Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327528/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00348077/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Wiejskiego Domu Rzemiosła w miejscowości Podmąchocice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łysicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Górno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-008
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminagorno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Wiejskiego Domu Rzemiosła w miejscowości Podmąchocice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67426219-1380-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002592/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Budowa Wiejskiego Domu Rzemiosła w miejscowości Podmąchocice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach przyznanej pomocy na operację typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” na operacje typu „Kształtowanie przestrzeni publicznej” oraz na operacje typu „Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego” w ramach „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327528
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Wiejskiego Domu Rzemiosła w miejscowości Podmąchocice w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach którego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: opracowania kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych wymaganych prawem decyzji i pozwoleń, w tym decyzji pozwolenia na budowę dla inwestycji oraz realizacji robót budowalnych na podstawie uprzednio opracowanej dokumentacji projektowej obejmujących zakres robót objętych Programem Funkcjonalno-Użytkowym.
2. Zakres rzeczowy:
Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, polegających na wybudowaniu budynku Domu Rzemiosła, wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz wyposażeniem stałym. Przedmiotowy Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) dla w/w inwestycji dotyczy również zagospodarowania części terenu obejmującego budowę dojść i dojazdów do przedmiotowego budynku, parkingów zewnętrznych i niezbędnej infrastruktury technicznej towarzyszącej. Opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) ma również na celu spełnić docelowo oczekiwania stawiane przez Zamawiającego oraz oczekiwania stawiane przez przyszłych użytkowników projektowanego budynku pod względem specyfiki przeznaczenia obiektu.
Zaprojektowany w oparciu o sporządzony Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU) budynek ma być obiektem o wysokich walorach architektoniczno-użytkowych, o optymalnych właściwościach funkcjonalnych, wizualnych, technicznych i ekonomicznych z zastosowaniem nowych technologii w połączeniu z racjonalnymi kosztami budowy w stosunku do kosztów eksploatacji.
Głównym celem niniejszego opracowania jest stworzenie jednorodnego założenia wstępnego dla prac koncepcyjnych, projektowych i wykonawczych dla całej projektowanej inwestycji. Wypracowane w ramach niniejszego opracowania założenia wstępne dla przedmiotowej inwestycji będą stanowić podstawę przetargu publicznego na realizacje w/w inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj.”
2.1. Opis ogólny planowanej inwestycji:
Wstępnie założony przez Zamawiającego przedmiotowy Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), zakres oczekiwań obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie budynku Domu Rzemiosła w miejscowości Podmąchocice, na działce nr ew. 7/7 w obręb Podmąchocice.
2.2. Zakres planowanych prac projektowych:
1) Opracowanie ostatecznego, docelowego projektu koncepcyjnego dla przedmiotowego budynku przy uwzględnieniu wszystkich nie ujętych niniejszym opracowaniu wytycznych i uwarunkowań ostatecznie sprecyzowanych przez Zamawiającego,
2) Opracowanie projektu budowlanego dla przedmiotowego projektowanego budynku,
3) Uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4) Wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej i kosztorysowej dla projektowanego budynku umożliwiającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia,
5) Sporządzenie prawidłowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach budowlanych przewidzianych do realizacji,
6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zrealizowanego budynku oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia prac budowlanych wraz z uzyskaniem stosownych dokumentów, uzgodnień i pozwoleń na użytkowanie przedmiotowego budynku zgodnie z projektowanym przeznaczeniem.
2.3. Zakres planowanych robót budowlanych:
1) Organizacja placu budowy wraz z ostatecznym przygotowaniem terenu pod projektowaną zabudowę,
2) Wykonanie robót budowlanych stanu surowego przedmiotowego budynku według sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
3) Wykonanie robót budowlanych instalacyjno-wykończeniowych przedmiotowego budynku według sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
4) Wykonanie uzbrojenia terenu:
- Instalacja energetyczna: wykonanie przyłącza energetycznego do projektowanego budynku z sieci zewnętrznej wraz z wykonaniem wewnętrznych linii zasilających i z zasileniem projektowanego oświetlenia zewnętrznego terenu działki,
- Instalacja fotowoltaiczna: wykonanie na dachu projektowanego budynku montażu paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy ok. 7kW,
- Instalacja pompy ciepła: wykonanie montażu jednostki zewnętrznej pompy ciepła wraz z kompletnym montażem osprzętu i rurarzu o mocy ok 8kW.
- Instalacja wodociągowa: wykonanie przyłącza wodociągowego do projektowanego budynku z własnego ujęcia w obrębie przedmiotowej działki lub z sieci wodociągowej zewnętrznej wraz z zewnętrznymi częściami instalacji wodociągowych do projektowanego budynku na terenie działki,
- Instalacja centralnego ogrzewania: wykonanie kompletnej instalacji w budynku Domu Rzemiosła zasilanej projektowaną pompą ciepła.
- Instalacja kanalizacyjna: wykonanie zewnętrznych części instalacji kanalizacyjnej projektowanego budynku na terenie działki z projektowanego budynku do istniejącego lub nowoprojektowanego szczelnego osadnika na ścieki usytuowanego w obrębie przedmiotowej działki,
5) Wyposażenie docelowe projektowanego budynku w urządzenia, zgodnie zapisami zawartymi we wszystkich branżach w dokumentacji projektowej,
6) Niwelacja terenu.
7) Wykonanie wewnętrznych dojść do projektowanego budynku wraz z wejściem/wejściami do budynku, wewnętrznymi drogami dojazdowymi i miejscami postojowymi, według branżowej dokumentacji projektowej,
8) Wykonanie zadaszonych miejsc gromadzenia odpadów komunalnych i ogrodzeń przedmiotowej działki od strony ulicy dojazdowej i działek sąsiednich,
9) Wykonanie oświetlenia terenu wraz z montażem elementów małej architektury,
10) Prace agrotechniczne i docelowe ukształtowanie terenu wraz z końcową utylizacją pozostałych
odpadów z terenu budowy,
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie opisane Dokumentacją robót, w tym Programem Funkcjonalno-Użytkowym roboty budowlane, niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy. Wykonanie robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z projektem budowlanym nie wymaga zawarcia odrębnej umowy.
3.1. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Wszelkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe) należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności i pod nadzorem pracownika – użytkownika sieci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45233140-2 - Roboty drogowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1390000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1918800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1390000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Edwin Wojda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571019616
7.3.3) Ulica: Kielecka 201
7.3.4) Miejscowość: Bieliny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-004
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dokumentacja projektowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Edwin Wojda
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Edwin Wojda
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1390000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI GÓRNO
- Dostawa pojazdu typu QUAD-ATV w ramach projektu w ramach projektu "Doposażenie OSP Górno szansą dla jednostki z KSRG na zwiększenie jej potencjału"
- Dostawa sprzętu medycznego
więcej: przetargi GÓRNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Budowa elektroenergetycznej sieci nn. 0,4 kV kablowej oświetlenia drogowego drogi powiatowej w m. Czółna, gm. Niedrzwica Duża
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.