Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432947/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00442514/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książenicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Książenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389628560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Eustachego Marylskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Książenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 463 46 24
1.5.8.) Numer faksu: (22) 463 46 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spk@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ksiazenice.szkola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9591321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książenicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2ca8fd-02d0-40da-ae3d-47070841b71e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432947
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024/ZSzPK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1022315,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książenicach
1.2. Przez świadczenie usług żywienia zbiorowego rozumie się:
1.2.1. przygotowywanie obiadów dwudaniowych i wydawanie ich uczniom Szkoły Podstawowej w Książenicach,
1.2.2. przygotowywanie całodziennego wyżywienia i wydawanie posiłków wychowankom Przedszkola w Książenicach (w siedzibie placówki i w lokalizacji przy ul Marylskiego 7).
1.3. Przez obiad dwudaniowy, o którym mowa w pkt. 2. ust. 1) rozumie się: zupę, drugie danie i kompot.
1.4. Przez całodzienne wyżywienie, o którym mowa w pkt. 2 ust 2) rozumie się: śniadanie, drugie śniadanie, obiad tj. zupa, drugie danie i kompot oraz podwieczorek.
1.5. Zamawiający wynajmie Wykonawcy pomieszczenia niezbędne do realizacji zamówienia wraz ze znajdującym się w nich wyposażeniem. Wykaz pomieszczeń z wyposażeniem oraz koszt najmu określone są w Zarządzeniu Nr 99/2024 Burmistrza Grodziska Mazowieckiego z dnia 16 lipca 2024 r. w sprawie wprowadzenia stawek wynajmu pomieszczeń na potrzeby świadczenia usług żywienia zbiorowego w placówkach oświatowych, dla których Gmina Grodzisk Mazowiecki jest organem prowadzącym Załącznik 4A do SWZ.
1.6. Zamawiający informuje, iż szacunkowa liczba wydanych posiłków w okresie realizacji umowy wynosić będzie:
1.6.1. 44 415 obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Książenicach, w tym szacunkowa liczba obiadów wydawanych w jednym dniu wyniesie około 235.
1.6.2. 33 600 zestawów całodziennego wyżywienia dla wychowanków Przedszkola w Książenicach, w tym szacunkowa liczba zestawów całodziennego wyżywienia wydawanych w jednym dniu wyniesie około 160 (ok. 100 – al. Marylskiego 3 oraz ok. 60 – al. Marylskiego 7).
1.7. Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków będzie się zmieniać w zależności od dziennej frekwencji uczniów.
1.8. Wykonawca w trakcie najmu pomieszczeń zobowiązany będzie do:
1.8.1. doposażenia na własny koszt wynajmowanych pomieszczeń w meble, sprzęt, naczynia i inne elementy niezbędne do prowadzenia działalności gastronomicznej, które stanowić będą własność Wykonawcy;
1.8.2. utrzymania czystości w wynajmowanych pomieszczeniach we własnym zakresie i na własny koszt;
1.8.3. naprawy i konserwacji sprzętu i wyposażenia znajdującego się
w wynajmowanych pomieszczeniach we własnym zakresie i na własny koszt;
1.8.4. zapewnienia dostępu do systemu rozliczeniowego on-line, z opcją możliwości odwoływania posiłków przez rodziców uczniów nieobecnych w placówce.
1.9. Wykonawca przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane
z pobieraniem od rodziców opłat za tzw. wsad do kotła.
1.10. Wykonawca w trakcie najmu pomieszczeń nie będzie oddawał/użyczał/podnajmował wynajmowanych pomieszczeń w całości lub części osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego.
1.11. Zamawiający oświadcza, iż wynajmowane pomieszczenia spełniają wymogi budowlano - techniczne, sanitarne jak również prawne niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
1.12. Koszty związane z realizacją zamówienia winny obejmować w szczególności:
1.12.1. koszt przygotowania wynajętych pomieszczeń do realizacji zamówienia;
1.12.2. zakup artykułów spożywczych;
1.12.3. koszt zatrudnienia pracowników;
1.12.4. koszt przygotowania, przewozu i wydawania posiłków;
1.12.5. koszt sprzątania wynajmowanych pomieszczeń wraz z zakupem środków czystościowych;
1.12.6. opłaty miesięczne za używane media, w tym:
1.12.6.1. gaz na podstawie odczytów licznika,
1.12.6.2. centralne ogrzewanie na podstawie powierzchni wynajmowanych pomieszczeń,
1.12.6.3. woda i ścieki odczytów z wodomierzy,
1.12.6.4. wywóz nieczystości - we własnym zakresie Wykonawcy,
1.12.6.5. energia elektryczna na postawie odczytu licznika,
1.12.6.6. koszt okresowego oczyszczania separatora - we własnym zakresie Wykonawcy.
1.13. Dopuszcza się możliwość rozszerzenia działalności Wykonawcy w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Wymaga to pisemnej zgody Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdział IV do SWZ i załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998859,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1175167,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998859,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mały Smakosz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762524383
7.3.3) Ulica: Żelazna 51/53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-841
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998859,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku -Kamiennej od dnia 02.01.2025 r. do dnia 01.01.2026 r."
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków na 2025 rok
- Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych funkcjonujących na terenie Gminy Jemielnica w 2025r.
- Prowadzenie stołówki szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, wraz z użyczeniem pomieszczeń
- Usługi gastronomiczne na potrzeby Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Porażynie i Nadleśnictwa Grodzisk
- Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 17 im. Jana Brzechwy w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.