eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PotęgowoDowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Łupawie w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Łupawie w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9def44c3-2256-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Łupawie w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9def44c3-2256-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037742/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przywóz i odwóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350215

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 484577,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę dowozu i odwozu dzieci do Szkoły Podstawowej w Łupawie w roku szkolnym 2024/2025.
Zakres przedmiotu zamówienia:
- prognozowana dzienna ilość dowożonych dzieci do SP w Łupawie – 138, w tym prognozowany podział z poszczególnych miejscowości: Malczkowo 31; Malczkówko 1; Wieliszewo 16; Nowa Dąbrowa 6; Karżnica 4; Rębowo 5; Żochowo 14; Poganice 4; Dąbrówno 19; Grąbkowo 13; Grąbkowo pod Darżynkiem 7; Grąbkowo pod Dąbrównem 5; Grąbkowo pod Łupawą 8; Wargowo 5;
- ilość dni świadczenia usługi – ok. 188 dni
- prognozowana ilość kilometrów – ok. 43.612 km (ok. 243 km dziennie pon.-czw.; ok. 187 km piątki);
Dowóz dzieci będzie realizowany w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku, również w dni wyznaczone przez dyrektora szkoły związane z organizacją pracy szkoły (w tym w soboty, ferie, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), na pierwszą godzinę lekcyjną tj. najpóźniej do godz. 750 (autobus nr 1 i 2) oraz odwóz od godziny 1230 – autobus nr 1 i 2 (po 5,7,8 lekcji). Czas odjazdu z miejscowości zaczynającej poranny kurs - nie wcześniej niż 630. Godziny dowozu i odwozu mogą ulec zmianie w przypadku zmian w organizacji pracy szkół. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Dzieci powinny być zabierane i wysadzane na wyznaczonych przystankach.
Wykonawca przed złożeniem oferty, powinien na własny koszt dokonać wizji w terenie oraz uzyskać wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości zamówienia.

Pozostałe informacje:
- Określona przez Zamawiającego ilość km jest wartością prognozowaną ustaloną dla okresu obowiązywania umowy i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności należnej z tytułu wykonania usług.
- Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu do pierwszego przystanku wyznaczonej trasy oraz powrotu autobusu do bazy przed kolejnym kursem, a także przejazdu do bazy po zakończonym dowożeniu.
- Orientacyjny rozkład jazdy z wykazem miejscowości oraz godzinami porannych przywozów i popołudniowych odwozów – załączony do SWZ (załącznik nr 9).
- Dzieci powinny być zabierane i wysadzane na wyznaczonych przystankach (wyznaczone punkty zbiórek – załącznik nr 10). Wykonawca przed złożeniem oferty winien na własny koszt dokonać wizji w terenie oraz uzyskać wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia.
1.1. Dodatkowe wymagania:
1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad przewożonymi dziećmi – 1 opiekun w autobusie, w każdym wykonywanym kursie. Opieka winna być sprawowana przez osoby uprawnione, pełnoletnie, posiadające zdolność do czynności prawnych, z którymi Wykonawca zawrze stosowną umowę. Opiekunem nie może być kierowca autobusu. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązuje się do przedłożenia stosownych umów z opiekunami.
- Zamawiający wymaga od Wykonawcy weryfikacji osoby zatrudnionej do opieki nad dziećmi w autobusie w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia informacji z w/w. rejestru do dnia podpisania umowy. W razie zmiany opiekuna w trakcie trwania umowy każdorazowo Wykonawca sprawdza nową osobę w rejestrze przed dopuszczeniem jej do pracy i dostarcza informację z rejestru do Zamawiającego;
- Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarcza Zamawiającemu do wglądu wewnętrzną procedurę standardów ochrony małoletnich;

Do obowiązków osoby sprawującej opiekę należy:
- dopilnowanie ładu i porządku oraz zapewnienie bezpieczeństwa podczas wsiadania i wysiadania uczniów do i z pojazdu oraz podczas jazdy. Opiekun pojazdu ponosi odpowiedzialność za dowożonych uczniów od chwili wejścia do pojazdu do chwili przekazania ich szkoły oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia pojazdu przez ucznia na przystanku w swoim miejscu zamieszkania. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do pojazdu oraz powracających do domu po przywozie do swojego miejsca zamieszkania odpowiedzialność ponoszą ich rodzice lub prawni opiekunowie. Opiekun pojazdu zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania uczniów z pojazdu i przejścia na przystanek, zobowiązany jest każdorazowo wysiąść na przystanku i zabronić dzieciom przechodzenia przez jezdnię przed lub za autobusem. W razie potrzeby opiekun przeprowadza dzieci w bezpiecznym miejscu na drugą stronę jezdni;
- sprawdzanie liczby uczniów przewożonych;
- w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów niedopuszczenie do przewozu;
- Wykonawca winien sprawować nadzór nad pracownikami wyznaczonymi do realizacji zamówienia, w tym w szczególności w zakresie kontroli trzeźwości tych osób.
2) Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020, poz. 110 ze zm.); ustawy o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. 2019, poz. 2140 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. Autobusy wyznaczone do realizacji zadania mają być sprawne technicznie - posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie.
- Wykonawca musi reagować na sytuacje awaryjne, w tym celu niezbędne jest dysponowanie dodatkowym pojazdem. Uruchomienie pojazdu zastępczego ma nastąpić maks. w ciągu 60 min. od chwili wystąpienia zakłócenia. Powyższe podyktowane jest koniecznością zapewnienia dowożenia dzieci do szkoły zgodnie z planem. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży aktualny wykaz taboru oraz wykaz osób wykonujących zamówienie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do oględzin pojazdu przedstawionego w ofercie przed podpisaniem umowy oraz w trakcie realizacji zamówienia.
- Pojazdy przewożące uczniów muszą być wyposażone w nieuszkodzone i niezabrudzone siedzenia oraz utrzymane w należytym stanie higienicznym.
- Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na czas realizacji zamówienia;

3) Wykonawca winien zapewniać realizację zamówienia w sposób elastyczny, co oznacza szybką reakcję i dyspozycyjność Wykonawcy na wypadek nagłych zmian w przywozach i odwozach dzieci.
4) Podana ilość uczniów oraz kilometrów mogą ulec pewnym zmianom w trakcie realizacji zamówienia o +/- 10%, co nie będzie stanowiło podstawy do zmiany umowy.
5) Godziny przywozów i odwozów oraz przebieg tras i ilość kilometrów mogą w trakcie realizacji zamówienia ulegać pewnym zmianom – wszelkie zmiany zgłaszane będą Wykonawcy przez dyrekcję Szkoły Podstawowej w Łupawie i uzgadniane z Wykonawcą.
6) Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany posiadać na dzień podpisania umowy zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób na terenie Gminy Potęgowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 501538,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501538,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 501538,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Autobusem Mirosław Daszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411066016

7.3.3) Ulica: Bienackiego

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 501538 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.