eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl WielkiDowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki oraz inne wyjazdy związane z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki oraz inne wyjazdy związane z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radomyśl Wielki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Radomyśl Wielki

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radomyslwielki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radomyslwielki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radomyslwielki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki oraz inne wyjazdy związane z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd85b25d-33ab-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036674/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki oraz inne wyjazdy związane z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136329,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1- „Dowóz uczniów z miejscowości Pień i Partynia- Schabowiec do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Partyni”.
a) Dowóz uczniów będzie się odbywał na trasie Szkoła Podstawowa w Radomyślu Wielkim - Pień- Pień Koniec- Partynia Szkoła- Schabowiec- Partynia Szkoła- Szkoła Podstawowa w Radomyślu Wielkim. Zamawiający planuje 3 kursy dziennie. Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. za wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektora szkoły. Do kalkulacji cenowej należy przyjąć wykonywanie dowozu przez 180 dni w trakcie roku szkolnego, dzienna liczba kilometrów wynosi ok. 72 km. Szacunkowa liczba kilometrów wynosi 13 000 km (przez okres obowiązywania umowy).
Dowóz obejmuje 32 uczniów z Pnia oraz 20 uczniów z Partynia- Schabowiec.
b) Dowóz uczniów z Pnia do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Partyni odbędzie się na godzinę 7:40.
c) Odwóz uczniów po lekcjach będzie się odbywał w dwóch turach zgodnie z planem lekcji.
d) Godziny odjazdów po lekcjach należy uzgodnić z dyrektorem szkoły.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby dowożonych uczniów, zmian osobowych na liście uczniów, tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz innych zmian, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom dowozu do szkoły.
f) Opiekę nad dowożonymi uczniami zapewnia Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 80652,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2- „Przewóz uczniów na zawody sportowe oraz inne wyjazdy związane z realizacją zadań szkolnych”.
a) Dowozy uczniów będą się odbywać według kalendarza imprez sportowych. Zamawiający zastrzega, że wyjazdy mogą obejmować wyjazdy na zawody rejonowe i wojewódzkie. Termin podstawienia transportu według zapotrzebowania Zamawiającego. Zamówienie obejmuje także dowóz uczniów na inne wyjazdy związane z realizacją zadań szkolnych.
Zamawiający wymaga, aby dowóz odbywał się autobusem (liczba miejsc siedzących min. 45 plus kierowca) oraz busem (tj. autobus posiadający min. 21 miejsc siedzących plus kierowca). Szacunkowa liczba kilometrów dla autobusu wynosi ok. 3.000 km przez okres obowiązywania umowy, a dla busa wynosi ok. 4.000 km.
b) Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.09.2024 d o 30.06.2025 r. zgodnie z kalendarzem imprez sportowych oraz innymi wyjazdami związanymi z realizacją zadań szkolnych.
c) Opiekę nad dowożonymi uczniami zapewnia Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 55677,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Bus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-01 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolak Marian Transport Osobowy w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720010060

7.3.4) Miejscowość: Dulcza Wielka

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-01 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.