Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00439767/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
- 2024/BZP 00440013/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Borzechów w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borzechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borzechów 1
1.5.2.) Miejscowość: Borzechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-224
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@borzechow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzechow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/9619731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Borzechów w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97d8f534-c6aa-47eb-b4e9-c02464cec73d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021039/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Borzechów w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INFR.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych, celem dowożenia i odwożenia uczniów do placówek oświatowych oraz zapewnienie opieki w czasie przejazdu na terenie Gminy Borzechów w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026 w okresach od 01.09.2024 r. do 30.06.2025r. oraz 01.09.2025r. do 30.06.2026r. na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 380 t.j.). 2. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się świadczenie usług w zakresie zakupu biletów dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Borzechów w roku szkolnym 2024 / 2025 i 2025/2026 okresach od 01.09.2024 r. do 30.06.2025r. oraz 01.09.2025r. do 30.06.2026r. oraz zapewnienie opieki osoby dorosłej podczas dowozu uczniów na wszystkich trasach zgodnie z załącznikiem nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. 3. Przewozy będą realizowane we wszystkie dni nauki szkolnej w ciągu lat szkolnych 2024/2025 i 2025/2026 z wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni, w których zajęcia nie będą odbywały się z powodu zawieszenia zajęć w placówkach oświatowych lub wprowadzenia nauki zdalnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom i dzieciom zgodnie z ustaleniami z dyrektorami placówek oświatowych objętych niniejszym zamówieniem. 5. Przewidywana liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi 168 i jest wielkością prognozowaną, która może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Pozostałe informacje znajdująsię w OPZ, stanowiącym załacznmik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234192,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391036,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234192,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM-TRANS GRZEGORZ WRÓBEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151544977
7.3.3) Ulica: SŁODKÓW TRZECI 78
7.3.4) Miejscowość: STRÓŻA
7.3.5) Kod pocztowy: 23-206
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234192,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup biletów miesięcznych w gminie Dębe Wielkie
- Świadczenie usług w ramach transportu zbiorowego osób w podziale na dwa zadania w granicach administracyjnych Gminy Walim na rok 2025
- Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta Zgorzelec
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Wielopole Skrzyńskie w okresie od styczeń do grudzień 2025 roku
- DOWÓZ DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO DO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W NR 2 W BYDGOSZCZY
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W PILE I DO WIELKOPOLSKIEGO SAMORZĄDOWEGO CENTRUM TERAPII W STAREJ ŁUBIANCE
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.