Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00421878/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż szafy 2-modułowej do termoterapii nasion dęba na szkółce kontenerowej w Marynopolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gościeradów Folwark 1D
1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11f52461-af53-4e2f-95ba-945989cd0fe21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż szafy 2-modułowej do termoterapii nasion dęba na szkółce kontenerowej w Marynopolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11f52461-af53-4e2f-95ba-945989cd0fe2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00305734/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż szafy 2-modułowej do termoterapii nasion dęba na szkółce kontenerowej w Marynopolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 270000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie fabrycznie nowego
urządzenia do podsuszania nasion buka zwyczajnego i prowadzenia procesu termoterapii
dębu na potrzeby Leśnictwa Szkółkarskiego Marynopole. Przedmiotem dostawy jest również wózek podnośnikowy (urządzenie załadunkowe), przystosowany do załadunku i rozładunku pojemników z nasionami. Wszelkie roboty budowlane, jeżeli wystąpią, związane z montażem i podłączeniem szafy suszarniczej, mają w tym przypadku charakter robót towarzyszących, dodatkowych i niezbędnych z punktu widzenia montażu urządzenia. Przedmiot dostawy obejmuje również usługi doradztwa, zaprogramowanie urządzenia, szkolenie i instruktaż obsługi dla pracowników Zamawiającego. Szkolenie i instruktaż powinny być przeprowadzone przez wykwalifikowanych pracowników, a ich zakres i wykonanie potwierdzone pisemnie. Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu komplet dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowości wykonania Przedmiotu zamówienia, tj. kart katalogowych, certyfikatów, deklaracji zgodności, itp. oraz dokumentacji powykonawczej obejmującej wykaz i dane techniczne urządzeń składających się na wykonany Przedmiot Umowy, a także instrukcje obsługi i eksploatacji, sporządzone w języku polskim lub w przypadku dokumentów sporządzonych w innym języku wraz z ich tłumaczeniem na język polski oraz karty gwarancyjne sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38920000-0 - Sprzęt do nasion i pasz
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214200-1 - Suszarki do produktów rolnych
42716200-0 - Suszarki
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REGWIL Andrzej Kwiatkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942308972
7.3.4) Miejscowość: Stanowice, ul. Lotnicza 1A
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4,75 miesiące
INNE PRZETARGI GOŚCIERADÓW UKAZOWY
- Dostawa mini ładowarki do Leśnictwa Szkółkarskiego w Marynopolu II
- Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na szkółce leśnej w Marynopolu
więcej: przetargi GOŚCIERADÓW UKAZOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i obsługa tymczasowego sztucznego lodowiska z infrastrukturą towarzyszącą
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Opakowań na kierunku Logistyka
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
więcej: Sprzęt do nasion i pasz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.