Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399324/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych do Magurskiego Parku Narodowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 14 099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60873345-2e27-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych do Magurskiego Parku Narodowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60873345-2e27-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093098/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Materiały do napraw- remontów infrastruktury turystycznej
1.2.7 Materiały do budowy ogrodzeń upraw leśnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399324
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-14/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76376,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą elementów drewnianycha) Belka Ø 100 mm o długości 1050 mm - 200 szt.
b) Belka Ø 100 mm o długości 5500 mm - 300 szt.
c) 1/2 Belki Ø 160 mm o długości 1050 mm - 50 szt.
d) 1/2 Belki Ø 200 mm o długości 1050 mm - 50 szt.
e) Belka Ø 160 mm o długości 3000 mm - 168 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03419100-1 - Produkty z drewna ciętego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
44112700-5 - Belki
4.5.5.) Wartość części: 67142,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą profili stalowych potrzebnych do remontów infrastruktury turystyczneja) Ceownik zimnogięty ocynkowany ogniowo 100x50x4 L=1000 - 60 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212510-7 - Kątowniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14622000-7 - Stal
4.5.5.) Wartość części: 2894,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą impregnatu do drewna potrzebnego do remontów infrastruktury turystyczneja) Impregnat do drewna - Olej lniany - 350 l
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44820000-4 - Lakiery
4.5.5.) Wartość części: 4495,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą materiałów do budowy ogrodzeń upraw leśnycha) Siatka leśna 5 szt.
b) Skoble do siatki 12 kg
c) Gwoździe 5 kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44313100-8 - Siatka druciana ogrodzeniowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44192200-4 - Gwoździe
4.5.5.) Wartość części: 1844,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83786,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95720,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83786,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe KOPGARD SP.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560003782
7.3.3) Ulica: Kościuszki 1
7.3.4) Miejscowość: Kolonowskie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-110
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KOPGARD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KOPGARD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83786,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu w dniu 24.07.2024 r., Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. W zakresie części II i IV wybrano ofertę Wykonawcy Metalzbyt – Hurt Sp. z o.o., ul. Usługowa 4, 43–392 Międzyrzecze Dolne, o czym Zamawiający poinformował Wykonawcę. W dniu 30.07.2024 r., Zamawiający przesłał do Wykonawcy do podpisu umowę na wykonanie części II i IV zamówienia. Wykonawca, Metalzbyt – Hurt Sp. z o.o., ul. Usługowa 4, 43–392 Międzyrzecze Dolne, pismem z dnia 07.08.2024 r., poinformował Zamawiającego, iż uchyla się od podpisania umowy na wykonanie ww. części zamówienia.
W związku z tym, że oferta firmy Metalzbyt – Hurt Sp. z o.o. była jedyną ofertą niepodlegającą odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części II
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4130,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11021,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4130,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEER PET Radosław Dopierała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891223353
7.3.3) Ulica: Równia 33CB
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4130,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu w dniu 24.07.2024 r., Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. W zakresie części II i IV wybrano ofertę Wykonawcy Metalzbyt – Hurt Sp. z o.o., ul. Usługowa 4, 43–392 Międzyrzecze Dolne, o czym Zamawiający poinformował Wykonawcę. W dniu 30.07.2024 r., Zamawiający przesłał do Wykonawcy do podpisu umowę na wykonanie części II i IV zamówienia. Wykonawca, Metalzbyt – Hurt Sp. z o.o., ul. Usługowa 4, 43–392 Międzyrzecze Dolne, pismem z dnia 07.08.2024 r., poinformował Zamawiającego, iż uchyla się od podpisania umowy na wykonanie ww. części zamówienia.
W związku z tym, że oferta firmy Metalzbyt – Hurt Sp. z o.o. była jedyną ofertą niepodlegającą odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części IV zamówienia.
INNE PRZETARGI KREMPNA
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2024. Część 5.
- Dostawa metali do budowy drzwi osłonowych ciężkich
- Modernizacja nabrzeża portowego Jeziora Rajgrodzkiego - etap II
więcej: Produkty z drewna ciętego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.