eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoziegłowyDowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy i Miasta Koziegłowy w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów. Postępowanie 2



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy i Miasta Koziegłowy w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów. Postępowanie 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY OŚWIATY SAMORZĄDOWEJ GMINY I MIASTA KOZIEGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240084650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10/1

1.5.2.) Miejscowość: Koziegłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeaos@kozieglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4c2ca63-e67b-4455-9928-1d92dea5153a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gmina i Miasto Koziegłowy - Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Oświaty Samorządowej w Koziegłowach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy i Miasta Koziegłowy w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów. Postępowanie 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4c2ca63-e67b-4455-9928-1d92dea5153a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435595

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZEAOS-ZP 02 /2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 399129,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy i Miasta Koziegłowy wraz z opieką w komunikacji zamkniętej realizowanej przez Wykonawcę w okresie 01 września 2023 do 30 czerwca 2024. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.
2.1. WYMAGANIA CO DO POJAZDÓW: Wykonawca będzie realizował przewozy minimum trzema pojazdami, z których dwa będą stanowić własność Zamawiającego:
Wymagania do trzeciego pojazdu służącego realizacji usługi oraz pojazdu zastępczego w podstawianego w razie awarii
- pojazd do przewozu minimum 6 osób, w tym 3 dzieci niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
- pojazd wyprodukowany nie później niż w 2018r. (data pierwszej rejestracji 31.12.2018)
- Wyposażony w klimatyzację i pasy bezpieczeństwa.
- Pojazd zastępczy musi być wyprodukowany nie później niż do 2016r. (data pierwszej rejestracji do 31.12.2016r.) Mieć sprawną klimatyzację, oraz miejsca wyposażone w pasy bezpieczeństwa i być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach.
- Pojazd zastępczy musi być na miejscu nie później niż 60 minut.
2.2. Zamawiający posiada pojazdy – 2 busy przystosowane do przejazdu osób niepełnosprawnych. Pojazdy będą udostępnione na zasadzie bezpłatnej umowy użyczenia celem realizacji niniejszego zamówienia.
3. Dowozem objętych będzie 21 uczniów, w tym 3 uczniów na wózkach (łączna liczba na pięciu trasach) oraz przywóz i odwóz 5 dzieci ( w tym 1 na wózku) w wieku przedszkolnym do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Koziegłowach oddział zamiejscowy w Hucie Starej, ul. Szkolna 1, 42-350 Koziegłowy. Ilość uczniów może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia.
3.1. OPIS TRAS
TRASA NR 1.
a) Dowóz odbywać się będzie codziennie- przywóz i odwóz, Dowozem objętych będzie 7 uczniów, w tym 3 uczniów na wózkach. Ilość uczniów może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia.
Przewóz będzie się odbywał na trasie: Oczko-Koziegłowy – Krusin - Mzyki- Gniazdów - Siedlec Duży- Częstochowa (ul. Czecha). Zamawiający szacuje dzienną liczbę przejechanych kilometrów:180 km
Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w okresie realizacji zadania dla pojazdu w atestowane urządzenie specjalistyczne (winda) – podnośnik umożliwiający zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim: 180 km * 188 dni nauki szkolnej = 33 840 km
Ilość uczniów może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia.
b) Dowóz odbywać się będzie codziennie- przywóz i odwóz. Dowozem objętych będzie 5 dzieci przedszkolnych ( w tym na wózku 1 dziecko) na trasie Markowice- Rzeniszów -Gniazdów –Siedlec Duży- Huta Stara. Zamawiający szacuje dzienną liczbę przejechanych kilometrów: 80 km
Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w okresie realizacji zadania dla pojazdu w atestowane urządzenie specjalistyczne (winda) – podnośnik umożliwiający zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim: 80 km * 188 dni nauki szkolnej = 15 040 km
Ilość uczniów może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia.
TRASA NR 2.
Dowóz odbywać się będzie codziennie- przywóz i odwóz. Dowozem objętych będzie 6 uczniów, Ilość uczniów może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia.
Przewóz będzie się odbywał na trasie: Koziegłowy - Miłość- Cynków – Częstochowa (ul. Warszawska, ul. Legionów, ul. Łukasińskiego). Zamawiający szacuje liczbę przejechanych kilometrów:155 km
Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w okresie realizacji zadania dla pojazdu: 155 km * 188 dni nauki szkolnej = 29 140 km
Ilość uczniów może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia.
TRASA NR 3.
Dąbrowa Górnicza- raz w tygodniu (poniedziałek) odwóz 1 ucznia na trasie Lgota Górna,- Dąbrowa Górnicza, przywóz 1 ucznia (piątek) w godzinach popołudniowych Dąbrowa Górnicza – Lgota Górna: szacowana liczba km/tydzień 200 km
Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w okresie realizacji zadania dla pojazdu w atestowane urządzenie specjalistyczne (winda) – podnośnik umożliwiający zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim: 200 km* 73 = 14 600 km
Ilość uczniów może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia.
TRASA NR 4.
Dowóz odbywać się będzie codziennie- przywóz i odwóz. Dowozem objętych będzie 3 uczniów na trasie Stara Huta - Pustkowie Lgockie – Mysłów - Zespół Szkół Specjalnych w Czeladzi.- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Będzinie. Zamawiający szacuje liczbę przejechanych kilometrów: 95 km.
Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w okresie realizacji zadania dla pojazdu wyposażonego w atestowane urządzenie specjalistyczne (winda) – podnośnik umożliwiający zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim: 95 km* 188 dni nauki szkolnej = 17 860 km
Ilość uczniów może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia.
TRASA NR 5.
Dowóz odbywać się będzie codziennie- przywóz i odwóz. Dowozem objętym będzie 4 uczniów. Ilość uczniów może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia.
Przewóz będzie się odbywał na trasie: Nowa Kuźnica-Brzeziny (Siedlec Duży)- Stara Huta- Rzeniszów- SP Koziegłówki. Zamawiający szacuje dzienną liczbę przejechanych kilometrów: 64 km.
Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w okresie realizacji zadania dla pojazdu w atestowane urządzenie specjalistyczne (winda) – podnośnik umożliwiający zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim: 64 km * 188 dni nauki szkolnej = 12 032 km
Ilość uczniów może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia.
4. Przewozy będą realizowane w dni nauki szkolnej a także w razie zaistnienia konieczności w inne dni (za tę samą cenę), po uzgodnieniu z Zamawiającym, tj. osobą upoważnioną w ZEAOS Koziegłowy. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom oraz opiekunom.
5. Zamawiający sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oraz w drodze powrotnej. Opiekę powinien sprawować opiekun zatrudniony przez Wykonawcę.
6. Przed rozpoczęciem realizacji zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób objętych przewozem wraz z adresami oraz adresem szkoły/ placówki której uczniowie mają być dowożeni, oraz z adresem miejsca oczekiwania opiekuna miejscem z którego zabierze opiekuna. Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabrać opiekuna i dopiero wtedy może rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych dla danej trasy przystanków. Na podstawie listy Wykonawca sporządzi harmonogramy dowozu, uwzględniając jako pierwszy adres miejsca oczekiwania opiekuna. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.
7. W przypadku awarii busa przewożącego uczniów opiekun sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu przybycia pojazdu zastępczego.
8. Opiekun wspólnie z kierowcą podejmuje decyzje co do dalszego postępowania w razie awarii, wypadku lub innych nieprzewidzianych okoliczności. Opiekun i kierowca zobowiązani są wspólnie ustalić i zapisać w formie notatki czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii.
9. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności:
a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy o systemie oświaty oraz ustawy Prawo oświatowe,
b) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo przewozowe, ustawy o transporcie drogowym i ustawy Prawo o ruchu drogowym.
c) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania i stosowania „Standardów ochrony małoletnich” zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich w związku z ustawą o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw, które Wykonawca okaże kopię dokumentu Zamawiającemu w momencie zawarcia umowy.
10. Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania umowy do:
a) zapewnienia pojazdów w pełni sprawnych technicznie.
b) w przypadku awarii pojazdu, zapewnienia zastępczego środka transportu.
12. W przedmiotowym zamówieniu wykonywanie czynności w zakresie realizacji zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia, w całym okresie obowiązywania umowy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Dodatkowo powinny posiadać aktualne przeszkolenie z zakresu BHP. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę obowiązku, określonego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie.
Określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) kierowanie pojazdami przewidzianymi do realizacji zamówienia,
b) opieka nad przewożonymi osobami.
Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:

Na potwierdzenie spełniania tego wymogu Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy oświadczenie – zgodnie z zapisami załącznika nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394405,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394405,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394405,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JURABUS GRZEGORZ MATYJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523762096

7.3.3) Ulica: ul. Bankowa 36

7.3.4) Miejscowość: Niegowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-320

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394405,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.