Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450594/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ETYKIET I KALEK DO DRUKOWANIA ETYKIET NA SKŁADNIKI KRWI I PROBÓWKI I/LUB OPASEK IDENTYFIKACYJNYCH DLA KRWIODAWCÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księdza Ryszarda Markwarta
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-015
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523221871
1.5.8.) Numer faksu: 523228636
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krew@rckik-bydgoszcz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-bydgoszcz.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9649351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ETYKIET I KALEK DO DRUKOWANIA ETYKIET NA SKŁADNIKI KRWI I PROBÓWKI I/LUB OPASEK IDENTYFIKACYJNYCH DLA KRWIODAWCÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8f36eca-762b-4019-8dae-c6972590aecf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013828/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 DOSTAWA ETYKIET I KALEK DO DRUKOWANIA ETYKIET NA SKŁADNIKI KRWI I PROBÓWKI I/LUB OPASEK IDENTYFIKACYJNYCH DLA KRWIODAWCÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450594
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Pakiet I: etykiety i kalki do drukowania etykiet na składniki krwi i probówki; szczegółowy opis i ilości przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Pakiet I Etykiety i Kalki
Lp. Rodzaj etykiety/kalki barwiącej Ilość sztuk
1. Etykieta 50 x 25 - na probówki 800 000
2. Etykieta 50 x 30 - na pilotki serologiczne na dreny 490 000
3. Etykieta 101,6 x 101,6 - etykieta główna na składniki krwi – uplastikowiona Perforacje między etykietami. 320 000
4. Etykieta 80 x 105 – szablony etykiet do wydruku kodów kreskowych – uplastikowione - 14 etykiet o rozmiarach 40/15 mm w szablonie. Perforacje między poszczególnymi kodami i pomiędzy szablonami, pakowany w trwałe kartony wykonane z materiału o niskim stopniu zapylenia. 46 000
5. Kalka barwiąca 55 x 300 woskowo-żywiczna, czarna 55
6. Kalka barwiąca 85 x 300 woskowo-żywiczna, czarna 5
7. Kalka barwiąca 110 x 300 woskowo-żywiczna, czarna 110
8. Taśma barwiąca woskowo-żywiczna ½” 57mmx100mb 220
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199130-0 - Kalka inna niż maszynowa
4.5.5.) Wartość części: 81083,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Pakiet II: etykiety (opaska identyfikacyjna na rękę dla krwiodawców); szczegółowy opis i ilości przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5A do SWZ.Lp. Rodzaj etykiety Rodzaj drukarki do etykiet Ilość sztuk ok.
1. Opaski identyfikacyjne
Citizen CL-S521, Citizen CLP-621, TSC TDP-225 110.000
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
4.5.5.) Wartość części: 53460,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91625,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106897,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91625,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Modern sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793257144
7.3.3) Ulica: Teligi 26b/54
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-835
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91625,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60560,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99851,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60560,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Modern sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793257144
7.3.3) Ulica: Teligi 26b/54
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-835
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60560,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- DOSTAWA WSKAŹNIKÓW NAPROMIENIOWANIA KRWI
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw dla małego i dużego, zdrowego i niepełnosprawnego przy ul. Zaruskiego w Bydgoszczy
- SZPiFP-96-24 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Świadczenie usługi cateringowej dla UKW podczas konferencji naukowej pn.: "Herbert odczytujący - Herbert odczytywany. Perspektywa anatomii w 100-lecie urodzin poety" w dniach 22-24.10. 2024 r.
- SZPiFP-95-24 Remont zapleczy psów służbowych
- DOSTAWA 590 sztuk PENDRIVÓW
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych, papieru do drukowania, etykiet do drukarek oraz kaset z opaskami termicznymi na rękę.
- Dostawy różnych artykułów ujęte w 6 zadaniach
- Dostawa biurowych i papierniczych artykułów
- zakup i sukcesywna dostawa worków oraz etykiet
więcej: Etykiety samoprzylepne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.