Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00410042/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
- 2022/BZP 00478060/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja miasta Pruszkowa w czasie rozgrywek sportowych poprzez:
Część 1 - piłkę nożną.
Część 2 - koszykówkę kobiet.
Część 3 - koszykówkę mężczyzn.
Część 4 - karate.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gm_pruszkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Promocja miasta Pruszkowa w czasie rozgrywek sportowych poprzez:Część 1 - piłkę nożną.
Część 2 - koszykówkę kobiet.
Część 3 - koszykówkę mężczyzn.
Część 4 - karate.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff8739af-54fb-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410042/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.52.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Promocja miasta Pruszkowa w czasie rozgrywek sportowych z podziałem na części:Część 1 - Promocja miasta poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną: Promocja Pruszkowa poprzez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach e Winner II ligi piłki nożnej.
1. W ramach usługi zobowiązuje się do promocji Miasta Pruszkowa, poprzez sport:
2. Promocja Miasta Pruszkowa przez wykonawców podczas wszystkich spotkań w roli gospodarza oraz podczas wszystkich zawodów wyjazdowych.
3. Posiadanie lub umieszczenie przez wykonawcę nazwy „Pruszków” lub przymiotników utworzonych od tego słowa: „Pruszkowska”, „Pruszkowski” lub „Pruszkowskie”, itp. w nazwie drużyny.
4. Kreowanie pozytywnego wizerunku Pruszkowa w ramach wszelkich działań informacyjno-promocyjnych przygotowanych i realizowanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
5. Promowanie Miasta Pruszkowa przez wykonawcę poprzez umieszczanie
i eksponowanie logo Miasta w różnorodny sposób oraz na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
6. Przekazanie Miastu przez wykonawcę materiałów informacyjno-promocyjnych oraz poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
7.Zamieszczeniu logo miasta na materiałach poligraficznych oraz na grafikach publikowanych w mediach społecznościowych i w transmisjach meczowych.
8. Nieodpłatne użyczanie Miastu przez wykonawcę wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Miasta.
9. Wykonawca weźmie udział w co najmniej jednym meczu lub turnieju w Pruszkowie.
10. Wykonawca zorganizuje co najmniej jeden event sportowy w Pruszkowie.
11. Promowanie Miasta Pruszkowa przez Wykonawcę w ramach niżej wymienionych działań wizerunkowych (uprzednio uzgodnionych z Miastem i zaakceptowanych przez Miasto), organizowanych i wykonanych przez Wykonawcę z jego środków własnych,
a w szczególności poprzez:
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa lub/i adresu strony internetowej (www.pruszkow.pl) oraz ew. innych wskazanych przez Miasto jednocześnie na wszystkich bandach umieszczonych wokół boiska, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na banerze umieszczonym na trybunach
w miejscach widocznych dla kamer telewizyjnych, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- Zamieszczeniu logo Miasta Pruszkowa na oficjalnej stronie klubu oraz na profilach
w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram).
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na bluzach dresowych lub koszulkach meczowych
i treningowych zawodników i kadry szkoleniowej podczas meczów w Pruszkowie oraz meczów wyjazdowych.
- Oznaczaniu profilu Miasta Pruszkowa w postach publikowanych w mediach społecznościowych.
- przekazywanie przez spikera lub komentatora w trakcie zawodów w roli gospodarza (lub/i w relacji z zawodów) informacji istotnych dla mieszkańców, w tym na temat najważniejszych przedsięwzięć realizowanych przez Miasto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Promocja miasta Pruszkowa w czasie rozgrywek sportowych z podziałem na części:Część 2 - Promocja miasta przez sport – koszykówka kobiet – Energa Basket Liga Kobiet.
1. W ramach usługi zobowiązuje się do promocji Miasta Pruszkowa, poprzez sport:
2. Promocja Miasta Pruszkowa przez wykonawców podczas wszystkich spotkań w roli gospodarza oraz podczas wszystkich zawodów wyjazdowych.
3. Posiadanie lub umieszczenie przez wykonawcę nazwy „Pruszków” lub przymiotników utworzonych od tego słowa: „Pruszkowska”, „Pruszkowski” lub „Pruszkowskie”, itp. w nazwie drużyny.
4. Kreowanie pozytywnego wizerunku Pruszkowa w ramach wszelkich działań informacyjno-promocyjnych przygotowanych i realizowanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
5. Promowanie Miasta Pruszkowa przez wykonawcę poprzez umieszczanie
i eksponowanie logo Miasta w różnorodny sposób oraz na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
6. Przekazanie Miastu przez wykonawcę materiałów informacyjno-promocyjnych oraz poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
7.Zamieszczeniu logo miasta na materiałach poligraficznych oraz na grafikach publikowanych w mediach społecznościowych i w transmisjach meczowych.
8. Nieodpłatne użyczanie Miastu przez wykonawcę wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Miasta.
9. Wykonawca weźmie udział w co najmniej jednym meczu lub turnieju w Pruszkowie.
10. Wykonawca zorganizuje co najmniej jeden event sportowy w Pruszkowie.
11. Promowanie Miasta Pruszkowa przez Wykonawcę w ramach niżej wymienionych działań wizerunkowych (uprzednio uzgodnionych z Miastem i zaakceptowanych przez Miasto), organizowanych i wykonanych przez Wykonawcę z jego środków własnych,
a w szczególności poprzez:
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa lub/i adresu strony internetowej (www.pruszkow.pl) oraz ew. innych wskazanych przez Miasto jednocześnie na wszystkich bandach umieszczonych wokół boiska, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na banerze umieszczonym na trybunach
w miejscach widocznych dla kamer telewizyjnych, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- Zamieszczeniu logo Miasta Pruszkowa na oficjalnej stronie klubu oraz na profilach
w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram).
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na bluzach dresowych lub koszulkach meczowych
i treningowych zawodników i kadry szkoleniowej podczas meczów w Pruszkowie oraz meczów wyjazdowych.
- Oznaczaniu profilu Miasta Pruszkowa w postach publikowanych w mediach społecznościowych.
- przekazywanie przez spikera lub komentatora w trakcie zawodów w roli gospodarza (lub/i w relacji z zawodów) informacji istotnych dla mieszkańców, w tym na temat najważniejszych przedsięwzięć realizowanych przez Miasto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Promocja miasta Pruszkowa w czasie rozgrywek sportowych z podziałem na części:Część 3 - Promocja miasta przez sport – koszykówka mężczyzn - II liga koszykówki mężczyzn.
1. W ramach usługi zobowiązuje się do promocji Miasta Pruszkowa, poprzez sport:
2. Promocja Miasta Pruszkowa przez wykonawców podczas wszystkich spotkań w roli gospodarza oraz podczas wszystkich zawodów wyjazdowych.
3. Posiadanie lub umieszczenie przez wykonawcę nazwy „Pruszków” lub przymiotników utworzonych od tego słowa: „Pruszkowska”, „Pruszkowski” lub „Pruszkowskie”, itp. w nazwie drużyny.
4. Kreowanie pozytywnego wizerunku Pruszkowa w ramach wszelkich działań informacyjno-promocyjnych przygotowanych i realizowanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
5. Promowanie Miasta Pruszkowa przez wykonawcę poprzez umieszczanie
i eksponowanie logo Miasta w różnorodny sposób oraz na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
6. Przekazanie Miastu przez wykonawcę materiałów informacyjno-promocyjnych oraz poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
7.Zamieszczeniu logo miasta na materiałach poligraficznych oraz na grafikach publikowanych w mediach społecznościowych i w transmisjach meczowych.
8. Nieodpłatne użyczanie Miastu przez wykonawcę wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Miasta.
9. Wykonawca weźmie udział w co najmniej jednym meczu lub turnieju w Pruszkowie.
10. Wykonawca zorganizuje co najmniej jeden event sportowy w Pruszkowie.
11. Promowanie Miasta Pruszkowa przez Wykonawcę w ramach niżej wymienionych działań wizerunkowych (uprzednio uzgodnionych z Miastem i zaakceptowanych przez Miasto), organizowanych i wykonanych przez Wykonawcę z jego środków własnych,
a w szczególności poprzez:
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa lub/i adresu strony internetowej (www.pruszkow.pl) oraz ew. innych wskazanych przez Miasto jednocześnie na wszystkich bandach umieszczonych wokół boiska, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na banerze umieszczonym na trybunach
w miejscach widocznych dla kamer telewizyjnych, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- Zamieszczeniu logo Miasta Pruszkowa na oficjalnej stronie klubu oraz na profilach
w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram).
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na bluzach dresowych lub koszulkach meczowych
i treningowych zawodników i kadry szkoleniowej podczas meczów w Pruszkowie oraz meczów wyjazdowych.
- Oznaczaniu profilu Miasta Pruszkowa w postach publikowanych w mediach społecznościowych.
- przekazywanie przez spikera lub komentatora w trakcie zawodów w roli gospodarza (lub/i w relacji z zawodów) informacji istotnych dla mieszkańców, w tym na temat najważniejszych przedsięwzięć realizowanych przez Miasto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Promocja miasta Pruszkowa w czasie rozgrywek sportowych z podziałem na części:Część 4 - Promocja miasta przez sport – karate.
1. W ramach usługi zobowiązuje się do promocji Miasta Pruszkowa, poprzez sport:
2. Promocja Miasta Pruszkowa przez wykonawców podczas wszystkich spotkań w roli gospodarza oraz podczas wszystkich zawodów wyjazdowych.
3. Posiadanie lub umieszczenie przez wykonawcę nazwy „Pruszków” lub przymiotników utworzonych od tego słowa: „Pruszkowska”, „Pruszkowski” lub „Pruszkowskie”, itp. w nazwie drużyny.
4. Kreowanie pozytywnego wizerunku Pruszkowa w ramach wszelkich działań informacyjno-promocyjnych przygotowanych i realizowanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
5. Promowanie Miasta Pruszkowa przez wykonawcę poprzez umieszczanie
i eksponowanie logo Miasta w różnorodny sposób oraz na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
6. Przekazanie Miastu przez wykonawcę materiałów informacyjno-promocyjnych oraz poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
7.Zamieszczeniu logo miasta na materiałach poligraficznych oraz na grafikach publikowanych w mediach społecznościowych i w transmisjach meczowych.
8. Nieodpłatne użyczanie Miastu przez wykonawcę wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Miasta.
9. Wykonawca weźmie udział w co najmniej jednym meczu lub turnieju w Pruszkowie.
10. Wykonawca zorganizuje co najmniej jeden event sportowy w Pruszkowie.
11. Promowanie Miasta Pruszkowa przez Wykonawcę w ramach niżej wymienionych działań wizerunkowych (uprzednio uzgodnionych z Miastem i zaakceptowanych przez Miasto), organizowanych i wykonanych przez Wykonawcę z jego środków własnych,
a w szczególności poprzez:
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa lub/i adresu strony internetowej (www.pruszkow.pl) oraz ew. innych wskazanych przez Miasto jednocześnie na wszystkich bandach umieszczonych wokół boiska, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na banerze umieszczonym na trybunach
w miejscach widocznych dla kamer telewizyjnych, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- Zamieszczeniu logo Miasta Pruszkowa na oficjalnej stronie klubu oraz na profilach
w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram).
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na bluzach dresowych lub koszulkach meczowych
i treningowych zawodników i kadry szkoleniowej podczas meczów w Pruszkowie oraz meczów wyjazdowych.
- Oznaczaniu profilu Miasta Pruszkowa w postach publikowanych w mediach społecznościowych.
- przekazywanie przez spikera lub komentatora w trakcie zawodów w roli gospodarza (lub/i w relacji z zawodów) informacji istotnych dla mieszkańców, w tym na temat najważniejszych przedsięwzięć realizowanych przez Miasto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Klub Sportowy ZNICZ w Pruszkowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341819212
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKI KLUB SPORTOWY "ZNICZ" W PRUSZKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKI KLUB SPORTOWY "ZNICZ" W PRUSZKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyszkolny Klub Sportowy Pruszków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342432780
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYSZKOLNY KLUB SPORTOWY PRUSZKÓW
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYSZKOLNY KLUB SPORTOWY PRUSZKÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKS Znicz Basket Pruszków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342299447
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKI KLUB SPORTOWY "ZNICZ BASKET"
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKI KLUB SPORTOWY "ZNICZ BASKET"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karate Klub Pruszków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342081033
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Kompleksowa obsługa kominiarska i gazowa budynków zarządzanych przez TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. w Pruszkowie
- "Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych na potrzeby MZO w Pruszkowie sp. z o. o."
- Konserwacja dachów budynków będących w administracji TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 na dz. nr. ew. 71/6, 71/9, 71/11, 72/3 obr. 0009 w Pruszkowie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku przy ul. Ołówkowej i ul. Stalowej oraz przebudowę budynku przy ul. Stalowej w Pruszkowie.
- Sukcesywna dostawa środków kontrastowych
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na dystrybucji czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region"
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23 - powtórzenie"
- Realizacja usługi przygotowania i prowadzenia kampanii reklamowych online na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
- Przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej Nagrody Literackiej m.st. Warszawy
- Miejski plan adaptacji do zmian klimatu dla miasta Pułtusk
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.