Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00418181/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług gastronomicznych polegających
na przygotowywaniu posiłków, dostarczaniu oraz ich dystrybucji dla potrzeb
Gminno – Miejskiego Centrum Pomocy „Wiara-Nadzieja-Miłość” w Odolanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminno-Miejskie Centrum Pomocy "Wiara-Nadzieja-Miłość"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250968305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raszkowska 36
1.5.2.) Miejscowość: Odolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 733 25 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.gmcp@odolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmcentrum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8614d279-5dd6-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług gastronomicznych polegającychna przygotowywaniu posiłków, dostarczaniu oraz ich dystrybucji dla potrzeb
Gminno – Miejskiego Centrum Pomocy „Wiara-Nadzieja-Miłość” w Odolanowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8614d279-5dd6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061538/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu posiłków, dostarczaniu oraz ich dystrybucji dla potrzeb Gminno- Miejskiego Centrum Pomocy "Wiara- Nadzieja- Miłość" w Odolanowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418181
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowywaniu posiłków, dostarczaniu oraz ich dystrybucji przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego dla mieszkańców Odolanowskiego Domu Pomocy Społecznej, uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy, a także seniorów Dziennego Domu Senior+.4. W Gminno – Miejskim Centrum Pomocy zwanym dalej „Centrum” może przebywać do 80 osób, w tym:
15 mieszkańców Odolanowskiego Domu Pomocy Społecznej,
35 uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy,
30 seniorów Dziennego Domu Senior+.
Liczba osób żywionych nie jest stała. Liczba mieszkańców oraz uczestników i seniorów może zmieniać się okresowo, ze względu na wyjazdy, urlop, pobyty w szpitalach itp. Może ona także ulec zmniejszeniu w sposób naturalny.
W okresie trwania umowy Wykonawca zapewni:
codzienne wyżywienie składające się z 5 dań dla mieszkańców Odolanowskiego Domu Pomocy Społecznej,
w dni robocze obiad – I danie (zupa) dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy,
w dni robocze obiad (zupa lub II danie) dla seniorów z Dziennego Domu Senior+.
Maksymalnie można żywić 15 mieszkańców oraz 35 uczestników ŚDS i 30 seniorów DDS+. Rzeczywista ilość wynikać będzie z bieżących potrzeb zamówienia zależnych od ilości przebywających mieszkańców i uczestników ŚDS oraz seniorów DDS+. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki.
Dla mieszkańców ODPS przygotowywanych jest codziennie 5 posiłków o ustalonych porach dnia:
śniadanie w godzinach 8.00 – 10.00
obiad - pierwsze danie w godzinach 12:30- 14:30
obiad - drugie danie w godzinach 12:30-14:30
podwieczorek - w godzinach 15:00-17:00
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć posiłki pod adres:
ul. Raszkowska 36, 63-430 Odolanów dla Odolanowskiego Domu Pomocy Społecznej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy;
ul. Dworcowa 2, 63-430 Odolanów dla Dziennego Domu „Senior+”.
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej ( Dz. U. z 2018r., poz. 734) mieszkańcy powinni przez całą dobę mieć dostęp do podstawowych produktów żywnościowych i napojów (chleb – 1 bochenek, masło – 1 kostka, herbata – 5 saszetek, dżem – 1 słoik 250 g ) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Usługa obejmuje przygotowanie posiłków z produktów zakupionych przez Wykonawcę, dowóz posiłków na adresy wskazane w pkt. 7 własnym transportem Wykonawcy oraz dystrybucję posiłków przez Wykonawcę w godzinach wskazanych w pkt.6. Przygotowywanie posiłków musi odbywać się na bieżąco, ze świeżych produktów zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach Ustawy z dnia 28 października 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021) i innych w tym zakresie, jak również z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia.
Wymaga się od wykonawcy przygotowywania następujących diet dla mieszkańców Odolanowskiego Domu Pomocy Społecznej:
dieta podstawowa,
dieta lekkostrawna,
dieta łatwostrawna z ograniczeniem węglowodanów prostych (cukrzycowa).
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć o określonych w niniejszej SWZ porach dnia własnym pojazdem (przystosowanym do transportu żywności), w termoportach.
Dystrybucję posiłków zapewnią pracownicy Wykonawcy. Wydawać będą posiłki dla mieszkańców ODPS oraz obiady dla uczestników ŚDS, natomiast dystrybucją posiłków dla seniorów zajmują się pracownicy Zamawiającego.
Wykonawca w okresie Świąt Wielkanocnych, Bożego Narodzenia i innych, będzie uwzględniał w jadłospisie produkty żywnościowe niezbędne do sporządzenia potraw właściwych dla tych świąt. Do obowiązków Wykonawcy będzie również należało zapewnienie pączków z okazji Tłustego Czwartego, posiłków postnych w Środę Popielcową i Wielki Piątek (w oparciu o jadłospisy zaakceptowane przez zamawiającego) wraz z dochowaniem stosownej oprawy tych posiłków.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawiać Zamawiającemu propozycje jadłospisów dekadowych z 3 - dniowym wyprzedzeniem, w którym uwzględnione zostaną diety. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania i uwzględniania sugestii i uwag Zamawiającego w zakresie planowanych produktów i potraw. O ewentualnych zmianach w jadłospisie należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania jadłospisów zgodnie z zasadami żywienia i dietetyki opracowanymi przez Instytut Żywności i Żywienia. Posiłki powinny pokrywać całodobowe zapotrzebowanie na kalorie i podstawowe składniki odżywcze tj. białka z przewagą pochodzenia zwierzęcego, tłuszcze, witaminy oraz sole mineralne. Jadłospis powinien uwzględniać dostępność i wykorzystanie produktów sezonowych. Wykonawca zapewni posiłki wysokiej jakości, urozmaicone, bez stosowania dodatkowych preparatów zastępczych oraz środków konserwujących w szczególności nie będzie używać produktów typu instant oraz gotowych produktów typu: konserwy mięsne, mielonki, pasztety, szynki, gulasze angielskie, mięsa mrożone, suszone, ziemniaki instant, jajka w proszku, zupy instant, pierogi mrożone, klopsy, gołąbki, krokiety itp., jaja surowe bezpośrednio do spożycia w postaci kremów, majonezów, legumin. Używać będzie masła świeżego 82 % tłuszczu, a nie produktów masłopodobnych, mleka o zawartości min. 2% tłuszczu, Używać będzie serów, a nie produktów seropodobnych, twarogów min. półtłustych. Zapewni różnorodne wędliny wysokiej jakości ( bez dodatków skrobi, soi ) zawierające min. 70% mięsa oraz mięso odkostnione w sposób niemechaniczny, warzywa – papryka, pomidor, ogórki. Uwzględniać należy potrawy z mięsa wieprzowego i drobiowego. Zupy powinny być gotowane na wywarze mięsnym, zabielane śmietaną lub jogurtem, zawierać widoczne nierozgotowane warzywa lub inne produkty stosowane do danego rodzaju zupy w ilości 200 g na 500 ml. Potrawy powinny być doprawione. Smak potraw urozmaicony za sprawą przypraw i ziół.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone posiłki były zróżnicowane pod względem rodzajowym.
Pierwszy jadłospis zostanie dostarczony Zamawiającemu nie później niż 1 dzień od dnia podpisania umowy.
Proponowany jadłospis obowiązkowo powinien zawierać:
1. ciasta w sobotę, niedzielę i święta dla wszystkich diet
2. produkty wymienione w propozycjach dla każdej z diet uwzględniając, aby:
a) śniadanie składało się z: zupy mlecznej – za wyjątkiem soboty i niedzieli, w sobotę kakao, pieczywa, masła, wędliny lub pasty lub sera lub inne z propozycji wymienionych w tabeli, warzyw, dodatków, kawy lub herbaty,
b) obiad składa się z: zupy, dania głównego w tym: 3 x mięso niemielone, 2 x forma mięsa mielonego, 1 x kluski lub pierogi, naleśniki, racuchy, lub placki ziemniaczane, 1 x ryba, 1 x w m-cu śledź w śmietanie, 3 x inne z propozycji wymienionych w tabeli, warzyw, napoju,
c) podwieczorek dla diet składał się z propozycji wymienionych w tabeli,
d) kolacja składała się z: pieczywa, masła, wędliny lub pasty lub sera lub inne z propozycji wymienionych w tabeli, kawy lub herbaty.
Zamawiający wymaga, aby mieszkańcy otrzymywali jeden raz w dekadzie ciepłą kolację.
Przygotowania posiłków powinny być zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzane z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności oraz zgodnie z bezpieczeństwem (zgodnie z normami HACCP).
Zamawiający nie dopuszcza podawania posiłków w naczyniach jednorazowego użytku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 782208,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gościniec Restauracja Nadbaryczna Urszula Prokop
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6220100534
7.3.4) Miejscowość: Odolanów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-430
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
URSZULA PROKOP GOŚCINIEC, RESTAURACJA "NADBARYCZNA"
jakie przetargi wygrała firma
URSZULA PROKOP GOŚCINIEC, RESTAURACJA "NADBARYCZNA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 782208,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI ODOLANÓW
więcej: przetargi ODOLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie w 2025 roku.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- usługi żywienia
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.