eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KsiążeniceŚwiadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książenicach



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książenicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Książenicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389628560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Eustachego Marylskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Książenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 463 46 24

1.5.8.) Numer faksu: (22) 463 46 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spk@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ksiazenice.szkola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/959132

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książenicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2ca8fd-02d0-40da-ae3d-47070841b71e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432947

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024/ZSzPK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1022315,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książenicach
1.2. Przez świadczenie usług żywienia zbiorowego rozumie się:
1.2.1. przygotowywanie obiadów dwudaniowych i wydawanie ich uczniom Szkoły Podstawowej w Książenicach,
1.2.2. przygotowywanie całodziennego wyżywienia i wydawanie posiłków wychowankom Przedszkola w Książenicach (w siedzibie placówki i w lokalizacji przy ul Marylskiego 7).
1.3. Przez obiad dwudaniowy, o którym mowa w pkt. 2. ust. 1) rozumie się: zupę, drugie danie i kompot.
1.4. Przez całodzienne wyżywienie, o którym mowa w pkt. 2 ust 2) rozumie się: śniadanie, drugie śniadanie, obiad tj. zupa, drugie danie i kompot oraz podwieczorek.
1.5. Zamawiający wynajmie Wykonawcy pomieszczenia niezbędne do realizacji zamówienia wraz ze znajdującym się w nich wyposażeniem. Wykaz pomieszczeń z wyposażeniem oraz koszt najmu określone są w Zarządzeniu Nr 99/2024 Burmistrza Grodziska Mazowieckiego z dnia 16 lipca 2024 r. w sprawie wprowadzenia stawek wynajmu pomieszczeń na potrzeby świadczenia usług żywienia zbiorowego w placówkach oświatowych, dla których Gmina Grodzisk Mazowiecki jest organem prowadzącym Załącznik 4A do SWZ.
1.6. Zamawiający informuje, iż szacunkowa liczba wydanych posiłków w okresie realizacji umowy wynosić będzie:
1.6.1. 44 415 obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Książenicach, w tym szacunkowa liczba obiadów wydawanych w jednym dniu wyniesie około 235.
1.6.2. 33 600 zestawów całodziennego wyżywienia dla wychowanków Przedszkola w Książenicach, w tym szacunkowa liczba zestawów całodziennego wyżywienia wydawanych w jednym dniu wyniesie około 160 (ok. 100 – al. Marylskiego 3 oraz ok. 60 – al. Marylskiego 7).
1.7. Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków będzie się zmieniać w zależności od dziennej frekwencji uczniów.
1.8. Wykonawca w trakcie najmu pomieszczeń zobowiązany będzie do:
1.8.1. doposażenia na własny koszt wynajmowanych pomieszczeń w meble, sprzęt, naczynia i inne elementy niezbędne do prowadzenia działalności gastronomicznej, które stanowić będą własność Wykonawcy;
1.8.2. utrzymania czystości w wynajmowanych pomieszczeniach we własnym zakresie i na własny koszt;
1.8.3. naprawy i konserwacji sprzętu i wyposażenia znajdującego się
w wynajmowanych pomieszczeniach we własnym zakresie i na własny koszt;
1.8.4. zapewnienia dostępu do systemu rozliczeniowego on-line, z opcją możliwości odwoływania posiłków przez rodziców uczniów nieobecnych w placówce.
1.9. Wykonawca przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane
z pobieraniem od rodziców opłat za tzw. wsad do kotła.
1.10. Wykonawca w trakcie najmu pomieszczeń nie będzie oddawał/użyczał/podnajmował wynajmowanych pomieszczeń w całości lub części osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego.
1.11. Zamawiający oświadcza, iż wynajmowane pomieszczenia spełniają wymogi budowlano - techniczne, sanitarne jak również prawne niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
1.12. Koszty związane z realizacją zamówienia winny obejmować w szczególności:
1.12.1. koszt przygotowania wynajętych pomieszczeń do realizacji zamówienia;
1.12.2. zakup artykułów spożywczych;
1.12.3. koszt zatrudnienia pracowników;
1.12.4. koszt przygotowania, przewozu i wydawania posiłków;
1.12.5. koszt sprzątania wynajmowanych pomieszczeń wraz z zakupem środków czystościowych;
1.12.6. opłaty miesięczne za używane media, w tym:
1.12.6.1. gaz na podstawie odczytów licznika,
1.12.6.2. centralne ogrzewanie na podstawie powierzchni wynajmowanych pomieszczeń,
1.12.6.3. woda i ścieki odczytów z wodomierzy,
1.12.6.4. wywóz nieczystości - we własnym zakresie Wykonawcy,
1.12.6.5. energia elektryczna na postawie odczytu licznika,
1.12.6.6. koszt okresowego oczyszczania separatora - we własnym zakresie Wykonawcy.
1.13. Dopuszcza się możliwość rozszerzenia działalności Wykonawcy w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Wymaga to pisemnej zgody Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdział IV do SWZ i załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55400000-4 - Usługi podawania napojów

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998859,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1175167,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998859,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mały Smakosz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762524383

7.3.3) Ulica: Żelazna 51/53

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-841

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998859,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.