eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskBudowa chodnika w ciągu ulicy Riedla w ramach zadania pn."Bezpieczna droga do szkoły, czyli budowa chodnika przy ulicy Riedla oraz strefa chłodzących kurtyn wodnych w Parku im. Witkacego - SBO 2024r."



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika w ciągu ulicy Riedla w ramach zadania pn."Bezpieczna droga do szkoły, czyli budowa chodnika przy ulicy Riedla oraz strefa chłodzących kurtyn wodnych w Parku im. Witkacego - SBO 2024r."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika w ciągu ulicy Riedla w ramach zadania pn."Bezpieczna droga do szkoły, czyli budowa chodnika przy ulicy Riedla oraz strefa chłodzących kurtyn wodnych w Parku im. Witkacego - SBO 2024r."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5443a21b-503c-4642-b2c1-57966ab491fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049054/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa chodnika w ciagu ulicy Riedla w ramach zad. inwest. pn. Bezpieczna dr. do szkoły , czyli budowa chodnika przy ul Riedla oraz strefa chłodzących kurtyn wodnych w Parku im. Witkacego SBO 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415238

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.29.2024.ZP6

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę chodnika w ciągu ulicy Ryszarda Riedla w Słupsku.
2.Zakres robót i prac obejmuje m.in.:
1)budowę chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej koloru szarego 25x30x8 cm o długości około 415 m,
2)budowę zjazdu do drogi wewnętrznej,
3)dowiązanie do istniejących ciągów pieszych,
4)montaż koszy na odpady,
5)montaż ławek rekreacyjnych,
6)humusowanie terenu i obsianie trawą,
7)dostawę i montaż tablicy informacyjnej,
a)parametry techniczne i wymiary tablicy informacyjnej:
-tablica na płycie PCV, dibondzie lub plexi
-wymiary tablicy 80 cm (szerokość) x 120 cm (wysokość)
-druk treści jednostronny trwały, odporny na warunki atmosferyczne, odporny na UV – gwarancja trwałości druku na zewnątrz minimum 2 lata
-2x słupek stalowy ocynk 60,3 mm
-słupki wyposażone w kapturek przeciwdeszczowy, zaślepiający górę sztycy
-do słupka przyspawana kotwa do zabetonowania lub przytyczka z pręta stalowego
-do montażu tablicy do słupków stosować ocynkowane uchwyty zaciskowe
-elementy stalowe słupek, ew. ramę tablicy, obejmy słupka malować proszkowo na kolor RAL 7016
b)sposób posadowienia tablicy informacyjnej w gruncie:
-mocowanie do podłoża słupka tablicy – wykonać fundament z betonu C12/15 głębokość min 75 cm lub podana wartość przez producenta,
8)wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
9)opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzenia oraz wdrożenia jej na czas wykonania robót,
10)wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
11)wykonanie zestawienia długości i powierzchni wbudowanych oraz przebudowanych poszczególnych elementów infrastruktury drogowej,
12)wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach,
3.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
1)zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego przed uszkodzeniem,
2)przed rozpoczęciem robót należy wyznaczyć strefy ochronne dla wszystkich drzew
w granicach prowadzonych robót (oznaczone trwale w terenie, mogą być np. wygrodzone); średnica strefy winna być wyznaczona zgodnie ze współczesną wiedzą dendrologiczną w oparciu o gatunek drzew i ich stan zdrowotny. Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych, w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub zieleni niskiej powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony. W razie potrzeby zabezpieczyć osłonami pnie drzew przed uszkodzeniem,
3)utrzymania porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót do usunięcia wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
4)wykonania na własny koszt dokumentacji powykonawczej obejmującej zestawienie ilościowo – kosztowe, w tym: długości i powierzchni wybudowanych poszczególnych elementów infrastruktury drogowej (np. chodniki, zjazdy itp. ) z inwentaryzacją geodezyjną.
4.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 103 Ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej oraz STWiORB, które stanowią załączniki do SWZ. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi w dokumentacji projektowej, STWIOR za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389632,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634990,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389632,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Piotr Lorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392872459

7.3.3) Ulica: Zygmunta Augusta 41

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389632,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-29 do 2024-10-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.