eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszwicaRemont pomostu rekreacyjnego na jeziorze Gop³o oraz altany drewnianej przy ul. Popiela w Kruszwicy



Og³oszenie z dnia 2024-08-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Remont pomostu rekreacyjnego na jeziorze Gop³o oraz altany drewnianej przy ul. Popiela w Kruszwicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplañska 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomostu rekreacyjnego na jeziorze Gop³o oraz altany drewnianej przy ul. Popiela w Kruszwicy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4617a71a-68e7-48da-b6bc-0225b4dabab7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00477259

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029309/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.10 Remont pomostu rekreacyjnego na jeziorze Gop³o oraz altany drewnianej przy ul. Popiela w Kruszwicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/972666

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/972666

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie,tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanejprzepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Pozosta³e wymagania zosta³y okre¶lone w specyfikacji warunków zamówienia oraz w regulaminie korzystania z platformy Open Nexus.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Kruszwicy, ul. Nadgoplañska 4, 88-150 Kruszwica;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Kruszwicy jest Pan Mariusz Andryszak, kontakt: e-mail: mariusz.andryszak@gmail.com, telefon: 797 599 363;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy,
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 15 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.25.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny S³ownik Zamówieñ:
CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
CPV 44191000-5 Ró¿ne drewniane materia³y budowlane
Zamawiaj±cy: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 10 tygodni od dnia zawarcia umowy
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomostu rekreacyjnego na jeziorze Gop³o oraz altany drewnianej.
Prace polegaj± w szczególno¶ci na:
- Rozebraniu elementów drewnianych konstrukcyjnych, pok³adu pomostu i oporêczowania.
- Czyszczeniu strumieniowo-¶ciernym (piaskowanie) konstrukcji stalowej.
- Malowaniu farbami przeciwrdzewnymi (chlorokauczukowymi) konstrukcji stalowej.
- Wykonaniu nowych elementów drewnianych konstrukcyjnych, pok³adu pomostu i oporêczowania.
- Wymianie s³upów i ¶cianek a¿urowych altanki
2. Konstrukcja i pok³ad pomostu:
- belki no¶ne z drewna dêbowego o wymiarach 12x12 cm, impregnowanych przeciwgrzybicznie oraz ¶rodkami olejowymi, mocowane do konstrukcji stalowej za pomoc± ¶rub zamkowych ocynkowanych galwanicznie,
- oporêczowanie z s³upów drewnianych 12x12 cm zabezpieczone jw. ³±czone do konstrukcji za pomoc± systemowych ciesielskich z³±czy perforowanych i wkrêtów ciesielskich ocynkowanych galwanicznie, porêcze poziome z desek 2,5x12 cm,
- pok³ad pomostu z drewna modrzewiowego desek o wymiarach 5x12 cm zabezpieczonych jw. mocowanych do konstrukcji w odstêpach 0,5-1,0 cm wkrêtami ciesielskimi ocynkowanymi galwanicznie.
Konstrukcja altany:
- s³upy 14x14 cm z drewna sosnowego, ¶cianki porêcze z drewna sosnowego, zabezpieczenie przeciwgrzybiczne i ogniochronne,
- sposób wykonania wymiany s³upów: konstrukcjê dachu nale¿y podlewarowaæ oraz podstemplowaæ, odci±æ i wymieniæ s³upy konstrukcji no¶nej, wykonaæ nowe ¶cianki a¿urowe i porêcze, rozebraæ stemplowanie.

Dok³adny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej pn. „Pomost rekreacyjny” wykonanej przez firmê DBD Studio Ludomir Szczupakowski z siedzib±
w Inowroc³awiu przy ul. Boles³awa Chrobrego

3. Wytyczne dla wykonawcy :
a) Teren na którym bêd± wykonywane prace budowlane wykorzystywany jest jako k±pielisko W zwi±zku z powy¿szym wykonawca ma prowadziæ prace remontowe
w sposób jak najmniej uci±¿liwy. Jest zobowi±zany do wygrodzenia i zabezpieczenia terenu wykonywanych prac oraz miejsca dojazdowego i sk³adowania materia³ów.
b) Kolor farby do malowania desek nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym.
c) Preferowany kolor RAL 9002 ewentualnie 9001.
d) Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu próbki elementów drewnianych pomalowanych kolorem RAL 9002, 9001.
e) Po dostarczeniu próbek elementów drewnianych Zamawiaj±cy dokona wyboru koloru.
f) Zamawiaj±cy wymaga u¿ycia desek modrzewiowych tarasowych do u³o¿enia chodnika mostu drewnianego.
g) Materia³ z demonta¿u pomostu jest w³asno¶ci± Zamawiaj±cego.
h) Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy dokona demonta¿u desek pomostowych.
i) Ka¿dy z Wykonawców ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym
j) Obszar na którym bêd± prowadzone prace remontowe znajduje siê na terenie chronionym NATURA 2000.

4. Wymagania Zamawiaj±cego w zwi±zku z art. 95. ustawy PZP:

Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wszelkie czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie umowy o pracê. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia w ilo¶ci osób niezbêdnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: co najmniej jedn± osobê wykonuj±c± prace remontowe, je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynno¶ci te nie bêd± wykonywane przez osobê w ramach prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej.
Szczegó³owe wymagania w zwi±zku z art. 95 ustawy Pzp zosta³y zawarte w § 13 wzoru umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44191000-5 - Ró¿ne drewniane materia³y budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena 60%
2 Okres gwarancji jako¶ci 40%

Punkty przyznawane za podane kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 Cena (C)
Liczba punktów = (Cmin/Cof)* 60 gdzie:
- Cmin- najni¿sza cena spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu i z³o¿onych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert
- Cof – cena podana w ofercie
2. Okres gwarancji jako¶ci (R)
Liczba punktów = (Rof/Rmax) * 40
gdzie:
- Rof - liczba punktów za deklarowany okres gwarancji jako¶ci
- Rmax – maksymalna liczba punktów

1. W kryterium „okres gwarancji jako¶ci” zostanie zastosowana nastêpuj±ca metoda punktacji:
- deklaracja: 36 miesiêcy = 20 pkt
- deklaracja: 24 miesi±ce = 10 pkt
- deklaracja: 12 miesiêcy = 0 pkt
1.1. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy, zostanie przyjêty do oceny jak okres 36-miesiêczny.
1.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda ¿adnego okresu gwarancji w Formularzu oferty, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca udziela gwarancji na okres 12 miesiêcy.
1.3. Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji jako¶ci w miesi±cach.
1.4. W ramach gwarancji wykonawca zapewni bezp³atny przegl±d i konserwacjê deskowania pomostów. Konserwacja polegaæ bêdzie co najmniej na impregnowaniu desek pomostów. Przegl±d i konserwacja bêd± obejmowa³y równie¿ bezp³atn± wymianê podczas tych przegl±dów desek, które bêd± wymaga³y wymiany. Przegl±d oraz konserwacja powinny odbywaæ siê raz w roku, w okresie wiosenno – letnim w miesi±cach maj-czerwiec.
Koñcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp. = C + R
gdzie:
Lp. – liczba punktów uzyskanych przez ofertê,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji jako¶ci”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. „Formularz oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 1 SWZ.
2. O¶wiadczenie/o¶wiadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia/podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wype³nione zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
3. Pe³nomocnictwo / Pe³nomocnictwa dla osoby / osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika (o ile upowa¿nienie to nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty). Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
4. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
5. Zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia zasobów, je¶li Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.
6. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, je¿eli ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy lub us³ugi, wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. O¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy:
1) w przypadku nie wykonania czê¶ci przedmiotu umowy Zamawiaj±cy mo¿e pomniejszyæ nale¿ne Wykonawcy wynagrodzenie na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, z zastrze¿eniem, ¿e ³±czna warto¶æ niewykonanej czê¶ci przedmiotu umowy nie mo¿e przekraczaæ 15 % warto¶ci pierwotnej umowy. Wykonawcy z tego tytu³u nie przys³uguj± ¿adne roszczenia, w tym prawo do odszkodowania,
2) w przypadku zawy¿onej ilo¶ci jednostek przedmiotowych wskazanych przez Zamawiaj±cego
w przedmiarze robót (na podstawie którego Wykonawca sporz±dzi³ kosztorys ofertowy i dokona³ wyceny prac ) - w odniesieniu do rzeczywistej ilo¶ci jednostek robót wykonanych przez Wykonawcê, z zastrze¿eniem, ¿e ³±czna warto¶æ potr±cenia umowy nie mo¿e przekraczaæ 15% warto¶ci pierwotnej umowy,
3) w przypadkach okre¶lonych w § 14, tj:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê je¶li bêdzie konieczny dodatkowy czas na wykonanie us³ugi, w przypadku:
a) udokumentowanych opó¼nieñ niezale¿nych od Wykonawcy,
b) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy – utrzymuj±cych siê co najmniej 5 dni. W takim wypadku termin wykonania umowy mo¿e ulec przed³u¿eniu odpowiednio o ilo¶æ dni, w których wyst±pi³y warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy. Wykonawca ma obowi±zek udokumentowania tego faktu oraz uzyskania potwierdzenia inspektora nadzoru inwestorskiego,
c) si³y wy¿szej.
4) w sytuacji zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³a³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia warunek w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania
o udzielenie zamówienia.
Szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ okre¶lony we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-16 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/972666

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-15

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena, okres gwarancji jako¶ci

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z art. 7 ust. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024r., poz. 507) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania tych okoliczno¶ci.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.