Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406449/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarzad Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590653653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdptomaszowmaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a4342d9-25e2-4fe5-86ee-368940bd97d71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie obowiązków zarządcy dróg w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a4342d9-25e2-4fe5-86ee-368940bd97d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070430/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.3801.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, instalacyjnej, telekomunikacyjnej, nad realizacją zadania pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I2. Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz innymi wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do umowy.
3. Usługę należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, z zaleceniami Zamawiającego oraz wytycznymi wynikającymi z niniejszego SWZ i załącznikami.
Część nr 1 : Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I
4.1. Przedmiot zamówienia określony został dodatkowo w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2. Zakres robót budowlanych określony został w postępowaniu oznaczonym nr ZDP.3801.27.2024 , dokumentacja z postępowania znajduje się pod wskazanym adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7516af8d-2ef9-11ef-86d2-4e696a6d8c25
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 24959,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, instalacyjnej, telekomunikacyjnej, nad realizacją zadania pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I2. Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz innymi wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do umowy.
3. Usługę należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, z zaleceniami Zamawiającego oraz wytycznymi wynikającymi z niniejszego SWZ i załącznikami.
Część nr 2 : Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży instalacyjnej nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I ( dotyczy robót budowlanych zadania: Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu DP 4324E - ul. Łódzka, m. Lubochnia)
4.1. Przedmiot zamówienia określony został dodatkowo w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2. Zakres robót budowlanych określony został w postępowaniu oznaczonym nr ZDP.3801.27.2024 , dokumentacja z postępowania znajduje się pod wskazanym adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7516af8d-2ef9-11ef-86d2-4e696a6d8c25
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, instalacyjnej, telekomunikacyjnej, nad realizacją zadania pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I2. Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz innymi wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do umowy.
3. Usługę należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, z zaleceniami Zamawiającego oraz wytycznymi wynikającymi z niniejszego SWZ i załącznikami.
Część nr 3 : Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap II ( dotyczy robót budowlanych dla Rozbudowa DP 4304E w miejscowości Chociszew)
4.1. Przedmiot zamówienia określony został dodatkowo w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2. Zakres robót budowlanych określony został w postępowaniu oznaczonym nr ZDP.3801.27.2024 , dokumentacja z postępowania znajduje się pod wskazanym adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7516af8d-2ef9-11ef-86d2-4e696a6d8c25
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22878,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22878 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMEL Grzegorz Dziubak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732224004
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22878,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15252 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15252 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPD Paweł Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731236407
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15252 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5535 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5535,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-INST Roboty Budowlane i Instalacyjne Jerzy Matysiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7730005261
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JERZY MATYSIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JERZY MATYSIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5535 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Zakup sprzętu komputerowego
- Wdrożenie systemu płatnego parkowania na terenie Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Dostawa diatermii chirurgicznej z funkcją zamykania naczyń z wyposażeniem na Blok Operacyjny
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla budynku użyteczności publicznej i placówek oświatowych na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Nadzór inwestorski nad budową lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budową/wymianą urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.