eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościeradów UkazowyDostawa i montaż szafy 2-modułowej do termoterapii nasion dęba na szkółce kontenerowej w Marynopolu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż szafy 2-modułowej do termoterapii nasion dęba na szkółce kontenerowej w Marynopolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gościeradów Folwark 1D

1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11f52461-af53-4e2f-95ba-945989cd0fe2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż szafy 2-modułowej do termoterapii nasion dęba na szkółce kontenerowej w Marynopolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11f52461-af53-4e2f-95ba-945989cd0fe2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00305734/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż szafy 2-modułowej do termoterapii nasion dęba na szkółce kontenerowej w Marynopolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 270000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie fabrycznie nowego
urządzenia do podsuszania nasion buka zwyczajnego i prowadzenia procesu termoterapii
dębu na potrzeby Leśnictwa Szkółkarskiego Marynopole. Przedmiotem dostawy jest również wózek podnośnikowy (urządzenie załadunkowe), przystosowany do załadunku i rozładunku pojemników z nasionami. Wszelkie roboty budowlane, jeżeli wystąpią, związane z montażem i podłączeniem szafy suszarniczej, mają w tym przypadku charakter robót towarzyszących, dodatkowych i niezbędnych z punktu widzenia montażu urządzenia. Przedmiot dostawy obejmuje również usługi doradztwa, zaprogramowanie urządzenia, szkolenie i instruktaż obsługi dla pracowników Zamawiającego. Szkolenie i instruktaż powinny być przeprowadzone przez wykwalifikowanych pracowników, a ich zakres i wykonanie potwierdzone pisemnie. Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu komplet dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowości wykonania Przedmiotu zamówienia, tj. kart katalogowych, certyfikatów, deklaracji zgodności, itp. oraz dokumentacji powykonawczej obejmującej wykaz i dane techniczne urządzeń składających się na wykonany Przedmiot Umowy, a także instrukcje obsługi i eksploatacji, sporządzone w języku polskim lub w przypadku dokumentów sporządzonych w innym języku wraz z ich tłumaczeniem na język polski oraz karty gwarancyjne sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38920000-0 - Sprzęt do nasion i pasz

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42214200-1 - Suszarki do produktów rolnych

42716200-0 - Suszarki

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REGWIL Andrzej Kwiatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942308972

7.3.4) Miejscowość: Stanowice, ul. Lotnicza 1A

7.3.5) Kod pocztowy: 55-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4,75 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.