eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiUsługa żywienia pacjentów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim



Ogłoszenie z dnia 2023-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa żywienia pacjentów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zozlw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/793840

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa żywienia pacjentów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a382b13-26f1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026987/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa żywienia pacjentów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317659

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 101/260/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa żywienia pacjentów, w szczególności przygotowywanie z własnych produktów i dostarczanie codziennie przez okres obowiązywania umowy całodziennego wyżywienia dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Powiatowym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim.
2. Całodzienne wyżywienie należy przygotować szacunkowo dla 63 pacjentów dziennie,
tj. 23 058 dziennych racji pokarmowych w okresie trwania umowy.
3. Liczba posiłków dziennych racji pokarmowych) wymieniona w ust. 2 jest szacunkowym zapotrzebowaniem i może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania mniejszej, ewentualnie większej liczby dziennych racji pokarmowych (w okresie trwania umowy), wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów. Zwiększenie racji pokarmowych dziennych nastąpi po cenie wynikającej z umowy. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zapotrzebowanie Zamawiającego.
5. Zamawiający zaznacza, iż podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości racji pokarmowych. Zamawiający wykorzysta 70% racji pokarmowych określonych. Pozostałe 30% ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
6. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia umowy na okres nieprzekraczający 3 miesięcy na wniosek Zamawiającego, w przypadku nie wykorzystania pełnej wartości umowy w okresie jej pierwotnego terminu obowiązywania.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem żywienia dietetycznego zawiera załącznik nr 8 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
8. Realizacja usługi żywienia powinna odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2132 z późn. zm.), wymaganiami sanitarnymi oraz zasadami systemu HACCAP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890514,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 973541,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890514,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jol-Mark Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366138172

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 890514,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.