Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00388705/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
- 2022/BZP 00402570/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00411441/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego , serwerowego i sieciowego w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Brenna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRENNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 77
1.5.2.) Miejscowość: Brenna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-438
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338536222
1.5.8.) Numer faksu: 338536370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brenna.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.brenna.org.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego , serwerowego i sieciowego w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Brenna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32ef75a2-4a01-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035143/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego i sieciowego w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Urządu Gminy Brenna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Operacyjnego Cyfrowa Polska na lata 2014 – 2020, II Osi V „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388705/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161866,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje realizacje zamówienia w Części I – sprzęt serwerowy, komputerowy oraz oprogramowanie, które obejmuje:− Serwer [P1] - 1 szt.
- Serwer [P9], [P14] - 2 szt.
- Licencje na oprogramowanie serwerowe [P2], [P10], [P15] - 4 szt.
- Licencje dostępowe CAL [P3]] - 1 komplet
- Licencje dostępowe CAL [P11] - 1 komplet
- Licencje dostępowe CAL ]P16] - 1 komplet
- Licencje dostępowe [P4] - 1 komplet
− Serwer logów wraz z macierzą [P5] - 1 szt.
− Aplikacja do spotkań zdalnych [P6]- 1 szt.
− Zasilacz awaryjny UPS [P17] - 1 szt.
− Stacje robocze [P19]- 5 szt.
- Dyski SSD [P8]- 15 szt.
Dostarczony sprzęt winien spełniać minimalne wymagania opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30214000-2 - Stacje robocze
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
48820000-2 - Serwery
48620000-0 - Systemy operacyjne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48515000-1 - Pakiety oprogramowania do wideokonferencji
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.5.) Wartość części: 134000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje realizacje zamówienia w Części II – rutery, które obejmuje:− Urządzenia klasy UTM wraz z licencją [P7]- 1 szt.
- Urządzenia klasy UTM wraz z licencją [P12], [P18] - 2 szt.
Dostarczony sprzęt winien spełniać minimalne wymagania opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje realizacje zamówienia w Części III – system do monitorowania stanowisk komputerowych, która obejmuje:− System monitorowania stanowisk komputerowych [P13] - 1 komplet
Dostarczony sprzęt winien spełniać minimalne wymagania opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 4466,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERCEPTUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291808578
7.3.3) Ulica: Nowy Kisielin - Antoniego Wysockiego 10
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 66-002
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W konsekwencji oceny ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia nr Zp.271.1.5.2022 - na Część II zamówienia - zgodnie z procedurą opisaną w pkt. 20 SWZ okazało się, iż oferta nr 1 złożona przez Unbind Filip Szot z siedzibą w Szczecinku 78-400 przy ul. Tarnobrzeskiej 2/2 jest ofertą najkorzystniejszą wg kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. 19 SWZ oraz spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymieniony Wykonawca zaoferował realizację zamówienia w Część II za kwotę 36.039,00 zł brutto. Zamawiający przed otwarciem ofert podał maksymalną kwotę, jaką jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie Części II zamówienia tj. 30.500,00 zł brutto.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy PZP, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Z uwagi na to, iż cena najkorzystniejszej oferty w Części II zamówienia, przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację Części II zamówienia objętego przedmiotową procedurą do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej – Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w Części II – rutery w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36039,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36039,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 02-11-2022 r. godz. 10:00, mijał termin składania ofert. W wyznaczonym terminie składania ofert jw. nie wpłynęła żadna oferta na realizację Części III – system do monitorowania stanowisk komputerowych.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na: „Dostawę sprzętu komputerowego, serwerowego i sieciowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Brenna” w Części III - oprogramowanie do monitorowania stanowisk komputerowych, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP, który stanowi „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Dostawa i instalacja stacji opisowej wraz z oprogramowaniem dla DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa sprzętu na artykuły biurowe, worki, środki czystości, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.