eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiPełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarzad Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590653653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Antoniego 41

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@powiat-tomaszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdptomaszowmaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a4342d9-25e2-4fe5-86ee-368940bd97d7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wykonywanie obowiązków zarządcy dróg w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a4342d9-25e2-4fe5-86ee-368940bd97d7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070430/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406449

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.3801.32.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, instalacyjnej, telekomunikacyjnej, nad realizacją zadania pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I
2. Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz innymi wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do umowy.
3. Usługę należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, z zaleceniami Zamawiającego oraz wytycznymi wynikającymi z niniejszego SWZ i załącznikami.
Część nr 1 : Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I

4.1. Przedmiot zamówienia określony został dodatkowo w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2. Zakres robót budowlanych określony został w postępowaniu oznaczonym nr ZDP.3801.27.2024 , dokumentacja z postępowania znajduje się pod wskazanym adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7516af8d-2ef9-11ef-86d2-4e696a6d8c25

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 24959,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, instalacyjnej, telekomunikacyjnej, nad realizacją zadania pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I
2. Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz innymi wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do umowy.
3. Usługę należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, z zaleceniami Zamawiającego oraz wytycznymi wynikającymi z niniejszego SWZ i załącznikami.
Część nr 2 : Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży instalacyjnej nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I ( dotyczy robót budowlanych zadania: Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu DP 4324E - ul. Łódzka, m. Lubochnia)
4.1. Przedmiot zamówienia określony został dodatkowo w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2. Zakres robót budowlanych określony został w postępowaniu oznaczonym nr ZDP.3801.27.2024 , dokumentacja z postępowania znajduje się pod wskazanym adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7516af8d-2ef9-11ef-86d2-4e696a6d8c25

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, instalacyjnej, telekomunikacyjnej, nad realizacją zadania pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap I
2. Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz innymi wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do umowy.
3. Usługę należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, z zaleceniami Zamawiającego oraz wytycznymi wynikającymi z niniejszego SWZ i załącznikami.
Część nr 3 : Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego etap II ( dotyczy robót budowlanych dla Rozbudowa DP 4304E w miejscowości Chociszew)
4.1. Przedmiot zamówienia określony został dodatkowo w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2. Zakres robót budowlanych określony został w postępowaniu oznaczonym nr ZDP.3801.27.2024 , dokumentacja z postępowania znajduje się pod wskazanym adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7516af8d-2ef9-11ef-86d2-4e696a6d8c25

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22878,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22878 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMEL Grzegorz Dziubak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732224004

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22878,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15252 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15252 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPD Paweł Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731236407

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15252 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5535 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5535,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-INST Roboty Budowlane i Instalacyjne Jerzy Matysiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7730005261

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5535 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.