Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00445450/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00448819/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja boiska sportowego w Sobolewie – dostawa sztucznej trawy wraz z montażem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOBOLEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sobolew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-460
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 6825023
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sobolew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobolew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b28f8804-ddde-4565-a662-84e5b51f08681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska sportowego w Sobolewie – dostawa sztucznej trawy wraz z montażem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b28f8804-ddde-4565-a662-84e5b51f0868
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066953/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja boiska sportowego w Sobolewie polegająca na wymianie nawierzchni syntetycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445450
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.14.2024/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z kompleksowym montażem 5 068,500 m2 sztucznej trawy o parametrach:
1) wysokość całkowita nawierzchni: min. 58 mm
2) ciężar włókna min. 1800g/m2
3) ciężar całkowity: min. 3000 g/m²,
4) grubość włókna min 360μm,
5) rodzaj włókna: polietylenowe, monofil
6) ciężar włókna Dtex: min. 15000
7) gęstość (ilość włókien/m²): min. 100 000,
8) ilość pęczków min 9 000/m2;
9) wypełnienie: piasek kwarcowy, granulat gumowy (EPDM z recyklingu);
10) kolor nawierzchni: zielony,
11) linie: wklejone w nawierzchnię – białe
12) ilość granulatu - zgodnie z zaleceniami producenta
13) ilość piasku kwarcowego – zgodnie z zaleceniami producenta
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
1) ręczne rozebranie istniejącej nawierzchni syntetycznej m2 (sztucznej trawy wraz z piaskiem kwarcowym)- 5 068,500 m2;
2) wywiezienie materiałów z rozbiórki na wyznaczone wysypisko z załadowaniem i wyładowaniem – utylizacja. Zostanie wskazane miejsce wywozu sztucznej trawy, przyjęcie będzie nieodpłatne, a odległość od miejsca montażu będzie wynosić nie więcej niż 800 metrów.
3) profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 5 068,500 m2;
4) wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym0/4 mm zagęszczanym mechanicznie o gr. 3 cm – 152,055 m3; Po zdjęciu sztucznej trawy zajdzie konieczność wyrównania nawierzchni kruszywem i uzyskania właściwych spadków pod nową nawierzchnią. Ma zostać zastosowane zagęszczenie istniejącej podbudowy i uzupełnienie nowym.
5) Ułożenie nawierzchni syntetycznej z liniami wyznaczającymi pole gry - 5 068,500 m2.
3. Określone w Załączniku Nr 2 - Opisie przedmiotu zamówienia wymagania (minimalne wymagania Zamawiającego) dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które Wykonawca winien przedstawić na Załączniku nr 2 do SWZ i złożyć wraz z ofertą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39293300-5 - Sztuczna trawa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 13 sierpnia 2024r. do godz. 09:00.
Przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 750 000,00 zł brutto. Do wyznaczonego dnia składania ofert wpłynęło 6 (sześć) ofert:
Oferta firmy SYSTEM Dominik Letocha z siedzibą w Radzionkowe, która zawierała najniższą cenę została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Pzp oraz art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp.
Oferta firmy ANSBUD Aneta Strzelczyk z siedzibą w Grabowie n/Pilicą, która kolejno zawierała najniższą cenę została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Pzp oraz art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp.
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1440112,90 PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.