Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00407493/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oraz wyposażenie Gminnego Centrum Aktywności Kulturalnej i Społecznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kluczewsko
1.3.) Oddział zamawiającego: Kluczewsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza 12
1.5.2.) Miejscowość: Kluczewsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-120
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 781 42 44
1.5.8.) Numer faksu: 44 781 42 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kluczewsko.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczewsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.kluczewsko.gmina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oraz wyposażenie Gminnego Centrum Aktywności Kulturalnej i Społecznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3358d59b-8ba3-4097-b61b-6776d248d31d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048845/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa oraz wyposażenie Gminnego Centrum Aktywności Kulturalnej i Społecznej w Dobromierzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi w obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407493
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRL.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 448920,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I zamówienia – Przebudowa Gminnego Centrum Aktywności Kulturalnej i Społecznej.1.1. Realizacja robót w ramach Części I obejmuje następujący zakres prac:
a) prace budowlane obejmujące:
- roboty przygotowawcze;
- roboty rozbiórkowe;
- roboty montażowe;
- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie;
- roboty malarskie.
b) prace instalacyjne obejmujące:
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej;
- wymianę instalacji wod – kan;
- wymianę pionów instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej;
- montaż klimatyzatora centralnego.
c) prace instalacji elektrycznej obejmujące:
- rozdzielnię główną;
- instalację oświetlenia;
- instalację siłową;
- instalację nagłośnienia wraz z projektorem oraz ekranem;
- instalację gniazd wtykowych.
Realizacja robót w odniesieniu do Części I zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektorów Nadzoru.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:
Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 461391,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II zamówienia - Wyposażenie Gminnego Centrum Aktywności Kulturalnej i Społecznej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określa Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik Nr 12 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39516000-2 - Wyroby meblarskie
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
38652100-1 - Projektory
48952000-6 - System nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 90781,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 558900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa GER-BUD Grzegorz Kucharek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491565502
7.3.3) Ulica: Struga 1A/6
7.3.4) Miejscowość: Secemin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-145
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81652,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81652,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARZYCKI INWESTYCJE Tomasz Barzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521726937
7.3.4) Miejscowość: Kuków 121A
7.3.5) Kod pocztowy: 34-206
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARZYCKI INWESTYCJE Tomasz Barzycki
jakie przetargi wygrała firma
BARZYCKI INWESTYCJE Tomasz Barzycki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81652,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-12INNE PRZETARGI KLUCZEWSKO
więcej: przetargi KLUCZEWSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb PSM I i II stopnia im. G. Fitelberga w Chorzowie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.