eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilicaDowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pilicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272789360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska 17

1.5.2.) Miejscowość: Pilica

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-436

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326735038

1.5.8.) Numer faksu: 326735038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeas@zeaspilica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeaspilica.e-bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2d25f4e-9302-45e5-8aec-50f6d42ea4d6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2d25f4e-9302-45e5-8aec-50f6d42ea4d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064241/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441001

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.261.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz uczniów i dzieci przedszkolnych do Szkoły Podstawowej nr 1, Przedszkola w Pilicy i Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzwono-Sierbowicach. Wykonawca zapewni w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 – jeden dowóz i trzy odwozy do:
a) Szkoły Podstawowej nr 1 w Pilicy, ul. 17 Stycznia 2a, dla 164 uczniów z następujących miejscowości:
1. Smoleń - 15
2. Złożeniec - 8
3. Kocikowa - 46
4. Pilica - 12
5. Sławniów - 31
6. Dobra Kolonia - 17
7. Dobra - 18
8. Biskupice - 7
9. Pilica, Engliszówka - 10
b) Przedszkola w Pilicy, Senatorska 17 dla 16 dzieci, z następujących miejscowości:
1. Kidów - 1
2. Kocikowa - 5
3. Sławniów - 2
4. Dobra - 3
5. Dobra Kolonia - 2
6. Złożeniec - 3
c) Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzwono-Sierbowicach dla 98 uczniów, z następujących miejscowości:
1. Dzwonowice - 26
2. Sierbowice - 15
3. Szyce - 27
4. Kidów - 4
5. Siadcza - 10
6. Solca - 16
7. Jasieniec - 0
Potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia to, co najmniej 4 autobusy z 60 miejscami siedzącymi oraz 1 autobus z 20 miejscami siedzącymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 325982,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz uczniów i dzieci przedszkolnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wierbce.
Wykonawca zapewni w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 – jeden dowóz i trzy odwozy do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wierbce – dla 207 uczniów z następujących miejscowości:
1. Sławniów - 26
2. Cisowa - 21
3. Kleszczowa - 44
4. Wierzbica - 21
5. Dobraków - 59
6. Przychody - 20
7. Wierbka - 15
8. Podleśna - 1
Potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia to, co najmniej 2 autobusy z 50 miejscami siedzącymi oraz 1 autobus z 60 miejscami siedzącymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 242728,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GONPOL SZCZEPAN GONCERZ KAMIL GONCERZ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241850312

7.3.4) Miejscowość: ZŁOŻENIEC

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GONPOL SZCZEPAN GONCERZ KAMIL GONCERZ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241850312

7.3.4) Miejscowość: ZŁOŻENIEC

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.