku
- Dostawa kruszywa naturalnego ³amanego typu dolomit z transportem do utwardzenia i remontu dróg gminnych w ramach realizacji zadañ z funduszu so³eckiego oraz bie¿±cego utrzymania dróg w 2025 roku
- Us³uga transportowa naczepy mammograficznej z wbudowanym mammografem cyfrowym, umo¿liwiaj±ca wykonywanie badañ mammograficznych w trybie mobilnym w obrêbie województwa ¶l±skiego dla NIO PIB
- Transport tj. dowóz/odwóz: uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie; uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach; uczestników ¦rodowiskowej ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy
- Dostawa kruszywa drogowego dla potrzeb remontów dróg na terenie gminy Ksiê¿pol
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.