eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto LubawskiePełnienie f-cji inspektora nadzoru inwest nad robotami bud zw z realizacj zad: Przebudowa ciągu komunik obejm dr powiat Nr1248N na odc Tereszewo-Nielbark oraz dr powiat Nr1319N na odc Kurzętnik-Kaługa



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie f-cji inspektora nadzoru inwest nad robotami bud zw z realizacj zad: Przebudowa ciągu komunik obejm dr powiat Nr1248N na odc Tereszewo–Nielbark oraz dr powiat Nr1319N na odc Kurzętnik-Kaługa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowomiejski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118879

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek1

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 56 47 242 20

1.5.8.) Numer faksu: 56 47 242 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-nowomiejski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.powiat-nowomiejski.pl/zamowienia_publiczne/10183/status/rodzaj/wzp/zwr/0/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie f-cji inspektora nadzoru inwest nad robotami bud zw z realizacj zad: Przebudowa ciągu komunik obejm dr powiat Nr1248N na odc Tereszewo–Nielbark oraz dr powiat Nr1319N na odc Kurzętnik-Kaługa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-676101fb-511f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014505/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwest nad robotami bud zw z realizacją zad: Przebud ciągu komunik obejm dr powiat Nr1248N odc Tereszewo–Nielbark oraz dr powiat Nr1319N na odc Kurzętnik-Kaługa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403912/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.272.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135799,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obowiązki Inspektora:
1) prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane;
2) uczestniczenie w przekazaniu przez Zamawiającego, Wykonawcy Robót, terenu, na którym prowadzone będą roboty;
3) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie objętym robotami w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych i dokumentacją projektową. Zamawiający jako regularne inspekcje, rozumie obecność Inspektora, co najmniej 2 razy w tygodniu, na placu budowy, w tym 1 wizyta z przedstawicielem Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku (dokładna ilość wizyt na placu budowy, będzie wynikała z formularza ofertowego, w ramach kryterium oceny ofert). Każda wizyta będzie potwierdzona pisemnie przez przedstawiciela Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku;
4) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego lub na wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego;
5) kontrola realizowanych robót budowlanych na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy Robót;
6) monitorowanie postępu robót, kontrola zakresu, ilości i wartości robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania;
7) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy;
8) podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w umowie z Wykonawcą Robót, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego;
9) opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty budowlane pod względem finansowym, formalnym i rzeczowym z podaniem skutków (koszt i czas) – zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych;
10) przeprowadzenie analizy sytuacji i przedstawienie Zamawiającemu sposobu rozwiązania problemu i/lub zatwierdzenie planu działania, który przedstawi Wykonawca robót budowlanych – w przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych;
11) wydawanie opinii i analiz na wezwanie Zamawiającego w zakresie realizacji robót budowlanych;
12) nadzorowanie wykonywania ewentualnych robót zamiennych i dodatkowych;
13) kontrolę sposobu składowania i przechowywania materiałów;
14) stały nadzór badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót;
15) zlecenie wykonania badań: masy na warstwie wiążącej i ścieralnej, podbudowy oraz kruszywa wraz z zagęszczeniem na poszerzeniach;
16) zlecanie Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego;
17) sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, itp.;
18) zlecanie sporządzenia wszelkich zmian rysunków i specyfikacji, które mogą okazać się konieczne w trakcie budowy, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego;
19) dokonywanie obmiaru wykonanych robót i porównanie wykonanych ilości z przedmiarem robót, informowanie na bieżąco Zamawiającego w razie stwierdzenia rozbieżności w ilości wykonywanych robót;
20) bezzwłocznego przygotowania Zamawiającemu pisemnej opinii oraz wszelkich niezbędnych dokumentów stanowiących podstawę zgłoszenia roszczenia do wykonawcy robót budowlanych, jeśli wykonawca robót naruszył lub narusza zapisy planu BIOZ lub przepisy BHP;
21) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu;
22) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót, o wykrytych wadach oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania, celem usunięcia wad wraz z podaniem terminu ich wykonania, a następnie dokonanie odebrania wykonanych robót usuwających wady;
23) przygotowanie do odbioru robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;
24) sporządzenie protokołów potwierdzających wykonanie robót;
25) powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy;
26) rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy Robót i, w odniesieniu do nich, przedstawienie swojego stanowiska Zamawiającemu;
27) rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku odstąpienia od niej;
28) kontrolowanie jakości oraz zgodności materiałów budowlanych;
29) wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem w Dzienniku budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego;
30) żądanie od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną;
31) decydowanie o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;
32) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót;
33) decydowanie o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;
34) wnioskowanie o zlecenie usunięcia wad, stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie;
35) wnioskowanie o zmianę terminu wykonania robót w przypadkach przewidzianych w umowie na roboty budowlane;
36) wnioskowanie o zlecenie wykonania ewentualnych robót dodatkowych
Do obowiązków Inspektora Nadzoru po zakończeniu robót budowlanych w szczególności należy:
1) nadzór nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad;
2) poświadczenie usunięcia wad, przez Wykonawcę Robót;
3) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;
4) dokonanie rozliczenia końcowego zadania
Określony powyżej katalog obowiązków nie wyczerpuje całego zakresu zobowiązania umownego Wykonawcy. Fakt, że dana czynność nie została wymieniona wprost, nie może stanowić dla Wykonawcy podstawy do odmowy jej podjęcia, jeżeli tylko jej realizacja jest niezbędna dla należytego wykonania umowy.
Do obowiązków inspektora nadzoru w okresie rękojmi i gwarancji w szczególności należy:
1) Przeprowadzenie na wniosek Zamawiającego przeglądów, przy udziale Wykonawcy robót i Zamawiającego, wad oraz sposobu i terminu ich usunięcia;
2) Nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia przez Wykonawcę robót wszystkich wad;
3) W przypadku nieusunięcia wad przez Wykonawcę robót przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia zamówienia publicznego na wybór wykonawcy zastępczego w celu usunięcia tych wad (w tym przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148630,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148630,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Planowania i Realizacji inwestycji Przemysław Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 511450650

7.3.3) Ulica: Lipowy Dwór 40F

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148630 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.