eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól35."STRZELNICA W POWIECIE 2022" Zakup i dostawa wyposażenia kompletnej strzelnicy wirtualnej w siedzibie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego "Elektryk" w Nowej Soli



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
35.„STRZELNICA W POWIECIE 2022”
Zakup i dostawa wyposażenia kompletnej strzelnicy wirtualnej w siedzibie Centrum Kształcenia Zawodowego i
Ustawicznego „Elektryk” w Nowej Soli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowosolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

35.„STRZELNICA W POWIECIE 2022”
Zakup i dostawa wyposażenia kompletnej strzelnicy wirtualnej w siedzibie Centrum Kształcenia Zawodowego i
Ustawicznego „Elektryk” w Nowej Soli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d74875c-698c-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448975/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.272.35.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136910,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie dotyczy projektu dofinansowanego ze środków budżetu państwa, w ramach konkursu ofert
prowadzonego przez Ministra Obrony Narodowej pn.: „Strzelnica w powiecie 2022” nr 1/2022/CWCR,
prowadzonego na podstawie § 3 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 6 lipca 2018 r. w sprawie
dofinansowania z budżetu państwa zadań związanych z budową, remontami i utrzymaniem strzelnic oraz
rozwijaniem sportu strzeleckiego (Dz. U. poz. 1335) Link do informacji dot. konkursu:
https://www.gov.pl/web/obronanarodowa/konkursu-ofert-strzelnica-w-powiecie-2022-nr-1/2022/CWCR
2. Zamówienie ma na celu utworzenie wirtualnej strzelnicy wraz z wyposażeniem strzeleckim, umożliwiającym
prowadzenie zorganizowanego szkolenia strzeleckiego. Poza dostawą i montażem kompletnej strzelnicy
Wykonawca ma obowiązek przeszkolenia 2-5 pracowników Zamawiającego w zakresie kompleksowej obsługi
strzelnicy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz projektowane
postanowienia umowy , stanowiące załączniki do SWZ i dostępne na stronie internetowej prowadzonego
postępowania. Zamawiający wskazuje, że zamówienie może być udzielone wyłącznie wykonawcy, który spełni
wszystkie wymogi, o których mowa w Ogłoszeniu o Konkursie Ofert – Załącznik nr 5 do SWZ. Jest to warunkiem
otrzymania dofinansowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji oraz warunki płatności określają :
1) Opis przedmiotu zamówienia (dalej : OPZ ) - załącznik nr 1 do SWZ ;
2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane
postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy
stanowiące załącznik nr4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOCOMP MANAGEMENT Sp. z o.o., ul. 1 Maja 36, 71-627 SZCZECIN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552189980

7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN

7.3.5) Kod pocztowy: 71-627

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.